Vikakoodit
Vikakoodit
Mistähän löytyisi vikakoodeille selitykset? 200 cdi -01 tuuppasi useamman koodin, enkä netistä löytänyt koodeja.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Vikakoodit
Koodien selitykset tulee yleensä testeristä(*:rista)Saricdi kirjoitti:Mistähän löytyisi vikakoodeille selitykset? 200 cdi -01 tuuppasi useamman koodin, enkä netistä löytänyt koodeja.
Jos taas joku muu niin kannataa laittaa että mikä
Ja vielä ne koodit niin ehkä joku tietää mitä meinaavat
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
1222 B37 Pedal value sensor (Sensor signal voltage is too high)
P0190 B4/6 rail pressure sensor, signal voltage is too high
P1664 Load signal of electric heater motor implausible
P1664 electric heater open
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft, freqrency of camshaft signal is too high
P1354 No crankshaft signal
P1354 Plausbility
P1354 No camshaft signal
P0100 B2/5 hot film MAF sensor. Signal voltage is too low
P0100 Voltage is too high
P0100 Plausbility 4
P1190 Fuel pressure control valve. Open circuit.
P0110 B17 intake air temperature sensor signal voltage is too high
P0105 B28 pressure sensor signal voltage is too low
P1403 Exhaust gas recirculation. Open circuit
P1403 positive control variation (EGR rate)
Osaan sen verran itse kääntää, että kutakuinkin ymmärrän mitä tarkoittavat, mutta mitä hittoa?? 17 vikailmoitusta, autoista tietämättömälle aikamoinen homma saada tolkkua siihen, että mistä johtuvat. Jostain syystä siis jännitteet ovat liian korkeita/liian matalia. Autossa tuliterä akku. Ja joskus lähtee käyntiin, useimmiten ei, lupailee kyllä. Apua
P0190 B4/6 rail pressure sensor, signal voltage is too high
P1664 Load signal of electric heater motor implausible
P1664 electric heater open
P1354 Synchronization between crankshaft and camshaft, freqrency of camshaft signal is too high
P1354 No crankshaft signal
P1354 Plausbility
P1354 No camshaft signal
P0100 B2/5 hot film MAF sensor. Signal voltage is too low
P0100 Voltage is too high
P0100 Plausbility 4
P1190 Fuel pressure control valve. Open circuit.
P0110 B17 intake air temperature sensor signal voltage is too high
P0105 B28 pressure sensor signal voltage is too low
P1403 Exhaust gas recirculation. Open circuit
P1403 positive control variation (EGR rate)
Osaan sen verran itse kääntää, että kutakuinkin ymmärrän mitä tarkoittavat, mutta mitä hittoa?? 17 vikailmoitusta, autoista tietämättömälle aikamoinen homma saada tolkkua siihen, että mistä johtuvat. Jostain syystä siis jännitteet ovat liian korkeita/liian matalia. Autossa tuliterä akku. Ja joskus lähtee käyntiin, useimmiten ei, lupailee kyllä. Apua

- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kaikki olivat activisia nyt?
(eli olemassa ja tallentuneita)
Kokeile niin että nollat kaikki ja sen jälkeen uusi testi
tuleeko kaikki samat ? (osa voi olla jotain ikivanhoja tai tallentunut vikaa muilla konsteilla tutkaillen)
jos niin jostain puttuu kosketus, johdot oikosessa, sulakerikki
kaikki anturit ei hajoa samaan aikaan,
asento tieto puttuu
nokka akselin asennon tunistimen signaali puttuu = ei lähde käyntiin mutta jos jo käydessä häviää pysyy käynnissä
kampiakselin asennon tunnistimen signaali puuttuu = ei lähde käyntiin jos jo käynnissä ja häviää niin sammuu
nitten syncronointi ei onnistu jos jompi kumpi singnali puttuu = ei lähde käyntiin
sinällän mielen kiintoista että kaikkille noilla sama vikakoodi
(eli olemassa ja tallentuneita)
Kokeile niin että nollat kaikki ja sen jälkeen uusi testi
tuleeko kaikki samat ? (osa voi olla jotain ikivanhoja tai tallentunut vikaa muilla konsteilla tutkaillen)
jos niin jostain puttuu kosketus, johdot oikosessa, sulakerikki
kaikki anturit ei hajoa samaan aikaan,
pelkästään noista jo yksi riittää syyksi että ei lähde käynttiinP1354 Synchronization between crankshaft and camshaft, freqrency of camshaft signal is too high
P1354 No crankshaft signal
P1354 Plausbility
P1354 No camshaft signal
asento tieto puttuu
nokka akselin asennon tunistimen signaali puttuu = ei lähde käyntiin mutta jos jo käydessä häviää pysyy käynnissä
kampiakselin asennon tunnistimen signaali puuttuu = ei lähde käyntiin jos jo käynnissä ja häviää niin sammuu
nitten syncronointi ei onnistu jos jompi kumpi singnali puttuu = ei lähde käyntiin
sinällän mielen kiintoista että kaikkille noilla sama vikakoodi

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä