Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!
niin tuo oli vissiin oikiasti hyväksi havaattu keino? pitänee vaan pyhkiä huolella kuivumisen jälkeen nii ei sottaannu näpit armeijan lankki parasta?? vielä jossain tuubi kentiesxin811 kirjoitti:Vai kenkälankkia?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
näin kauan siinä sit lopuksi kesti et lammimmaa ohjelma on sisässä vakio kolehilla vaan eli pelkkä ohjelmointi = syöttöö bout 100m3,kaasupolkimen herkistelyä, askin muistin nollaus ja egr pois ..siinäpä ne tärkeimmät.xr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään
mennessä miittiin (noin 470km/sivu) kulutuslukema oli 6.2l/100 mun ajelemana kohtuu reippaasti ja esseestie ajeli rauhassa takasinpäin 5.1l/100 näytti olevan ...en minä ny niin kauheen lujaa ajanu todellista auto tais kulutella koko matkallanoin melkotarkasti 67L/950km= 7.0L ... hiukan janoonen olevana.. oisko se sit imassu sen 8litraa mennessä ja 6litraa tullessa
kunhan ny ilmottelen ku on kerranki jotain mitä ilmottaa.. tiedossa oli että varmasti kelpaa paremmin kuin audille mutta tämä kelpaa meille paremmin kuin audi
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tankailemalla ja siitä laskelee erotuksen %:teina niin saat sen kulutus näytön säädettyä kohdillen *:rilaTerho P kirjoitti:näin kauan siinä sit lopuksi kesti et lammimmaa ohjelma on sisässä vakio kolehilla vaan eli pelkkä ohjelmointi = syöttöö bout 100m3,kaasupolkimen herkistelyä, askin muistin nollaus ja egr pois ..siinäpä ne tärkeimmät.xr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään
mennessä miittiin (noin 470km/sivu) kulutuslukema oli 6.2l/100 mun ajelemana kohtuu reippaasti ja esseestie ajeli rauhassa takasinpäin 5.1l/100 näytti olevan ...en minä ny niin kauheen lujaa ajanu todellista auto tais kulutella koko matkallanoin melkotarkasti 67L/950km= 7.0L ... hiukan janoonen olevana.. oisko se sit imassu sen 8litraa mennessä ja 6litraa tullessa
kunhan ny ilmottelen ku on kerranki jotain mitä ilmottaa.. tiedossa oli että varmasti kelpaa paremmin kuin audille mutta tämä kelpaa meille paremmin kuin audi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
pikkusen yli 200hv ja noin 500nm kertovat että tuolla olis (jotku penkitelleet ja muiden lastut tuottavat tuonverran ja ne joilla on persdyno kunnossa niin sanovat että sen verran ) itellä ei tuo persdyno tahdo toimia alle 300 heppasten kans ollenkaan ja sillonki pitääs olla manuaali,painoakin tuossa taitaa jo olla sekä mukavuutta mun verrokkeihin
eilen koitin lähes paikaltaan lähtee niin kyllä mä joudun myöntämään että pääsi hiukan yllättämään ja niskatuki tuli melkein tutuksi
pitäs askiin vaihdella öljyt yms ennenko oikeen kovaa rempoo
eilen koitin lähes paikaltaan lähtee niin kyllä mä joudun myöntämään että pääsi hiukan yllättämään ja niskatuki tuli melkein tutuksi
pitäs askiin vaihdella öljyt yms ennenko oikeen kovaa rempoo
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
eiköös 320cdi mesees olisi hitusen isoompi turbo?... vieläkö se menee heittämällä tuon vanhan tilalle? ...tuli vaanmieleen
edit: selvis jo et bolt-on puhallin se on. v-loppuna ois mm askin öljynvaihtoa tiedossa
edit: selvis jo et bolt-on puhallin se on. v-loppuna ois mm askin öljynvaihtoa tiedossa
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
vähän jo itellekkin (lue : eukolle 220 ja itelle tää) katellu cdi vekotinta käyttikseksi mutta ei taida uskaltaa ku puhuvat taas tuosta taloushommista niin pahojaan
no hehkun sain vaihdettua vihdoin. aseina oli x-1R tankissa ja ainakin 3h seissyt puolilämmin moottori ja motonetistä mukaan tarttunu 10mm pitkä hylsy sekä mutterimopo ..niin ja tietenni jollaiin ruosteenirrottajalla koittanu liotella edes pikkusen pitkin kuukautta.. ei muutaku mopolla 1 vaihteella(pikkutehoilla) ja pienillä paineilla hakkoottamaan edestakaasi ja irtosihan se.. mutta kas kuinka ollakkaan se hehku kyllä pyöri reijässään todella hienosti mutta ylöspäin vain ei meinannut tahtoa tulla. mopolla pyöritin niin että oli löysä kuin mikä mut silti ahdisti,tuli se kuitenkin lopulta ylös mitään huomattavia sivuvaikutuksia en huomannut ja auto muuttui taasen hieman ehyemmäksi
jep..hehkutulpastakin näemmä saa tarnan jos vain tahtoo
oiskos kellää haluja kertoa että kummallekko puolen tuollasessa 270cdi vekottimes asennetaan lohkolämmitin ja kenties pikkusen asennus ohjeita mukan ei kuitenkaan mene sama lohkolämmitin juttu kuin esim 602 koneisiin? ku semmonen ois hyllyssä melkein jouten
no hehkun sain vaihdettua vihdoin. aseina oli x-1R tankissa ja ainakin 3h seissyt puolilämmin moottori ja motonetistä mukaan tarttunu 10mm pitkä hylsy sekä mutterimopo ..niin ja tietenni jollaiin ruosteenirrottajalla koittanu liotella edes pikkusen pitkin kuukautta.. ei muutaku mopolla 1 vaihteella(pikkutehoilla) ja pienillä paineilla hakkoottamaan edestakaasi ja irtosihan se.. mutta kas kuinka ollakkaan se hehku kyllä pyöri reijässään todella hienosti mutta ylöspäin vain ei meinannut tahtoa tulla. mopolla pyöritin niin että oli löysä kuin mikä mut silti ahdisti,tuli se kuitenkin lopulta ylös mitään huomattavia sivuvaikutuksia en huomannut ja auto muuttui taasen hieman ehyemmäksi
jep..hehkutulpastakin näemmä saa tarnan jos vain tahtoo
oiskos kellää haluja kertoa että kummallekko puolen tuollasessa 270cdi vekottimes asennetaan lohkolämmitin ja kenties pikkusen asennus ohjeita mukan ei kuitenkaan mene sama lohkolämmitin juttu kuin esim 602 koneisiin? ku semmonen ois hyllyssä melkein jouten
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kuskin puolelle
http://www.defa.com/doc/200/265.pdf
http://www.defa.com/doc/200/265.pdf
tulipa kurkittua auton altapäin taitaa olla niin että saa joku muu asentaa loppu milenkiinto kyllä ihan justiinsa sillähetkellä kun altapäin vilkaisi että mistä edes aloittaisi. ellei nyt justiinsa joku kerro että on pikkujuttu ja heleppoa ku heinänteko jos tekee näin ja noin...dealer kirjoitti:Kuskin puolelle
http://www.defa.com/doc/200/265.pdf
minkäslaiset öljyt mä kaatelen tuonne koneeseen talveksi? onko kesäksi sit erilaiset?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Mutta eikö tuossa koneessa oo roppu pakosarjankin alla? Ainakin kaikissa nelimukisissa mitä mulla on irtaallaan niin on molemminpuolin kierreroput?dealer kirjoitti:Kuskin puolelle
http://www.defa.com/doc/200/265.pdf
Tähdellisen parantola
nonniih.. ny ois aika varattuna kl-koskiselle mm termariremppaan (korjataan että lohkariremppaan) tuntuu hassulta ku viittin vaihtaa isukin w202 c-koppaan kansipahvin mutta lohkolämppärin asennus tämmöseen tuntuu mahdottomalta ajatukselta
ja sitten ois uusia pähkinöitä:
+12c lämmintä pihalla ja 16km ajoa joka on ensin kurikan keskustan läpi ja sen jälkeen isoa tietä satasen vauhtia niin lämmöt vasta 16km jälkeen 80c normaalia termarit on uusia molemmat mutta pohjapanssari vielä irrallaan ja luulisin että tästä johtuen eukko moittii kulutusta (laitoin tankkauspväkirjan autoon että sais jonkunlaisen kuusan itekkin sen ajeluista) ja ei sitä tierä että kuvitteleeko se että tuolla pääsöö johonki 1.9tdi manu audin lukemiin joka meni kyllä hajuilla kulutusmittari näyttelee jotain 6.0-6.2 kulutuksia kun se ajelee noin 30km sivua päivittäin edestakasi aamuin illoin eli onko tuo normaalia? vai mistä kattelen vikaa tms?
ohjelmakin tuossa jo on ja eukola ei kauheen raskas ole tuo kaasujalka
ja sitten ois uusia pähkinöitä:
+12c lämmintä pihalla ja 16km ajoa joka on ensin kurikan keskustan läpi ja sen jälkeen isoa tietä satasen vauhtia niin lämmöt vasta 16km jälkeen 80c normaalia termarit on uusia molemmat mutta pohjapanssari vielä irrallaan ja luulisin että tästä johtuen eukko moittii kulutusta (laitoin tankkauspväkirjan autoon että sais jonkunlaisen kuusan itekkin sen ajeluista) ja ei sitä tierä että kuvitteleeko se että tuolla pääsöö johonki 1.9tdi manu audin lukemiin joka meni kyllä hajuilla kulutusmittari näyttelee jotain 6.0-6.2 kulutuksia kun se ajelee noin 30km sivua päivittäin edestakasi aamuin illoin eli onko tuo normaalia? vai mistä kattelen vikaa tms?
ohjelmakin tuossa jo on ja eukola ei kauheen raskas ole tuo kaasujalka
Viimeksi muokannut Terho P, 16.10.2011 21:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
alotin pitämään vihkoa autossa huomenna menee mm pohjapanssari kiinni että saa nähdä jotta oliko vika siinä.. muutaman asteen viilennys on jo aiheuttanut sen että vaatii jo yli 20km ajon ennenko on lämmin kone
kääpiöön kun vertaa (joka ei turhan nopeesti lämpee ku kohtuu hengittäväksi tehty) niin meinasin verta paskantaa kun huomasin että sehän lämpee TODELLA nopeesti tuohon verrattuna
tarkkaillaan tilannetta. tuo sähkölämmitin vähä epäilyttää että toimiiko se laisinkaan ja miten sen kunnon voi testailla? ei ainakaan ole vikakoodeja starilla näkyny
kääpiöön kun vertaa (joka ei turhan nopeesti lämpee ku kohtuu hengittäväksi tehty) niin meinasin verta paskantaa kun huomasin että sehän lämpee TODELLA nopeesti tuohon verrattuna
tarkkaillaan tilannetta. tuo sähkölämmitin vähä epäilyttää että toimiiko se laisinkaan ja miten sen kunnon voi testailla? ei ainakaan ole vikakoodeja starilla näkyny
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
miten tuo on hymiö valinnois?? (mulla näkyy lihava michelangelo )
nomutta asiana oli se että pienistin avaimen kun sielu lähti avaamen sisältä nokkapihdeillä. vikaa ei tietenkään silmällä nähny mut otin kuitenki kolvin esiin ja lämmittelin liki jokasen juotoksen uudestaan .. nyt tuntuus kameran silmän läpitte testattuna toimivan eiköhänse petä taas kun pitääs kiiruulla johonki päästä tms
nomutta asiana oli se että pienistin avaimen kun sielu lähti avaamen sisältä nokkapihdeillä. vikaa ei tietenkään silmällä nähny mut otin kuitenki kolvin esiin ja lämmittelin liki jokasen juotoksen uudestaan .. nyt tuntuus kameran silmän läpitte testattuna toimivan eiköhänse petä taas kun pitääs kiiruulla johonki päästä tms
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Yleensä kestää kyllä pitkään kun sitä ei tiputele/heitele seinään...tmsTerho P kirjoitti: miten tuo on hymiö valinnois?? (mulla näkyy lihava michelangelo )
nomutta asiana oli se että pienistin avaimen kun sielu lähti avaamen sisältä nokkapihdeillä. vikaa ei tietenkään silmällä nähny mut otin kuitenki kolvin esiin ja lämmittelin liki jokasen juotoksen uudestaan .. nyt tuntuus kameran silmän läpitte testattuna toimivan eiköhänse petä taas kun pitääs kiiruulla johonki päästä tms
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
ja heti seuraavana päivänä alkoi toinen avain tinttailemaan
eukko osti kunnon vanteet tuohon kesäksi 18x10 taakse ja 18x8.5 eteen..
onhan nuo melko 80`s vanteet mutta eikö tuo leveys sitä hiukan paikkaa.
nyt ei jaksa alkaa etsimään edes että onkos tuossa oma kusipojan säiliö takalasille missä vai onko se suutin taas tukossa
ja sitte joskus kun kääntelee rattia vaikkapa pihasta lähties tai liikenne ympyräs jne niin kuuluu jännä "kronksahdus" tms ei sitten niin minkäänlaista hajuakaan että mistä se johtuisi ääni tulee mielestäni rattiaksilaa pitkin käsille/sisälle saakka.
eukko osti kunnon vanteet tuohon kesäksi 18x10 taakse ja 18x8.5 eteen..
onhan nuo melko 80`s vanteet mutta eikö tuo leveys sitä hiukan paikkaa.
nyt ei jaksa alkaa etsimään edes että onkos tuossa oma kusipojan säiliö takalasille missä vai onko se suutin taas tukossa
ja sitte joskus kun kääntelee rattia vaikkapa pihasta lähties tai liikenne ympyräs jne niin kuuluu jännä "kronksahdus" tms ei sitten niin minkäänlaista hajuakaan että mistä se johtuisi ääni tulee mielestäni rattiaksilaa pitkin käsille/sisälle saakka.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Heips! näin välillä kun tympäsee oman 270cdi konehommat niin oli virkistävää miettiä isäukon takalasin pesuria:) Muistinkin niissä olleen tyyppivikana että letku irtoaa luukun sisällä moottorista, mikä oli tässäkin! Letku paikalleen ja surrilankaa " klemmariksi" avot ja pysyy vaik suutin vähän talvella jäätyiskin. Olisko sulla tää homma kans ?
nojasin vahinkoos yhen puhelun aikana siihen pesuriin ja klaps! se meni paikalleen eli vesi oli ampunu sinne kuoren sisään vanteet tuli tänään haettua kotio,saa nähdä miten ne sopii sinne ja miten pieleen ajo-ominaisuudet menee menomatkan kiroilin sähköautoa ja paluumatkalla olikin oikeen vimpanpäälle kurja keli niin silllon sitä sähköautoa jopa hiukan tuli kiiteltyä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
HELP!: lisenssi levy oli menny vanhaksi kuulemma. oikianpuolonen ja raitti pitääs tarkistaa. paha tarkistaa ku ei ymmärrä tuo taivaallista.
vähemmän suomeksi siis:
license plate L,R
check lamp (ja sitten sielä oli ajatuksen kuva eli lamppu)
tai jotain tuonne suuntaan
vikojahan tuossa ei esiinny silloin kun se kotiin tulee että pääsisi itsekin niitä todistamaan vaan kaikki hauskuus alkaa aina kun eukko menee aamulla töihin,silloin soi puhelin mulla.
vanteet on pirun ahtaat mutta kai ne sinne menee kun jaksaa vaan sovittaa. käpärin linkun voitelin ja korjasin tuossa taannoin mutta ei siinäkään saanu vielä tuntumaa cdi vioista
vähemmän suomeksi siis:
license plate L,R
check lamp (ja sitten sielä oli ajatuksen kuva eli lamppu)
tai jotain tuonne suuntaan
vikojahan tuossa ei esiinny silloin kun se kotiin tulee että pääsisi itsekin niitä todistamaan vaan kaikki hauskuus alkaa aina kun eukko menee aamulla töihin,silloin soi puhelin mulla.
vanteet on pirun ahtaat mutta kai ne sinne menee kun jaksaa vaan sovittaa. käpärin linkun voitelin ja korjasin tuossa taannoin mutta ei siinäkään saanu vielä tuntumaa cdi vioista
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]