Aki P kirjoitti:dealer kirjoitti:Ilman muuta kannattaa laittaa kuntoon niin ettei mene vikatilaan.
"Yksi bootti" per reissu on aika pahuksen paljon
Näin on. nimim väykyllä n. 70tkm ilman vikatilaa..... paitsi vaihelaatikko meni kerran tilttiin entisessä
Minä oon taas sitä mieltä että nuihin saa vaihtaa tuhottomasti rojua jos tuijottaa pelkästään staria. Koodit nollille ja koeajo ja sen perusteella katsotaan mitä OIKEESTI on rikki. Nuo koodit oli tuon yhden bootin jälkeen tulleita
Muutamien CDi:n vikakoodeja katsottuna vaihtoon ois mennyt suoraan koodien perusteella vaihdelaatikkoa, can-väyliä, suurinpiirtein kaikki anturit yms. eli oikeesti aika hintavaksi ois tullut väykyn pito.
Ajattelin selventää hiukan ettei kaikki säiky CDi-koneisia kun kahden asiantuntijan lausuntojen rivien välistä voi lukea että kaikki aina vaihtoon koodien perusteella. Nimim. nyt 8000km+ tuolla railisäätimestä johtuvalla vikatilalla
Vaihoitko Aki laatikon vai mitä teit tuolle että tuli kuntoon
EDIT:Otin noin 7991872km pois ajetusta lukemasta ihan tuosta vaan
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.