minkäslaisia olis tarjolla? ja joitain korjausohjeita olenkin koittanut haulla katella ja kyllähän niitä löytyykin mutta miten viat mahtanee oireilla?
-jotain höpöä olenkin jo lueskellut imusarjan tukkeentumisesta ja läppien poistamisista (taitaa samat vaivata vanhempiain moottoreita eli w202 cdi härpäkkeitä) ohjeet löytyvät korjaukseen haulla
-suuttimet ja juurien kalvaus. eli muovien alle kurkistus ja tutkia että paikat ovat kuivana ja puhtaita?
-pumpun kylki pitäs olla kuiva ettei se vuoda ulospäin ja mitäs sitten jos vuotaakin?
pixelivikaa mittaristossa? asia on ilmeisesti vain kärsittävä tai ostettava jokin kallis samanlainen mittaristo ja senjälkeen äydä ohjelmoimassa se kyseiseen autoon?
-ruostevaivaa vielä?jopa samaan tyyliin kuin w202? pääsiskö vähimmällä jos ostais suht ruosteettoman ja pyhkäsis uutta väriä edes pintapuolelle? eli kalvovahvuutta lisäisi..tuskin ne tehtaalla ovat sitä pelliä valmiiksi ruostuttaneet
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
mikäs juttu tuo glykolit vaihdelaatikkoon oikein on?? haistamalla ja maistamalla selviää että onko vika jo olemassa ja sen jälkeen vaihdella syyläri toisenlaisesta (mitähän mahtavaa vahinkoa onkaan jo tässävaiheessa tullut askiin?)