Sähkölasiasiaa taassiinsa. Paavokuskin arkea: meidän Vänni.
Sähkölasiasiaa taassiinsa. Paavokuskin arkea: meidän Vänni.
Mikähän mahtaa vaivata?
Etulasit mykistyivät molemmat samalla kertaa, takalasit toimii.
Etuikkunat ovat omalla sulakkeellaan kumpikin puoli ja ne ovat ehjät.
Olikos missä kaikkialla sulakkeita ynnä muita bokseja?
Pikaista neuvoa odotellen...
Etulasit mykistyivät molemmat samalla kertaa, takalasit toimii.
Etuikkunat ovat omalla sulakkeellaan kumpikin puoli ja ne ovat ehjät.
Olikos missä kaikkialla sulakkeita ynnä muita bokseja?
Pikaista neuvoa odotellen...
Viimeksi muokannut Fenton, 14.7.2011 12:47. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
No sillähän se ratkesi.
Sisävalot ei tosin olleet kateissa, mutta akun kengällä saatiin lasitkin liikkeelle.
h5
Tulipa samalla kaiveltua takahelman päästä semmoinen 10x15 cm reikä esiin
Nousee helman alta takakaareen ja palan matkaa oviaukon puolellekin.
Joku noheva on paikannut sen edelliskerralla jollakin sikaflexin tapaisella
Noh, onpahan pyhien ajaksi puuhasteltavaa
Sisävalot ei tosin olleet kateissa, mutta akun kengällä saatiin lasitkin liikkeelle.
h5
Tulipa samalla kaiveltua takahelman päästä semmoinen 10x15 cm reikä esiin
Nousee helman alta takakaareen ja palan matkaa oviaukon puolellekin.
Joku noheva on paikannut sen edelliskerralla jollakin sikaflexin tapaisella
Noh, onpahan pyhien ajaksi puuhasteltavaa
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Samapa tuo vissiin vaikka jatkaa tähän samaan.
Valtaosa reiästä näkyy tässä. Nousi se vähän tuosta vielä ylöspäin, ja helman alla jatkui tuonne nostopaikan alle.
Väliaikatieto on tässä.
Sen jälkeen ei tullut sitten kuvailtua.
Pieni fiba tuli mitoituksen kanssa, helma on kolmisen milliä sisempänä kuin alunperin. Oven takareuna siis pikkuisen irvistää. Saa olla, uudestaankaan ei avata.
Ja ei, en hitsannut itse, vaan tilasin isäukon paikalle.
Niillä näytöillä, mitä turasin tuonne tenavan pohjaan ei vielä näkyviin paikkoihin kehtaa liimaa levitellä
Kromikaaren alus oli sitten oma lukunsa muutenkin, se näytti ihan siltä kuin kromikaarten aluset yleensä näyttää
Valtaosa reiästä näkyy tässä. Nousi se vähän tuosta vielä ylöspäin, ja helman alla jatkui tuonne nostopaikan alle.
Väliaikatieto on tässä.
Sen jälkeen ei tullut sitten kuvailtua.
Pieni fiba tuli mitoituksen kanssa, helma on kolmisen milliä sisempänä kuin alunperin. Oven takareuna siis pikkuisen irvistää. Saa olla, uudestaankaan ei avata.
Ja ei, en hitsannut itse, vaan tilasin isäukon paikalle.
Niillä näytöillä, mitä turasin tuonne tenavan pohjaan ei vielä näkyviin paikkoihin kehtaa liimaa levitellä
Kromikaaren alus oli sitten oma lukunsa muutenkin, se näytti ihan siltä kuin kromikaarten aluset yleensä näyttää
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
No yhen pienen reijän kanssa on vaikiata sanoa onko lintta ainesta vai ei, ja kyllä lintoissakin ON maalattuja paikkoja, mutta myös niitä missä on ajanpuutteen takia maalattu sen iki-ihanan ruosteen päälle, neki vaan sen takia ku muuten ei olis alustassa sitä yhtenäistä mustaa väriäSergey kirjoitti:näytää iha lintalta :O mutta! lintoissa ei oo paikkalappuja! tai ainakaan maalattuja.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Väyryläiset saavat jäsenyyden automaattisesti, ilman mitään anomuksiadealer kirjoitti:Joo, ja jos tulee mieleen liittyä Linttaklubiin niin anomus hyväksytään ilman turhia kitinöitäJos sinulle tulee edes mieleen että onko autosi lintta, niin se todennäköisesti on
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
dealer kirjoitti:En muistanut tuotakaan enää
En muistanu minäkään, mutta ku "suuremmat" sen sanoo ni sehän on vähän niinko käsky, joten linttaklubiin matka käy
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Riittääkös se, että toinen puoli on samanlainen, etulokari vähän huonompi ja etupalkin alaosa on rapissut tielle jo ajat sitten.pupetti kirjoitti: No yhen pienen reijän kanssa on vaikiata sanoa onko lintta ainesta vai ei, ja kyllä lintoissakin ON maalattuja paikkoja, mutta myös niitä missä on ajanpuutteen takia maalattu sen iki-ihanan ruosteen päälle, neki vaan sen takia ku muuten ei olis alustassa sitä yhtenäistä mustaa väriä
Niinkuin tuli rassausmiitissä viimeksi sanottua, väykky on uuden ekoajattelun tuote: Käyttötuntien täytyttyä siivooja kerää sen kadun varresta imurilla
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Taassiinsa s-tana oli etulasit pois pelistä. Mikhän hitto voi toistuvasti aiheuttaa tuon häiriön?
Korjaantui kuitenkin samoilla eväillä kuin viimeksikin.
Muuten menee mukavasti: puoleen vuoteen vähän alta 15 tkm ja lasit on olleet ainoa tekninen murhe.
Kukkaa puskee, mutta niinhän se keväällä kuuluukin.
Korjaantui kuitenkin samoilla eväillä kuin viimeksikin.
Muuten menee mukavasti: puoleen vuoteen vähän alta 15 tkm ja lasit on olleet ainoa tekninen murhe.
Kukkaa puskee, mutta niinhän se keväällä kuuluukin.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.