Jarrujen ilmauksesta, kun tulee vain ilmaa..
Jarrujen ilmauksesta, kun tulee vain ilmaa..
Jarrujen ilmausta on tässä tämä päivä koiteltu mutta ei sieltä tule kun ilmaa vaan, oisko kellään kertoa jotain mistä tuo vois johtua?
yleensä kun säiliö on "täynnä" niin se on siinä max merkissä, se ei vaan riitä kun ilmataan takapiiriä jarruista. eli niin paljon sitä nestettä sinne että ei sovi kuin korkkiin enää lisää
ja sit kun ilmataan niin koko ajan tarkataan että se pinta pysyy siinä piripinnassa, sit ilmauksen jälkeen liiat pois pipetillä esim 


-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tässä syy miksi jarrujen ilimauksessa varsinkin takapään ilmauksessa on tärkeetä pitää säiliö mahollisimman täynnä

kuvassa näkyy takajarrujen säiliö
sitten kun pinta laskee sauman alapuolelle takajarrut vetää nesteen kuvan kaukalon alakulumista ja sehän tyhjenee yhellä polokasulla ja reijistä ei kerkee tulla riittävästi uutta nestettä tilalle ja taka pää haukkaa ilimaa

tässä kuvassa näkyy sitten koko säiliön neste tila



kuvassa näkyy takajarrujen säiliö
sitten kun pinta laskee sauman alapuolelle takajarrut vetää nesteen kuvan kaukalon alakulumista ja sehän tyhjenee yhellä polokasulla ja reijistä ei kerkee tulla riittävästi uutta nestettä tilalle ja taka pää haukkaa ilimaa


tässä kuvassa näkyy sitten koko säiliön neste tila


Tuollee kun joskus ois nestesäiliö käsissä, niin tuostahan oikein näppärästi vähän työstäisi takasäiliön reunaa sellaisen sopivan kolosen, jottei tarvis olla ihan piripinnassa? 

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91