Venttonin tenava
Tuolta välistä puuttuu joku tankkaus, se oli 6,9 l/100km. En vaan muista mihin väliin se kuului.
Kaiken kaikkiaan mennään keskimäärin aika lähellä 6,7 litraa, mikä esimerkiksi eldon kikottimeen verrattuna on aika hyvä lukema. Nyt on kyseessä kuitenkin melko lailla Aadolfin aikuinen tekniikka.
Kilometrejä takana semmoinen vähän vajaa 3500.
Kaiken kaikkiaan mennään keskimäärin aika lähellä 6,7 litraa, mikä esimerkiksi eldon kikottimeen verrattuna on aika hyvä lukema. Nyt on kyseessä kuitenkin melko lailla Aadolfin aikuinen tekniikka.
Kilometrejä takana semmoinen vähän vajaa 3500.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tänään elettiin taas kuin ministerit, mikään ei maksa mitään.
Tuhlasin siis ilmanputsariin 14,70 €. Aito Prasiljassa valmistettu Posch.
Siitä innostuneena rämäytin vielä tankin täyteen. Tällä kertaa oli palanut tasan seitsemän litraa sadalle. On tullut ajeltua aika lyhyttä pätkää, kun pitemmät on saanut poikkeuksellisesti Paavaloida
Tähän mennessä huoltokuluja jo n. 50 €. -ttu, mitä kulutusjuhlaa
Tuhlasin siis ilmanputsariin 14,70 €. Aito Prasiljassa valmistettu Posch.
Siitä innostuneena rämäytin vielä tankin täyteen. Tällä kertaa oli palanut tasan seitsemän litraa sadalle. On tullut ajeltua aika lyhyttä pätkää, kun pitemmät on saanut poikkeuksellisesti Paavaloida

Tähän mennessä huoltokuluja jo n. 50 €. -ttu, mitä kulutusjuhlaa

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tankattu on tuassiinsa. 6,4l/100km, vähän maantievoittoisempaa tällä kertaa.
Hyvä peli, mitä nyt takarengas tyhjenee omia aikojaan, venttiili tuntuisi vuotavan hiljalleen. Kerran päivässä joutuu täyttelemään. Kun ehtisi, niin kävisin venttiiliostoksilla.
Taas menee kahmalokaupalla rahaa autoon
Verolipun pukkasi myös, 128,04 €, kun köyhä joutuu neljännesvuosittain tuota makselemaan. Aika hinnakas, vaan eihän tuo paljon ole, Väykkyyn tuli samaan konkurssiin verolippu. 176 ja risat samalta ajalta
Hyvä peli, mitä nyt takarengas tyhjenee omia aikojaan, venttiili tuntuisi vuotavan hiljalleen. Kerran päivässä joutuu täyttelemään. Kun ehtisi, niin kävisin venttiiliostoksilla.
Taas menee kahmalokaupalla rahaa autoon

Verolipun pukkasi myös, 128,04 €, kun köyhä joutuu neljännesvuosittain tuota makselemaan. Aika hinnakas, vaan eihän tuo paljon ole, Väykkyyn tuli samaan konkurssiin verolippu. 176 ja risat samalta ajalta

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Venttiili on muuten vaihtamatta
Iskarin yläpään kumista makselin tänään 28€. Tämä lisättynä aikaisempiin kuluihin tekee jo n. 78 euroa.
Vielä kun saisi vaihdettua
Nii ja tankattu on taas, 6.6 l/100 km. Pienemmällä menee kuin väyrynen, säännöllisesti
Onpa muuten tullut ajettua tällä vähän, yli kaksi viikkoa tankkausväli.
Rouva on ollut suopea ja antanut
ajaa Paavolla

Iskarin yläpään kumista makselin tänään 28€. Tämä lisättynä aikaisempiin kuluihin tekee jo n. 78 euroa.
Vielä kun saisi vaihdettua

Nii ja tankattu on taas, 6.6 l/100 km. Pienemmällä menee kuin väyrynen, säännöllisesti
Onpa muuten tullut ajettua tällä vähän, yli kaksi viikkoa tankkausväli.
Rouva on ollut suopea ja antanut
ajaa Paavolla

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Ja tankkaus viikonloppuna antoi tuloksen 6,8 l/100 km. Saa nähdä mihin suuntaan heilahtaa, kun kesärajoitukset astui voimaan. Joka päivä losotellaan moottoritietä, niin tntuu nelivaihteisena olevan kierroksia jo riittämiin.
Lukeekohan tätä topikkia kukaan?
Lukeekohan tätä topikkia kukaan?
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Minkäslaisia kierroksia se näyttää motarilla..?
Ittellä on nelilovisella besnatenavalla 110:n vvauhissa n.3000rpm... Joskus tuntuu et olis se kiva se viislovinen...
Ja kyllä tätä topiccia luetaan... 



Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
-
- Perunankeittäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 23.12.2006 21:01
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Lukkoo.....Fenton kirjoitti:..Lukeekohan tätä topikkia kukaan?..
-ja mullakkiin niitä iskarin kumija mutta sillo ne oli vielä hangessa....
-nyt näkkyyvät.Hyvä etten lingonna ku sitä lunta oli riittämmiin.
Nyt muutki rojut alkkaa löytyvä.
Yks vuos mäni muute Rikkestrattonin ostat rukkilavalata helevtin etäs mehtään.......hyvät valikoijjut osat...ai että otti pattiin.
ja Huskavarna rullamallin ruohosilippurin kuulalaakerin kuulat , ja neku olin nii hyvi Minirip pussiin laittanna.....eilöytynnä ku pelekkä pussin retale.
Sillo muute ei naurattanna.......ei sitte yhtään.....niitä kuulija ei sua mistään.Ei etes Jagaren naistenmallinpolokupyörän petaalista.....ei.
VALMET 5oo -69
Kesärajoitukset purevat, työmatka moottoritiellä nostaa kulutuksen tasan seitsemään.
Lauantaina ajelin etelän kautta Turkuun, eli yli 250 km moottoritietä/30 kilometriä muita teitä ja mittarin neula vajui huomattavan nopeasti. Takaisin tulin Forssan ja Riihimäen kautta, nopeuden keikkuessa 80 -100 väliä. Jopa hidastui naftan palo, puolitankin kohdalla on tähän mennessä ihan ennätyslukemat
. Saapa nähdä, huomenna alkaa taas työmatkarullaus, kai se ehtii tasaamaan sen kulutuksen sinne liki seitsemää taas.
Sen verran havaintoja tuli taas, että 120 ja yli on nelivaihteisella jo hiukka korviin käypää, jos se jatkuu kaksi ja puoli tuntia yhteen menoon. Ei se niin kamalan kova ääni ole, mutta sävyltään jo melko ilkeä. Senkin takia oli paljon mukavampi ajella Vorssan kautta pois. Matkakin on liki 50 kilometriä lyhempi. Ajallisesti viisi minuuttia pidempi.
Ihan kuin jordaaniakselin laakeri valittaisi tuolla moottoritienopeuksissa. Satasen vauhdissa ei vielä huomaa, mutta sen jälkeen.
Mukavasti meni, vaan ei se ole vanha tenava matka-autona ihan väyryläisen luokkaa
Lauantaina ajelin etelän kautta Turkuun, eli yli 250 km moottoritietä/30 kilometriä muita teitä ja mittarin neula vajui huomattavan nopeasti. Takaisin tulin Forssan ja Riihimäen kautta, nopeuden keikkuessa 80 -100 väliä. Jopa hidastui naftan palo, puolitankin kohdalla on tähän mennessä ihan ennätyslukemat

Sen verran havaintoja tuli taas, että 120 ja yli on nelivaihteisella jo hiukka korviin käypää, jos se jatkuu kaksi ja puoli tuntia yhteen menoon. Ei se niin kamalan kova ääni ole, mutta sävyltään jo melko ilkeä. Senkin takia oli paljon mukavampi ajella Vorssan kautta pois. Matkakin on liki 50 kilometriä lyhempi. Ajallisesti viisi minuuttia pidempi.
Ihan kuin jordaaniakselin laakeri valittaisi tuolla moottoritienopeuksissa. Satasen vauhdissa ei vielä huomaa, mutta sen jälkeen.
Mukavasti meni, vaan ei se ole vanha tenava matka-autona ihan väyryläisen luokkaa

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tämän topikin kannalta tavattoman tylsä auto.
Nyt on takana reilu 8000 km, korjaus/huoltokulut ovat tähän mennessä siis vajaan 80 euroa, naftaa palaa ja siinä se.
Kilometrejä tulee vähänlaisesti, vaan eiköhän tahti kesän mittaan kiihdy taas kun harrasteet alkavat viedä miestä enenevässä määrin.
124:sta tekisi mieli, ostaisikohan tätä kukaan?
Nyt on takana reilu 8000 km, korjaus/huoltokulut ovat tähän mennessä siis vajaan 80 euroa, naftaa palaa ja siinä se.
Kilometrejä tulee vähänlaisesti, vaan eiköhän tahti kesän mittaan kiihdy taas kun harrasteet alkavat viedä miestä enenevässä määrin.
124:sta tekisi mieli, ostaisikohan tätä kukaan?
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Koittaa kannattaa.Fenton kirjoitti:124:sta tekisi mieli, ostaisikohan tätä kukaan?

Ei, en ole kiinnostunut...

EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tuli oikein pestyä, vaikkei se oikein linttalupilaiselle sopisikaan
Aika paljon väri muuttui, vaan aika paljon on talven aikana ilmestynyt rupea kylkiin, kun nyt oikein sillä silmällä katsoi.
Saapa nähdä jaksaisiko tuota siistiä, vai antaisiko vaan hapantua kuin silakan

Aika paljon väri muuttui, vaan aika paljon on talven aikana ilmestynyt rupea kylkiin, kun nyt oikein sillä silmällä katsoi.
Saapa nähdä jaksaisiko tuota siistiä, vai antaisiko vaan hapantua kuin silakan

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Eikö?!Fenton kirjoitti:Tuli oikein pestyä, vaikkei se oikein linttalupilaiselle sopisikaan![]()


EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Joo, viripumppua ja solmua kylkeen ja unohdat vielä kylmästi coolerin niin avot - alkaa tulla remonttiajovihava kirjoitti:Pitäskö sinun alakaa virittää sitä kun tuntuu olevan niin varmatoiminen

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Meinasin käydä Kärkkäisellä tankkaamassa, kun siellon hal(vem)paa. Oli sellainen sekasorto mittarikentällä, että päätin suosiolla maksaa naftastani 7 senttiä litra enemmän
Pitäähän se varallisuus jossain näkyä
Mutta joo, 6,1 litraa oli taas satasta kohden palanut. Ei kovin paha.


Mutta joo, 6,1 litraa oli taas satasta kohden palanut. Ei kovin paha.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Pitkäänhän se jo hyvin menikin, vaan eikös iskenyt remontin tarvis taas.
Vänkärin puolelta meni hoonelonen mykäksi. Onneksi oli semmoinenkin käytettynä hyllyssä, ettei nyt vallan karanneet huoltokulut käsistä.Kaupasta olisi pitänyt kuitenkin ostaa joku +150% Vilipsi.
Tämä jonka laitoin nyt paikalleen on kai Jylliksestä otettu pois semmoisen Vihilipsin tieltä. Ei siis varsinaisia kuluja tälläkään kertaa
Pyyhkijän sulkaan kai pitäisi investoida, jälki on aika karua. Olisiko raadilla vihjettä, mikä olisi ennenkaikkea halpa, mutta myös kelvollinen sulka?
Putjettipiiliin ei kallista osteta
Vänkärin puolelta meni hoonelonen mykäksi. Onneksi oli semmoinenkin käytettynä hyllyssä, ettei nyt vallan karanneet huoltokulut käsistä.Kaupasta olisi pitänyt kuitenkin ostaa joku +150% Vilipsi.
Tämä jonka laitoin nyt paikalleen on kai Jylliksestä otettu pois semmoisen Vihilipsin tieltä. Ei siis varsinaisia kuluja tälläkään kertaa

Pyyhkijän sulkaan kai pitäisi investoida, jälki on aika karua. Olisiko raadilla vihjettä, mikä olisi ennenkaikkea halpa, mutta myös kelvollinen sulka?
Putjettipiiliin ei kallista osteta

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Bilhelveten.Fenton kirjoitti:Pyyhkijän sulkaan kai pitäisi investoida, jälki on aika karua. Olisiko raadilla vihjettä, mikä olisi ennenkaikkea halpa, mutta myös kelvollinen sulka?
Putjettipiiliin ei kallista osteta

EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!