Kertokaapas asiaan perehtyneet mitä lainalaisuuksia ilmastoidussa s124 meisselissä (-96 300D 24v) otetaan huomioon kun suuttimista tulee ainoastaan kuumaa, säätöpyörät vaikuttaa jollain lailla siihen onko kuumaa vai polttavan kuumaa, katossa olevassa ritilässä ei paperinpala pysy kiinni ja kompressorin todettiin olevan jumissa kun oli tarkoitus täyttää järjestelmä..
Duovalve on katottu ja tiivisteet vaihdettu (no itehän ne veistettiin..) Venttiilit lopsuu iloisesti MUTTA kylmälle vääntäessä venttiilit avautuu. Kuumalle kääntäessä menee kiinni... mutta silti ajossa kuumalle pyöräyttäessä --> trooppinen ilmasto. 7 sulake katsottu ja vaihdettu uuteen, säätöpaneeliakin silmäilty eikä säätöpotikat irti olleet..
Selvittäiskö kompuran vaihtaminen koko ongelman (ja duovalve toimii ilmastoidussa juuri noin) vai onko ongelma ennemmin elektroniikan puolella?
Sitten vielä.. onko tämä nyt automaatti-ilmastoitu?
Ja tuosta kompressorin speksit mukaan jos joltakulta löytyis korvaava
Kaikki neuvot ja tarjoukset tervetulleita tänne/yv/0500264432
kuumaa puhaltaa, kompressori jumissa :)
kait sieltä pitäs tulla "kylmää" ilmaa ilman ilmastointiakin, eli sen mitä ulkoa suoraan tulee. ettei siellä närhenmunat jumittelis kuiteskii, voihan komppaki olla pa*kana eikä ilmastointi pelaa mutta esim. aamulla kun ei oo ees 10 astetta lämmintä ulkona niin pitäs tulla viileetä ilmaa silti räppänöistä
jep
Kyllähän se paras oletus taitaa olla että toimintaperiaate aina sama ja lisäosat ei sotke sen kummemmin. Semmonen jäi myös mietityttämään kun huoltomies tuumasi kompressoria tutkittuaan että saattaa olla metallia nyt nestekierrossa..
Että neste kiertäis kompressorin kautta? Vai ymmärsinköhän jotain väärin..
No jokatapauksessa.. tuo venttiilien päinvastainen toiminta kohdentaa selvitykset elektroniikkaan.. toistaiseksi
Että neste kiertäis kompressorin kautta? Vai ymmärsinköhän jotain väärin..
No jokatapauksessa.. tuo venttiilien päinvastainen toiminta kohdentaa selvitykset elektroniikkaan.. toistaiseksi