![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Onko tosta Joppiksen 123sesta rojektikertomusta jossain,,,en löytäny...ihan mielenkiinnosta..Joskus suunnittelin 3,6 m104 konetta 123seen.RoopeK kirjoitti:Onko tuo 2.8 m104:n..?Taitaapi kulkee vähän paremmin ja ehkä jopa taloudellisemminki ku alkuperäisellä 2,8:lla
EDIT: Toisessa topicissa vastaus kysymykseen...
Jos en ihan väärin muista nii club kerto makkaramiitissä et siin ei olis tasonsäätöö...JaniP kirjoitti:Vetää kyllä hiljaseks tuo ^^Club:n varkku... Lisää tällasta niin jos sais potkua viimeistellä omaki TDT
Niin ja millä oot perää tuonu alaspäin?
Kuormajouset takana joista laikattu muistaakseni 1.5 kiekkaa ja ykkösen kumi. normi iskarit korkkaa aika nopiaa, nytki ne on paskana... tulee tilalle ilmaiskarit tai sitte 67 pontiacin etuiskaritJaniP kirjoitti:Vetää kyllä hiljaseks tuo ^^Club:n varkku... Lisää tällasta niin jos sais potkua viimeistellä omaki TDT
Niin ja millä oot perää tuonu alaspäin?
katoin että oli jotenki tutun näköset ovipahvit... ootko ostanu kokkolasta semmosesta harmaasta purkumersusta?^^Club kirjoitti:Noniin tässäpä olisi tämä minun 240TD
Tuollapa sitten lisää: http://s13.photobucket.com/albums/a280/ ... 20farmari/
Tämän auton historia on:Väsynyt Mies kirjoitti:Onko tietoo tämän auton historiasta?Jampuusi kirjoitti:
Siinäpä museoautosta pari kuvaa, ku kävin vähä ulkoiluttaan talviunien jälkeen.
Mutta eihän tuo ole lankku...OspreY kirjoitti:Tuollaisen 230ce lankun kävin noutamassa kun sain vanhan nokilekan myytyä.
Johtuiskohan suurimmaksi osaksi siitä että Veho ei ole maahantuonut yhtään...JiiTee_ kirjoitti:Taitanee aika harvassa muutenkin orkkis 300CD:t olla...?
Viisaammat korjatkoot jos/kun olen väärässä, mutta käsitykseni on että vaparikoneisia diesel C123:sia EI ameriikassa ole...PTracing kirjoitti:Ameriikassa ei sitten muita taida ollakkaan 300 turbodieselcoupeja
Itseasiassa on, käväisin Stuttgartissa mersun pääkonttorilla ja museossa kuukausi sitten ja ostin sieltä aikas kattavan pelkästään w123 käsittelevän kirjan ja siellä mainitaan myös amerikkoihin myydyistä 300CD malleista vapaastihengittävinä versioina, valmistus ajankohta näillä on ollut 9/77 - 8/81, turbolliset vasta näiden jälkeen.eseestie kirjoitti:Viisaammat korjatkoot jos/kun olen väärässä, mutta käsitykseni on että vaparikoneisia diesel C123:sia EI ameriikassa ole...PTracing kirjoitti:Ameriikassa ei sitten muita taida ollakkaan 300 turbodieselcoupeja