Suksin E220CDi VäyVäy
Eihän sulla sitten muita autoja tainnut ollakkaanAri66 kirjoitti:Se saa ny loppua se väykyn haukkuminen.
Ainakin mulla ollut paras auto tähän mennessä.
jos ei volvoa ja crownia lasketa....
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Meidän Väykky ainakin oli ihan hyvä, eikä oltais siitä edes luovuttu, mutta kun noita kilometrejä tulee nykyään enemmän ja sehän oli bensa-vehje...Vesqju kirjoitti:Eikägu, met kehutaan niitä...Ari66 kirjoitti:Se saa ny loppua se väykyn haukkuminen.
Ainakin mulla ollut paras auto tähän mennessä.
..jos ei volvoa ja crownia lasketa....
Ei tuo uusi Dieselikään huonolta vaikuta, vaikkei olekaan Väykky
Mikäs lempinimi 211-korisella on, "Karpela" vai?
Sovitteko kirjallisesti vai jäikö vaan puheiksi taasdealer kirjoitti:Harmillista että edelleen tällä linjalla, minähän siihen en voi vaikuttaa eivätkä vuodet näemmä haavoja paranna ... no, XUXin kanssa on soiteltu ja sovittu joten niiltä osin asia kunnossa.No se ei ole iso temppu jos joku kehuu väykkyänsä
Emmää tota ny nii kovin hyväks sanois perän molemmat puolet reikiä täys, pitää noi kotelot tehdä kokonaan uudet. Kimmo varmaan laittelee noita reikäisiä kuvia omaan topikkiinsa, mut semmosii 3-8 cm reikiä monta Onhan toi ajettavuudeltaan ihan ok, mut kyl toi saa olla ensimmäinen ja viimeinen väyrynen meillä. Eilen puhkes taas kumi ja tänään meni hitsaukseks. Mitähän ens viikolla? Ja tää o kuulema vielä hyvä yksilö väykyistä... mimmosii ne huonot mahtaakaan ollaPiude kirjoitti:Meidän Väykky ainakin oli ihan hyvä, eikä oltais siitä edes luovuttu, mutta kun noita kilometrejä tulee nykyään enemmän ja sehän oli bensa-vehje...Vesqju kirjoitti:Eikägu, met kehutaan niitä...Ari66 kirjoitti:Se saa ny loppua se väykyn haukkuminen.
Ainakin mulla ollut paras auto tähän mennessä.
..jos ei volvoa ja crownia lasketa....
Ei tuo uusi Dieselikään huonolta vaikuta, vaikkei olekaan Väykky
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Olen silti ( kaikesta negatiivisesta palautteesta huolimatta ) sitä mieltä, että Väykky hyvä auto...catti kirjoitti:Emmää tota ny nii kovin hyväks sanois perän molemmat puolet reikiä täys, pitää noi kotelot tehdä kokonaan uudet. Kimmo varmaan laittelee noita reikäisiä kuvia omaan topikkiinsa, mut semmosii 3-8 cm reikiä monta Onhan toi ajettavuudeltaan ihan ok, mut kyl toi saa olla ensimmäinen ja viimeinen väyrynen meillä. Eilen puhkes taas kumi ja tänään meni hitsaukseks. Mitähän ens viikolla? Ja tää o kuulema vielä hyvä yksilö väykyistä... mimmosii ne huonot mahtaakaan ollaPiude kirjoitti:Meidän Väykky ainakin oli ihan hyvä, eikä oltais siitä edes luovuttu, mutta kun noita kilometrejä tulee nykyään enemmän ja sehän oli bensa-vehje...Vesqju kirjoitti: Eikägu, met kehutaan niitä...
Ei tuo uusi Dieselikään huonolta vaikuta, vaikkei olekaan Väykky
Enkä valita nykyisen autonkaan ominaisuuksia...rahalla saa ja diisselillä pääsee
Joo, ja mä kuulin just ekaa kertaa miitis, että nois o moottoris joku sellane vika että soon moro sit jos se menee...Leemu kirjoitti:Vastahan sää näit semmosen meidän pihallacatti kirjoitti:Ja tää o kuulema vielä hyvä yksilö väykyistä... mimmosii ne huonot mahtaakaan olla
nimim. vuodessa 6K€ väyrysremonttiin
Harmittaa vaan kaikkein eniten, että ostetaan auto ja sit se seisoo korjaamolla seuraavan puol vuotta.
Mut Xuxin väykky o hienon värine
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Mitä pahaa siinä on, jos haluaa pitää harrastepeliä käyttöautona?Tästä testerihommasta vielä. Jos asia hoidettaisiin oikein, niin ensin pitäisi kytkeä väykyn ostaja EEG-testeriin. Ja buutata muutaman kerran. Jos senkin jälkeen vielä haluaa ostaa väykyn, niin...
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Jaa että taas samasta aiheesta väittelyä no sanotaan nyt taas että meillä väykky on ollut tähän astisista autoista paras/kestävin.ja niistä lankuistakin on kokemusta,reilun puolen miljoonan kilometrin edestä.ruoste on ongelma,vähän itsestä kiinni miten iso ongelma.jos itsetunto kestää naapurin piikittelyt niin voi harkita väykyn ostamista
Tää on aihe joka nostaa tunnekuohuja, melkein tsunamin tasolle Täytyy sanoa että ruoste oli tiedossa oleva ongelma mutta silti sen etenemisen nopeus ei voi olla hämmästyttämättä. Pari kuukautta ja pitäis jo paikkailla semmosia kohtia mitä ajattelin että pitää lie jossain vaiheessa korjailla Mutta on sillä kiva ajaa ja tekniikka on edullista pitää ylläAM kirjoitti:.ruoste on ongelma,vähän itsestä kiinni miten iso ongelma.jos itsetunto kestää naapurin piikittelyt niin voi harkita väykyn ostamista
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tuossa aamulla Viton ohi kävellessä tuli mieleen että onkohan väykky kohdannut voittajansa ruostumisessa. Paikassa missä ei syksyllä ollut kuin ripaus ruskeaa oli nyt sellainen 4cm x 2cm näyttävä ruostekukkanen. Eikös se siedätyshoito ole päivän sana, Vito+Väykky samassa pihassa on kyllä jo melkoinen annos ruoste-allergian hoitoon
Vielä kun "pappi":lle saatais väykky pihaanEldorado kirjoitti:Jep, minullakin on jo toinen lahoava väyväy omistuksessa vaikka olen tunnettu ruoste-allergikko.AM kirjoitti:...Eikös se siedätyshoito ole päivän sana...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei tuossa vielä taida olla riittävästi ruostettaXUX63 kirjoitti:Vielä kun "pappi":lle saatais väykky pihaanEldorado kirjoitti:Jep, minullakin on jo toinen lahoava väyväy omistuksessa vaikka olen tunnettu ruoste-allergikko.AM kirjoitti:...Eikös se siedätyshoito ole päivän sana...
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Hyvin täällä porsii... Isompaa solomua ois tulollaanKimmo Koo kirjoitti:Visiitille tulin kattoo miten tääl poikii tai porsii..
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mittee täällä oikein vatvotaan. Mitä tuota kieltämään. Kerran Mersuja omistaneena tiedä vaikka vielä joku päivä taas semmonen olisi pihassa.XUX63 kirjoitti:Vielä kun "pappi":lle saatais väykky pihaan
Se, mitä korimallia tms niin siihen en uskalla ottaa kantaa.
Mitään viritelmiä ei kuitenkaan nyt ole kehitteillä. Siinähän niitä Mersuja aina voi katsella kun Hartikaisen pihalla iisalmessa käy.
Turbo kirkuu kivasti ja kilsoja tulee. Tein Eldon innoittamana pieniä empiirisiä tutkimuksia väyväyn kulutuksesta matka-ajossa. Mutka/ylä-alamäki-ajossa vakkaria ei kannata käyttää. Kulutus on pienempi kaasua käyttäen. Tämä tuli testattua Ruokolahti-Juva välillä joka meni reilun 80kmh keskinopeudella tietävänkoneen mukaan 4,9L/100km. Sen jälkeinen vitostie meni tasan satasen keskinopeudella 5L/100km. Lopuksi testi kärry perässä nelostietä Pyhäjärveltä Ouluun keskinopeudella 80kmh 5L/100km. Pitää vielä testaa tuo tasasen maan ajo 80kmh keskinopeudella vakkarilla ja sitten kalibroida kulutusmittari.
Ei tuo ihan kauhee syöppö oo
Ei tuo ihan kauhee syöppö oo
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.