Kyllä vaanTu0mas kirjoitti:Tuossa kuva mitä AK47 ilmeisesti tarkoitti.
http://syaken-yasan.up.seesaa.net/image/igni07.JPG
Tosin päätekiviä lienee kuussatasessa enempi...
Kyllä vaanTu0mas kirjoitti:Tuossa kuva mitä AK47 ilmeisesti tarkoitti.
http://syaken-yasan.up.seesaa.net/image/igni07.JPG
Onkos tällä 6 pytyn puolella se vanhempi katalysaattori?Mika.T kirjoitti:Just käytin taas koneen lämpimäksi. Pätkiminen alkoi taas noin 70asteessa.
Aina vaan se 6. suuttimen ohjaus mykkänä kun kone on lämmin.
Nimenomaan. Siihen kun sitten olis kätevät kädet istuttaneet pari holset-merkkistä pakokaasuahdinta, kiinankuulerin ja 8-millisiä tappeja yms. mitä ne ST-äijät yleensä väkertelee niin olis saatu kone mikä pyörittäisi vaikka maapalloa.Jnz kirjoitti:Mersun ois aikanaan pitäny tehdä V12-tiisseli, OM606 tuplana.
Tänään Värkättiin taas lisää.Mika.T kirjoitti:
Moottorin kakominen alkaa heti kun tökkää tuon anturin johdon paikoilleen.
Anturit on joskus erikoisia käytökseltään. Muussa yhteydessä on tullut vastaan induktiivinen anturi joka toimi kun piti kädessä, mutta kun ruuvasi kiinni ja kiristi mutterin niin alkoi häröillä satunnaisesti.... Jotenkin kiinnityskierteeseen kohdistunut voima sai anturin sekaisin. Tai sitten mutteri ja kiinnityspelti häiritsi anturia vaikka sen piti havaita vain edessäpäin olevat metalliset asiat.Mika.T kirjoitti:Tänään Värkättiin taas lisää.Mika.T kirjoitti:
Moottorin kakominen alkaa heti kun tökkää tuon anturin johdon paikoilleen.
Moottori käy myös silloin kaikilla kamareilla kun itse anturi on irti venakopasta mutta johto on kiinni.
Heti kun anturin painaa paikoilleen että se alkaa antaa signaalia niin kakominen alkaa.
Pitänee alkaa kiskomaan venttiilikoppa auki...
On kurkittu. Samoin on työntömitan piikillä tunnusteltu kehän suoruutta kun kone käy. (tuntuu pieni epäkeskoisuus)Easy Rider kirjoitti:Eikö siitä anteronreiästä voisi salloopäiten tirkistää sissään ku samalla pyörittää konesta, jotta onko kehä ehjä? Jollahi heittokellolla mittoisi vielä.
Ihanko sielä on jokku hammaskehät tms? M104:ssä ei näkys olevan ku yks hammas jota se lukkee.
No jopas että peltiä, satanelosessa on nokkarattaassa kovajuotettu(?) nikama rikkerinä, makneetinappi löytyy vaan vauhtipyörältä yhestä kohen.Mika.T kirjoitti:On kurkittu. Samoin on työntömitan piikillä tunnusteltu kehän suoruutta kun kone käy. (tuntuu pieni epäkeskoisuus)Easy Rider kirjoitti:Eikö siitä anteronreiästä voisi salloopäiten tirkistää sissään ku samalla pyörittää konesta, jotta onko kehä ehjä? Jollahi heittokellolla mittoisi vielä.
Ihanko sielä on jokku hammaskehät tms? M104:ssä ei näkys olevan ku yks hammas jota se lukkee.
Siellä on siis peltikehä jossa on yksi magneetti jota anterot "lukee"
Johdot ei yllä vääriin paikkoihin kun johdot kiertää noissa johtokoteloissa.Roisto kirjoitti:Tämä asia on varmaan tarkastettu ja kunnossa mutta varmistanpa kuitenkin... Onhan nuo nokka-anturit kytketty oikeisiin bokseihin. Niitähän on kaksi ja ihminen on erehtyväinen ja lehmä märehtiväinen.
t.
Risto