Millainen vekotin noin yleisesti ottaen on 2.2td farmari vm
Millainen vekotin noin yleisesti ottaen on 2.2td farmari vm
Kaverini tuli suomeen ja oli pojalleen já myös itselleen, silloin kun töiltä ulkomailta ehtii,niin katsonut uutta vanhaa autoa ja oli tuollainen kuulemma tosi siisti mersu osunut kohdalle vm 97 , sillä ajettu 490tkm . Kyseli minulta, että osaanko minä jotain sanoa asiaan näin puhelimessa ja kerroin että otan Mese. fi avuksi. tähän voisi vaikka samalla heittää kysymyksen ,että mikähän olisi hyvä mersu heille perusajoihin. hoksasin, että farmari miellytti, hintaa en tuolle tainnut kuulla mutta tuskin monia tonneja maksaa, mutta antakaapa vinkkejä Turkulaiselle luokkakaverilleni,joka asustelee ulkomailla suurimman osan vuodesta.
lucaksen pumppu on suuri murheenaihe, varsinkin jos jatkeena automaattilaatikko.
Manuaaliin voi vuotavan lucaksen tilalle laittaa bossin pumpun joka pelittää sitten paremmin.
Cdi malleissa taas omat ongelmansa, mutta parempia vehkeitä ne on ku nuo vaparit.
H
Manuaaliin voi vuotavan lucaksen tilalle laittaa bossin pumpun joka pelittää sitten paremmin.
Cdi malleissa taas omat ongelmansa, mutta parempia vehkeitä ne on ku nuo vaparit.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
jos se maksaa yli 1000e ni sillo se o jokatapauksessa kallis. Oli kunto mikä tahansa. "Ulkomailla" ei noin paljon ajettuja juuri ole, ne o kaikki paalattu jo 300tkm kohdalla ongelmajätteenä.
eli sen tulee suhtautua siihen kuin ongelmajätteeseen. Romuläjä jonka ominaisuuksiin kuuluu liikuteltavuus ja istuma mahdollisuus. Tommoset katsastetut on esim ruotsissa alkaen 350 euroa...
minä itse katselisin samanlaista autoa mutta 3-5v uudempaa. tai jopa kokonaan uudempaa korimallia kerran sitä ulkomailla on.
eli sen tulee suhtautua siihen kuin ongelmajätteeseen. Romuläjä jonka ominaisuuksiin kuuluu liikuteltavuus ja istuma mahdollisuus. Tommoset katsastetut on esim ruotsissa alkaen 350 euroa...
minä itse katselisin samanlaista autoa mutta 3-5v uudempaa. tai jopa kokonaan uudempaa korimallia kerran sitä ulkomailla on.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Kiitos vinkeistä, hieman täsmennän, että hänellä kait on jenkeissä käypä peli mutta tuota mersua katseli täällä kotisuomen Turussa kait, kun nyt tuli tänne kuukaudeksi eli hänellä tarkoitus täällä Suomessa parantaa kulikinetta pojalleen ja silleen itselleen ,kun täällä käySergey kirjoitti:jos se maksaa yli 1000e ni sillo se o jokatapauksessa kallis. Oli kunto mikä tahansa. "Ulkomailla" ei noin paljon ajettuja juuri ole, ne o kaikki paalattu jo 300tkm kohdalla ongelmajätteenä.