kas tuossa: wdb2032161f116686Ari66 kirjoitti:Laita sen VIN -numero tähän, niin joku osaisi ehkä etsiä oikeaan autoon oikeata kennon numeroa....
eli vois uskaltaa tuolla ryssän vinillä tilailla palikkaa vaikka keulan kennossa onkin eri numero? keulan numeroa ei tunnu tuntevan sitten tunne mikään kirja taikka kansio saati internetAri66 kirjoitti:Ne vaihtelee ne numerot, tullut korvaavia tilallle jne...
Eli sitä ei kannata ihmetellä....
Pääasia, että on jatkumo tuotteelle eli uusimmasta numerosta riippumatta se sopii vanhempaankin kyllä.
Useimiten vuotaa siitä niitten putkien yläpuolelelta Kohdasta mistä putket on pop niiteillä tuettu kiinni kennon läpi(kohta näkyy huonosti justiinsa roinaa edessä)Terho P kirjoitti:tuohon ei ilmeisemmin tuu tarkempaa vastausta muutakun että tilailla tuo ryssän kooderin numerolla![]()
huomenissa meen luultavasti varmistamaan että se on kenno joka tuolla vuotaa.. kuvittelis että niillä on sielä halvemmatkin keinot kuin 100e todeta tuo vuoto jos itse osoitan sormella kennoa että tuosta se kuitenkin vuotaa![]()
mun niin tekis mieli laittaa paineilmaa kompuralla tuonne järjestelmään ja ruiskuttaa fairyliuosta kennon päälle ja kattoa että kupliikotaitaa vaan hajoilla siinä kokeilussa vähän muutakin joten en sitte kokeile.
Hyvä on kerrankin on jokseenkin asialien palkkioTerho P kirjoitti:soitin paikalliseen varaosa putkaan ja tilasin kennon sinne 300e. on heleppo palauttaa jos väärä ja neuvoa tuli jo senverta että numerolla 203 500 16 54 on -03vm ja uudempiin
ja tuonne mulle sopii 203 500 13 54
ja keulasta löytynyt numero olikin
203 500 02 54 joten tuon selvityksen johdosta halusin hiukan "palkita" ostamalla tuolta kun viitsi nähdä vaivaa nuonkin paljon ja ehti estää minua tilaamasta ebaystä tai s-joelta vääränmoistanähtäväksi jää onko tuo sitten oikeanmoinen mutta ompa sitte heleppo palauttaa/vaihtaa
EPC:n mukaan tämä onkin helppo valinta, autoon ei tarvita ollenkaan ilmastoinnin lauhdutinta (varustelistan mukaan autossa ei ole tehtaalta tullut ilmastointia, onko tollasia 203:ia olemassa?).Terho P kirjoitti:soitin paikalliseen varaosa putkaan ja tilasin kennon sinne 300e. on heleppo palauttaa jos väärä ja neuvoa tuli jo senverta että numerolla 203 500 16 54 on -03vm ja uudempiin
ja tuonne mulle sopii 203 500 13 54
ja keulasta löytynyt numero olikin
203 500 02 54 joten tuon selvityksen johdosta halusin hiukan "palkita" ostamalla tuolta kun viitsi nähdä vaivaa nuonkin paljon ja ehti estää minua tilaamasta ebaystä tai s-joelta vääränmoistanähtäväksi jää onko tuo sitten oikeanmoinen mutta ompa sitte heleppo palauttaa/vaihtaa