Ja mieluimmin hetiilipo kirjoitti:No, se on kuitenki irroitettava
Ilipon S 300 Turbodiesel
Eilen yritetty saaha leima, mutta välijä narinanivel esti aikeet.
Muuten ei ollu katsatusmiehellä valittamista autosta.
Toinen allapallonivel rupesi viikko sitte nariseen, muttei ollut kuitenkaan väljä (vielä)...pittää se kuitenkin vaihtaa samalla kertaa.
Oliko tuossa alapallon vaihdossa jotain ettei kannattanut kovin palijo lämmitellä tms.
Muuten ei ollu katsatusmiehellä valittamista autosta.
Toinen allapallonivel rupesi viikko sitte nariseen, muttei ollut kuitenkaan väljä (vielä)...pittää se kuitenkin vaihtaa samalla kertaa.
Oliko tuossa alapallon vaihdossa jotain ettei kannattanut kovin palijo lämmitellä tms.
V12
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
No niin teki, mutta piti lyödä reippaasti... ja aika lailla riskisti... ja kauan ennen ku lähti...Mika.T kirjoitti:Alapallo on ihan muttereilla kiinni. Lähtee kartioista reippaasti lyömällä.
Narinanivelki teetätti töitä ennen ku antautu. On vähän kenkkumaisesti laitettu tuo nivel ,ku ei oo ees ns. kohtisuoraan asennettu -> ei pysty moskalla ees antaa kunnnolla vauhtia.
V12
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Hehkutulpat vaihdettu tänään. Siksi, että "kylmästä" käynnistettäessä pätki tovin aikaa ennen kuin alkoi käydä tasaseen.
Saattaa johtua suuttimista tms. mutta tästä lähdettiin korjauksen katalalle tielle.
Ei oo kyllä tehty helepoksi tuokaan homma.
Kuulerilta imusarjaan tuleva liitos ja viimeinen hehku saavat kyllä semmoset kommentit aikaseksi, että ei ees kehtaa sanua.
No...kuusi tuntia kahdella miehellä meni aikaa, eikä ees menny yksikään hehku poikki vaikka se viimeinen teetätti töitä.......ja kylmäspräytä ja crc:tä ja kahvia ja ja ja
Saattaa johtua suuttimista tms. mutta tästä lähdettiin korjauksen katalalle tielle.
Ei oo kyllä tehty helepoksi tuokaan homma.
Kuulerilta imusarjaan tuleva liitos ja viimeinen hehku saavat kyllä semmoset kommentit aikaseksi, että ei ees kehtaa sanua.
No...kuusi tuntia kahdella miehellä meni aikaa, eikä ees menny yksikään hehku poikki vaikka se viimeinen teetätti töitä.......ja kylmäspräytä ja crc:tä ja kahvia ja ja ja
V12
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
pikkuveli vaihteli omaansa möhkikseen hehkut tuos yhtenä viikonloppuna ja sillä irtos kaikki kivuttomasti, liekö hyvää säkää, mutta aikaa tuo vaihto kumminki jonkuverran vie.
hehkun pimenemisen huomas siitä että käynnistyksen jälkeen paloi hehkun merkkivalo aina noin minuutin, en tiä onko nuos joku systeemi sille.
hehkun pimenemisen huomas siitä että käynnistyksen jälkeen paloi hehkun merkkivalo aina noin minuutin, en tiä onko nuos joku systeemi sille.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Kekuslukitus lopetti sunnuntain kauppareissulla yhteistyön. Etuovet aukes, mutta muut lunkat pysyi kiinni. Sitte ei etuovetkaan menneet kaukosäätimestä kiinni. Eikä mikään muukaan alipaineella toimiva toiminut.
Jaahans, sulake palanut-> uusi paikalleen -> paloi taas, kun yritti aukoa oveja.
No takapenkki irti ja alipainelaatikko hässäkkä kouraan.
Pumppu irti ja auki.
Hiilipesän toisesta hiilisillasta puolet kavonnut kokonaan ja toisesta hiilet lopussa.
No Boschin pumppu Eiku jälleenmyyjä liikkeeseen -> ei tehä ennää, eikä oo varastossa....
Nooo, marmoritiskille sitte lakki kourassa.
Aikansa tutkittua varaosafyyreri lyö luun kurkkuun nuukapihin naapurissa asuvalle toiselle nuukapihille.
Hinta koko paketille: vähän reilut 1900 €, tilataan saksasta, toimitusaika n. viikko, EI TAKUUTA.... Vaikka kyseessä o sentään VEHO.
Jatkuu...
Jaahans, sulake palanut-> uusi paikalleen -> paloi taas, kun yritti aukoa oveja.
No takapenkki irti ja alipainelaatikko hässäkkä kouraan.
Pumppu irti ja auki.
Hiilipesän toisesta hiilisillasta puolet kavonnut kokonaan ja toisesta hiilet lopussa.
No Boschin pumppu Eiku jälleenmyyjä liikkeeseen -> ei tehä ennää, eikä oo varastossa....
Nooo, marmoritiskille sitte lakki kourassa.
Aikansa tutkittua varaosafyyreri lyö luun kurkkuun nuukapihin naapurissa asuvalle toiselle nuukapihille.
Hinta koko paketille: vähän reilut 1900 €, tilataan saksasta, toimitusaika n. viikko, EI TAKUUTA.... Vaikka kyseessä o sentään VEHO.
Jatkuu...
V12
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
ilipo kirjoitti:Hinta koko paketille: vähän reilut 1900 €, tilataan saksasta, toimitusaika n. viikko, EI TAKUUTA....
Eikö tuohon hintaan kannata jo alakaa ehtiä joltain lopettaneelta pientilalta lypsykoneen alipainepumppu ja hajasijoittaa se takakonttiin Pyörisköhän invertterillä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
En tiiä, mutta ei oo pelkkä pumppu, vaan koko paketti jossa on nuo ohjausyksiköt yms. samassa.Haikara kirjoitti:Mikäs tuossa punpussa sitten maksaa noin paljon
No, enivei. Hovikorjaaja (pikkuveli) otti moottorin kätösiin ja marssi SP-Elektroniikka Oy:n ja otti sieltä pari vastaavan kokoista moottoria -> vaihtoi uudesta sen hiilipesän vanhaan ja eiku paikalleen.
Hyvin toimii...
Hintaa tuli n. 28 €uroa. Eli pääsimme lähes sadasosaan uuden hinnasta.
V12
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Sprinter 316 Cdi
PLAY LOUD
Tämä on hyvä tietää.ilipo kirjoitti:En tiiä, mutta ei oo pelkkä pumppu, vaan koko paketti jossa on nuo ohjausyksiköt yms. samassa.Haikara kirjoitti:Mikäs tuossa punpussa sitten maksaa noin paljon
No, enivei. Hovikorjaaja (pikkuveli) otti moottorin kätösiin ja marssi SP-Elektroniikka Oy:n ja otti sieltä pari vastaavan kokoista moottoria -> vaihtoi uudesta sen hiilipesän vanhaan ja eiku paikalleen.
Hyvin toimii...
Hintaa tuli n. 28 €uroa. Eli pääsimme lähes sadasosaan uuden hinnasta.
® Mesen Porkkana-klubi