Automaatista -> Manuaali
Automaatista -> Manuaali
Mitäs kaikkia osia tarvitaan tai joudutaan muuttamaan kun laittaa 5v manuaali laatikon automaatin tilalle? kyseessä 190 2.5d
Polokimet, työsylinteri, pääsylinteri, sylinterien välinen putki ja sit muistaa tukkia kaikki laatikolle tulevat alipaine letkut... Nii ja pittäähän se tietenki vaihekeppi vivustoineen vaihtaa... Saattaapi olla et joutuu myös nopeusmittarin vaijerin vaihtaan...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
kardaanin etupätkä, vetolevyn tilalle vauhtipyörä ,laatikon kannatinpalkki.
Ja jos hyvän haluaa kannattaa se perävälitys muuttaa samalla 5v
manuaalille sopivaksi (tiuhemmaksi) ja samalla sitte nopeusmittariki joutaa vaihtoon jos perän vaihtaa.
Miksi ihmeessä
Ja jos hyvän haluaa kannattaa se perävälitys muuttaa samalla 5v
manuaalille sopivaksi (tiuhemmaksi) ja samalla sitte nopeusmittariki joutaa vaihtoon jos perän vaihtaa.
Miksi ihmeessä
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
automaatista manuaaliksi
kaveri on suorittanu toimenpiteen ja mainitsi jotain sähköistä? pakkivalon kytkin on erilainen ja jottai tällaista.
varmaa en ole mutta oli kerran puhetta kun kysyin minkälainen homma.
eli nuo aikasemmat ja sit tietenkin tuo minkä lisäsin
varmaa en ole mutta oli kerran puhetta kun kysyin minkälainen homma.
eli nuo aikasemmat ja sit tietenkin tuo minkä lisäsin
W201 2,5d vm.86 projekti
W201 2.0e vm.89 ex
Suzuki Alto 0,8 ex
W201 2.0e vm.89 ex
Suzuki Alto 0,8 ex