Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään :toks: :happy:
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Laatikko kannatta huoltaa heti kohta jos ei ole 100% varmuuta että on tehty alle 60tkm sitten
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

xr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään :toks: :happy:
hyvinkin luultavasti 8) askissa ei tosiaan vielä ole ongelmaa joten eikähän aiheuteta sinne jotain hämminkiä 8)

eukkohan tuolla pääasiassa ajelee niin ei se rassaa sitä sen enempää kuin vakiokaan ja minä sitte joskus ja joskus :roll: katototaan ja kuunnellaan ny muidenki mielipiteitä ja autoa jne :shock: ...egr lähtee varmaan pois jokatapauksessa ainakin :wink:

ihan hiljakkoin on kuitti veholta ja olikohan 6kpl öljyä :shock: liekkö nuo litroja :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:
xr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään :toks: :happy:
hyvinkin luultavasti 8) askissa ei tosiaan vielä ole ongelmaa joten eikähän aiheuteta sinne jotain hämminkiä 8)

eukkohan tuolla pääasiassa ajelee niin ei se rassaa sitä sen enempää kuin vakiokaan ja minä sitte joskus ja joskus :roll: katototaan ja kuunnellaan ny muidenki mielipiteitä ja autoa jne :shock: ...egr lähtee varmaan pois jokatapauksessa ainakin :wink:

ihan hiljakkoin on kuitti veholta ja olikohan 6kpl öljyä :shock: liekkö nuo litroja :roll:
EGR ja tehot helppo juttu

jos laatikon on laitettu 6L öljyä on vaihto tehty normi vehotyylin(päin pers**) odotamalla että ilmottelee jotenkin itsetään voi saada aikaan sen että joutuupi jotain enemän tekemään
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

CDI203 kirjoitti: EGR ja tehot helppo juttu

jos laatikon on laitettu 6L öljyä on vaihto tehty normi vehotyylin(päin pers**) odotamalla että ilmottelee jotenkin itsetään voi saada aikaan sen että joutuupi jotain enemän tekemään
siks tuo öljytikun hommaus onkin ajankohtanen ja sitä haistelemalla ja maistelemalla voi jotain päätellä ja hiukan tuuminu asiaa muutenkin.. voi tosiaan olla et nuo ois viisahin vaihdella tai vaihdattaa vielä toistamiseen :roll:

tarkistin vielä et helsinkiläänen veho se oli :roll: tuosta sakemannien huoltovihkosta ota kukaa mitää selevää :evil: vai ottaako?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Terho P kirjoitti:xux voisi paljastaa sen ihmeaineen jota tankkiin laitetaan kun hehkut on jumissa kuitenkin :shock:
Monien parjaama X1R liuottaa kivasti paskaa jolloin verroinki hehkut tulee kivemmasti ylähä :wink: Muutoin niin kovin vielä uskokaan nuihin - anteeks Seppä :lol:
xr kirjoitti:hyvällä koneella on laitetaanko egr pois ja lamminmaa ohjelma sisään :toks: :happy:
Josko tuo Tapio tulis käymään Ukkohallassa niin rysäätettääs samoontein 8)
Terho P kirjoitti:tuosta sakemannien huoltovihkosta ota kukaa mitää selevää :evil: vai ottaako?
No en mäkään mutta "Roisto" vois jotain ymmärtääkin :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

Ihan mukavan näkönen kärry 8)
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Hiano peli ja hyvähän tuollasella ajella..ainaki mitä ite oon saanu päästellä tuollasella menemään, mutta se laatikko, vaiha vaan ne ölpät jos jossaki hesan vehossa ne vaihettu, ei ne siellä mitään turhia kyllä tee ja jos niissä öljyissä on ollu jotaki muuta seassa ku öljyä ni ne sellasia juttuja huomaa..jollei ole erikseen käsketty huomaamaan.

Se ku alkaa temppuilemaan ni aloittaa sen syksyllä ku ilmat pikkisen jäähtyy ja sen huomaa sitte lähdössä ja ajossa ku nykäsöö ja
"nylpyttää"vaihtaessa sillee ihmeellisesti ei kuitenkaan mitenkään bonazamaisesti vaan ihan niinko ei osais arpoa sitä vaihdetta millä ajetaan.

Kaverilla on tuollanen samanmoinen...ja siihe oin nuo etulamput samanlailla vaihettu..ja on entinen pirssi jolla kaveri tuuppas töitä tekemään sen 4 vuotta ja sitte osti sen itelleen..ku oli se laatikko vcaihettu ku meni särki sen takia ettei veholla osanneet kattoa mikä siinä oli vikana...joku vesikiertoputkijuttu oli hinkkaantunu rikki ni hajos sitte ajossa ja lykkäs 60 vauhdissa yhtäkkiä pakin päälle, kuskilla ja asiakkaalla oli pari päivää sitte niskat ja otta kipiänä ja kaveri tuumas jottei ikänä oo sellasta ääntä missään kuullu ku se laatikko enste rääkäs ja sitte toppas..onneks ei käyny kuitenkaan pahemmin, nii ja hänen mersullaan on nytte ajettu mittarin mukaan 780 tuhatta mikä sitte on oikia ja paikkaansa pitävä luku ni tietääkö sitä kukaan.

Mutta muuten onkin sitte saanu ajella vallan rauhallisesti ilman sen kummempia häiriöitä ja vikoja, kehuskeli jotta on hintansa väärtti mersu, ja kyllähän tuolla painelee menemään mutkastaki tietä, ei ainakaanne mitä oon siirrelly ni yhtään oo kolissu mistäänpäin.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

Hianon mersun oot hommannu, ei muutaku ohjelma boksihin sisälle niin alkaa liikkumaan. Meillä muuten on työmaalla tuo öljytikku lootahan jos tarvii tarkistaa, tais mennä sitä öljyä kuitenki melkeen kahdeksan litraa ainakin rintterin ja viton vastaavaan laatikkoon.
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kiitosta porukalle mielenkiinnosta,neuvoista ja kehuista. öljytikun käväsin tänään tilaamas paikalliseen :wink: moottori öljynsuodatin avain unohtui tilata :? ja x1r ainesta ei tästä kylästä löydy :(
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
TeroK
maalaaspöllö
Viestit: 1495
Liittynyt: 04.10.2005 11:08
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Minkäsmoinen se suodatinavaan pitää tuos myllys olla? Mulle ainaki löytyy sellaanen hyllystä sieltä joen toiselta puolelta. Bongasinki tämän pirssin päivällä ja hyvältähän tuo näytti :wink:
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

TeroK kirjoitti:Minkäsmoinen se suodatinavaan pitää tuos myllys olla? Mulle ainaki löytyy sellaanen hyllystä sieltä joen toiselta puolelta. Bongasinki tämän pirssin päivällä ja hyvältähän tuo näytti :wink:
Melkeen mikä tahansa vanha remmi käy
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Älä osta turhaan uutta hehkurelettä, vanhan voi korjata helposti. Eli pienellä ruuvimeisselillä kaivat sen liiman pois siitä saumasta, vääntelet sen auki, tinaat sen sulaneen langan kuntoon ja kansi kiinni. Sikafleksillä tiivistelet sen sauman vielä ja se on ku uusi.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

xin811 kirjoitti:Älä osta turhaan uutta hehkurelettä, vanhan voi korjata helposti. Eli pienellä ruuvimeisselillä kaivat sen liiman pois siitä saumasta, vääntelet sen auki, tinaat sen sulaneen langan kuntoon ja kansi kiinni. Sikafleksillä tiivistelet sen sauman vielä ja se on ku uusi.
ah.. KIITOS! mä hiukan jo aloin kattomaan 202 2.5 20v releen päälle :lol:

ny tarvis saada tietoonsa ilmastointikennon (keulalla olevan) varaosanumero :roll: hyväksikäyttis ryöstää kennosta 650e ja numero helpottais asiaa että sellasen löytäisi alle puoleen tuosta (suomesta kuitenki)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10753
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ostikko tuon auton liikkeestä? Jos varustelistalla on mainittu ilmastointi niin. . . :contract:

Puoletkaan jos saat liikkeen piikkiin niin sehän on kotiinpäin 8)
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

ei kylläse on yksityiseltä tullasenaan ostettu vikoineen kaikkineen :wink: tuo vika oli tiedossa kyllä ja pahempaakin ehdittiin pelkäämään :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:
xin811 kirjoitti:Älä osta turhaan uutta hehkurelettä, vanhan voi korjata helposti. Eli pienellä ruuvimeisselillä kaivat sen liiman pois siitä saumasta, vääntelet sen auki, tinaat sen sulaneen langan kuntoon ja kansi kiinni. Sikafleksillä tiivistelet sen sauman vielä ja se on ku uusi.
ah.. KIITOS! mä hiukan jo aloin kattomaan 202 2.5 20v releen päälle :lol:

ny tarvis saada tietoonsa ilmastointikennon (keulalla olevan) varaosanumero :roll: hyväksikäyttis ryöstää kennosta 650e ja numero helpottais asiaa että sellasen löytäisi alle puoleen tuosta (suomesta kuitenki)
Siis Ostatko puoleen tosta 650€ ?
Jos niin laita YV
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29281
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.

Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.

Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.

Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa.
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Jumaklavita, se on MUSTA :!: :D

Kyl maar mää oon ny suhun tyytyvääne :D
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Kimmo Koo kirjoitti:Jumaklavita, se on MUSTA :!: :D

Kyl maar mää oon ny suhun tyytyvääne :D
kiitos.. joo kialta ja tojotalta oli musta loppunu :lol:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

Terho P kirjoitti: kiitos.. joo kialta ja tojotalta oli musta loppunu :lol:
oisitko ostanu uuvenkarheen Cee'din jos olis mustana ollu "hyllyssä" :shock: :lol:
Avatar
TeroK
maalaaspöllö
Viestit: 1495
Liittynyt: 04.10.2005 11:08
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

dealer kirjoitti:Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.

Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.

Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.

Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa.
Tuo tuli todettua kans keväällä ku omaan vaihtelin. Pikkuserkun hallilla vaihtelin niin sattuu olla pirun pieni kaasupilli saatavilla :twisted: Varovasti lämpöä ja läheisyyttä niin lähti vain ehjänä. Ainakin vielä toimiiki jopa ettei suuria näkymättömiäkään vahinkoja tullu ilmeisesti :lol:
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Roobert kirjoitti:
Terho P kirjoitti: kiitos.. joo kialta ja tojotalta oli musta loppunu :lol:
oisitko ostanu uuvenkarheen Cee'din jos olis mustana ollu "hyllyssä" :shock: :lol:
no en :twisted: saa nähdä sit miten asia on muutamanvuodenpäästä :shock: no sitä on turha vielä miettiä :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

dealer kirjoitti:Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.

Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.

Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.

Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa.
ei näemmä aika piisannu :lol: ..mutteri lähti vielä helposti mutta en ollu kiinnituksestä ihan varma niin jätin sen vaiheeseen :? tarkoitatko ulokkeella ja kuivaimella sitä mötikkää jossa putket ovat kiinni ja jokin sähköliitin? eli sekö tulee uuden kennon mukana?

puskurikin on vielä osittain kiinni jne jne :shock: meinaa olla hiukan konstikas tuo keula mun makuun.. toki enhänmä mikään pelliseppä ookkaan ja kotopajassa ajosilloilla yritän työskennellä normi työkaluilla jne :oops:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

mahtaako nuossa olla kusipojan säiliön anturi yleensä rikki vai riittäneekö putsaus? (herjaa että sälilö on tyhjä)

meinasin et sais huomenissa pökätä uuden kylmäkoneen kennon vanhan tilalle ja käydä täyttelemässä iltapäivästä mutta taitanee tosiaan venähtää tuo operaatio. josko ny edes v-lopun aikana ehtisi saada kennon paikalleen :roll: jos ei omin avuin niin sit saa virman pelliseppä vähä jeesiä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:
dealer kirjoitti:Kun vaihdat kennoa varaa aikaa ja malttia sen putkien irrottamiseen.
Ne ovat alapuolella keskellä hyvin esillä mutta kiinnitys on yleensä hapettunut jumiin.

Putkista toisessa on kiinteä haarukka joka painaa myös toisen putken paikalleen ja haarukan keskellä reikä jossa pinnapultti ja M6 mutteri.

Viimeksi jouduin leikkelemään kennon ulokkeen rälläkällä pikku palasiksi että sain putket ehjinä irti.

Kuivain tulee kennon mukana joten sitä ei tarvitse erikseen ostaa.
ei näemmä aika piisannu :lol: ..mutteri lähti vielä helposti mutta en ollu kiinnituksestä ihan varma niin jätin sen vaiheeseen :? tarkoitatko ulokkeella ja kuivaimella sitä mötikkää jossa putket ovat kiinni ja jokin sähköliitin? eli sekö tulee uuden kennon mukana?

puskurikin on vielä osittain kiinni jne jne :shock: meinaa olla hiukan konstikas tuo keula mun makuun.. toki enhänmä mikään pelliseppä ookkaan ja kotopajassa ajosilloilla yritän työskennellä normi työkaluilla jne :oops:
Kuivain on se kennon päädyssä ole pyöreä, sähkö juttu siinä putkien liitoksessa on paine anturi mikä kannataa vaihtaa samalla, myös niiten putkien orinkulat
se mutteri pois siitä putkien välistä sitten putki missä on kiinteesti se haarukka"taisi olla niistä isompi"
puskuri kannatta tipautta pois homma siinä on mutta kun ne putket saa irti niin loppu on helppoa sovinnolla vaan purkaa tarpeeksi,
kuusen alla tunkilla nostellen siihen sai kulumaan puolipäivää
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

puskurin kans arkailin liikaa :oops: puolipäivää siinä suunnilleen meni ja oikestaan allekkin mutta kyllä hiukan reilun oloisesti sai purkaa jos nuohin vanhoihin kattiloihin vertaa :shock: eli koko pakettina pois keulalta (syylärit,cooleri ja ilmast kenno) ja uuden kennon mukana tuli uus paineanturi ja kuivain ja 300e oli uus kenno :wink: toivotaan vielä että mehut pysyy sisällä(ei ainakaan heti näyttänyt mistään vuotavan).

kusipojan "vikavalo" tuli korjattua samalla. oli "korkki" irti ja se lämmitin kierukka piti "kohoa" pohjassa joten se oli ihemeellisen helappo homma. paitsi että umpio ja puskuri oli jo valmiiksi irti.

mites tuon askn ö-vaihdon kanssa?? onkose nii et muovit pois eestä ja pohjaroppu auki ja uutta öljyä tilalle suurinpiirtein samanverta kun pois tuli vai onko jippoja ja erikoistyökalu hommia paljon? veho tuonne on sovittanut 6litraa uutta öljyä ja sen jälkeen ajeltu muutama tuhat tai ehkä yksi tuhat joten tuumailin että ei tarvisi enää alkaa pesemään?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29281
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Puskurihan ei ole kuin muutamalla ruuvilla kiinni; umpioiden vierestä ylhäältä molemmin puolin, edestä kaksi ruuvia ja lokasuojan sisällä kummassakin päässä yksi ruuvi joilla lukittu metallikisko paikalleen, kiskon kun kääntää irti niin siinäpä ne.

Sumuvalojen johdot ja lämpöanturin johto.

Lopuksi vielä ¤#%/)()#¤%¤!! lohkolämmittimen johto 8)
uutta öljyä tilalle suurinpiirtein samanverta kun pois tuli
Joo ja sitten mittaus tikulla.
eli koko pakettina pois keulalta (syylärit,cooleri ja ilmast kenno)
Syyläri saa olla paikallaan.
Cooleri pikakiinnikkeistä ( :lol: ) irti ja siinäpä ilmastoinnin kenno näkyy.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ja sen laatiko öljyn tarkistus vielä oikean lämpöisenä
(koko homma löytyy tuolta aikaisemista jutuista"moneen kertaan")
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
L.Samarialainen
Viestit: 2178
Liittynyt: 05.11.2005 17:27

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

Terho P kirjoitti:ratti kaipaisi jotain??
Kuva
Oliskoon se jotain tällaista??
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”