PÄTKÄ G - valmistus päättyy
- cupee
- Viestit: 500
- Liittynyt: 20.4.2006 12:38
- Paikkakunta: (Nilsinki, liitetty Skopjeen (Kuopio)) nyk.Esponski ja nyt Vantajasews tai Vandoo ki
PÄTKÄ G - valmistus päättyy
Lyheyen G-mallin valmistus päättyy 2012! pitkää ja avomallia jatketaan vielä
http://www.welt.de/motor/article1334562 ... n-Aus.html
Tuosta voi lukea lisää!
Final Edition on sitten vähän hienompi, ehkä turhan hieno!
http://www.welt.de/motor/article1334562 ... n-Aus.html
Tuosta voi lukea lisää!
Final Edition on sitten vähän hienompi, ehkä turhan hieno!
G-tyyliä silloin ennen,
sivarimalli:
(nelipyöräohjaus? )
armeijan vihreissä:
G5: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B ... .931941.29
sivarimalli:
(nelipyöräohjaus? )
armeijan vihreissä:
G5: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B ... .931941.29
Viimeksi muokannut Laaksonen, 04.1.2012 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... -elamaansaVuonna 1979 esitellyn mallin tuotanto saattaa kuitenkin siirtyä Itävallasta Puolaan entiselle General Motorsin tehtaalle, sillä Magnan hinta G-sarjan tuotannolle on saksalaisten mielestä liian korkea.
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Hyvissä ovat hinnoissa. Katselin piruuttaan omaa Geemeliä osapuilleen vastaavien, siis pätkien 84-86 vuotisten 200.000 km ajettujen (+-10%)230 GE automaattien pyyntejä joku aika sitten. Suomessa ei kaupan ollut yhtäkään. Muualla hinnat heiluivat 10 k€ usien paremmalla puolen, löytyi toki 5000 eurosta alkaen, mutta kuntokin sitten sen mukainen tai olivat lavaversioita.Pega kirjoitti:Ei ollenkaan kiva juttu pitäs yks kunnon mettä mese olla pätkien hinnat on muutenkin suht kovia saati sit tän jälkeen
Jostain syystä W460-mallit olivat yllättävän kovissa hinnoissa 461/463-malleihin nähden.
Kallein 230 GE -pätkä näytti olevan 1989-mallinen, mutta siltikin väkisinvaihdettava, 31.900
Tosin kilsojakin oli vain 56.000.
Näyttää, että G saattaa olla yksi näitä arvonsa hyvin pitäviä, tai jopa nostavia, keksintöjä. Yksi on Rätti-Sitikka. Jos vertaa sellaisen ostoa vaikkapa 20 vuotta sitten, niin nyt hinnat ovat samat - nyt tosin euroissa
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
pyyntihinta ei ole myyntihinta,vaik Geetänsä myyvät yrittävät aina vain katsoa kalleimman hinnan ja keksivät sitten omastaan mielestänsä parempaa kun tuossa myytävässä autossa,joten panevat vielä ja aina vain paremmaksi..hyvin harva saa myydyksi Geetänsä hullutelluilla hinta pyynnöillä,mutta jäävät sinne innostamaan muita Geensä myyntiä harkitsevia jotka taas laittavat rapiaa päälle jne jne..kohta vanhasta Geestä pyydetään pikkasen enemmän ku uudesta.järjettömän lujiahan ne on,mut vanhat vaparidieselillä kulkevat toivottoman laiskoja ja kova kulutuksisia,eikä sit mitenkään upeita ajettavia,ei enää 460:stä mulle,jos eiole täydellisesti päivitetty malli...ai nii,sillonhan siitä pyydettäisiin jo enemmän ku uudesta...ja rapiat päälle;)
Tältä näyttää viimeisin versio G:n kojelaudasta:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... -g-klasse/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... -g-klasse/
Näköjään jokaisen virityspajan pitää tehdä oma versionsa 6-pyöräisestä G:stä - viimeisimpänä Mansory:
http://www.mansory.com/mansory-6x6
http://www.mansory.com/mansory-6x6