w210 270cdi,alipaine ei riitä,turbo ei toimi,apuja kaivataan
w210 270cdi,alipaine ei riitä,turbo ei toimi,apuja kaivataan
eli niinku tuolla lukee niin alipaine ei riitä turbolle asti.olen tutkinut turbon kellon ja on kunnossa.alipainepumpulta kun syöttää suoraan siihen venttiilille joka on ennen kelloa niin toimii normaalisti.olen tutkinut liitokset,vänkärin puolelta T-haara ja jarrutehostimelle menevän putken liitokset ja on kunnossa.missä muualla mahdollisesti voisi olla vikaa?meneekö hyttiin muualtakin haaroitus kuin vänkärinpuolelta?vänkärin jalkotilasta löysin sen putken joka tulee niin ei tule alipainetta sinnekkään.alkaa menemään jo vähän hankalaksi joten jos joku pikku kikka on takataskussa niin kiitän! 

eli ei jaksa vetää yhtään.se turbossa oleva vipu ei liikahda niinkuin pitäisi käynistyksessä.alipainehan sen vivun vetää joka säätää siipiä mutta kun ei alipaine riitä niin siivet ei liiku.tosiaan kun alipainepumpulta suoraan otin letkun niin toimi joten jossain jokin vuoto mutta kun ei mun järki enää keksi missä.mihin sitä alipainetta käytetään hytin puolella kun on sinne haaroitettu?ja meneeköhän sinne useampikin haaroitus?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: w210 270cdi,alipaine ei riitä,turbo ei toimi,apuja kaiva
bahama kirjoitti:eli niinku tuolla lukee niin alipaine ei riitä turbolle asti.olen tutkinut turbon kellon ja on kunnossa.alipainepumpulta kun syöttää suoraan siihen venttiilille joka on ennen kelloa niin toimii normaalisti.olen tutkinut liitokset,vänkärin puolelta T-haara ja jarrutehostimelle menevän putken liitokset ja on kunnossa.missä muualla mahdollisesti voisi olla vikaa?meneekö hyttiin muualtakin haaroitus kuin vänkärinpuolelta?vänkärin jalkotilasta löysin sen putken joka tulee niin ei tule alipainetta sinnekkään.alkaa menemään jo vähän hankalaksi joten jos joku pikku kikka on takataskussa niin kiitän!
Paikka mistä alipaine monesti vuotta on erg:en ohjaus kellon kalvo,
toinen yleinen on Ali painen tasaus säiliö minkä liitos
monesti vuotaa, ajovalojen säättö,
Jos kaikki muut toimii normaalisti niin *:ri kertoo että ahtopaineen säätö poikeama, painetta ei tule tarkista ahtopaineen säätö, paine järjestelmän vuodot
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä