Suksin E220CDi VäyVäy
Puolisen tuntia ryskytti tyhjäkäyntiä ennen lähtöö ja sen jälkeen rullattu jotain vajaat 70km eli Iisalmee ennen oli tuo yhdellä tolpan väläyksellä. Sitten kun oli toisen kerran välähtänyt niin piti alkaa käyttään vakkaria Tais melkein kuittaantua ne mitä SEO:lla sanoit kortin pysymisestäEldorado kirjoitti:Mahtaa olla todella alkumatkasta (muutama sata metriä?), kun keskinopeus on vain 64 km/h.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kyllä minusta tuossa suksin kuvassa näytössä lukee: AFTER START, sitten kilometrimäärä, aika, keskituntinopeus ja kulutus.
Saahan siihen kai nopeusnäytön numeroinakin, mutta silloin siinä ei kai lue muuta kuin se nopeus. Ainakin W211:ssä on niin.
Saahan siihen kai nopeusnäytön numeroinakin, mutta silloin siinä ei kai lue muuta kuin se nopeus. Ainakin W211:ssä on niin.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Just, 27:lla välillä kituvesi-iideni. Kasikasilla ennen Lapinlahtee toisen kerran ja siinä vaiheessa jo älysin alkaa himmaileen, ehkä650000tuttavuus kirjoitti:27:lla diskoteekki kituveen jälkeen , mutta huomenna sit kesävauhditPappi kirjoitti:88 tiellä ei juurikaan kannata hurjastella Missä kohti välähti
Kaikenkaikkiaan aivan järetön määrä virkavaltaa tienpäällä Via Karelia Ilomantsista Bombaan oli rauhallisempaa mutta taidan silti ajella huomenna Ouluun, siellä on rauhallisempaa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
XUX63 kirjoitti: Just, 27:lla välillä kituvesi-iideni. Kasikasilla ennen Lapinlahtee toisen kerran ja siinä vaiheessa jo älysin alkaa himmaileen, ehkä
Kaikenkaikkiaan aivan järetön määrä virkavaltaa tienpäällä
Enne Lapinlahtee siis valtatiellä viis
Oisko ollu kolonna siirtymässä taajamasta toiseen. Tämä viikkohan on pyhitetty taajamissa autoilun seuraamiseen.
Meijänkin pikkukylässä oli maanantaina melkein kuin Vilkkilässä kissoja.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Tultiin miitistä ja tyhjäkäynnillä hyrskyttäessä tuli kabiiniin tympeä haju. Samaten ihmettelin miksi Roistolla ja Eldoradolla näyttää kulutus 4 desiä enemmän mitä mulla Suutin prkl.... Soitin Tapiolle ja käytiin kuikkiin mitä pellin alle kuuluu. Yksi suutin vuosi pikkuisen. Vaati pientä kaavimista eli todnäk oli vaihdettu muttei kaavittu. Nyt on ja uudella tiivisteellä ja reilulla liukuvoiteen määrällä uus tilalla. Pultin kierteessä oli järettömän paljon pskaa ja se oli työllistävä vaikutukseltaan. Nyt on taas kiva ajella kun kabiinissa ei ole kuin Oulun perinteinen rahanhaju Kaakkuriin päin ajellessa
Koopa auki ja analyysiä
Kakkonen näyttää märältä
Ei hääviltä näytä....
Koopa auki ja analyysiä
Kakkonen näyttää märältä
Ei hääviltä näytä....
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei varmaankaan vaikka eihän tuo tietenkään optimisti toimi jos yks sylinteri ei oo tarkoitetulla tavalla mukana talkoissa Ihmeteltiin vaan kun mulla näytti ajotietokone muutamaa desiä pienempää kulutusta kun nuilla bentsieenimiehillä - liekkö mulla takaraivossa oleva sakkojen pelko sitten syynädealer kirjoitti:Ei kai tuo pikku painevuoto kulutukseen vaikuta .
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Samaa mieltä. Tuossakin on tärkeimpinä tekijöinä puhtaus, sitten ehkä puhtaus ja ei kannata unohtaa puhtauttakaan. Tietty kalvain että saa pinnat varmasti suoraks. Uus tiiviste, reilusti "liukuvoidetta" ja ehdottomasti uus pultti jokaisen irroituksen yhteydessä. Momenttiavain nuin pienille momenteille ja kalvain puuttuu taatusti monesta tallista.Pappi kirjoitti:Eihän tuo CDI suutin homma nyt niin mahottomalta näytä... Voorumin kautta taitaa löytyä ympäri Suomen henkilöitä, jotka taitavat näiden metkut.
Suotta hyljeksittyjä autoja
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Pitää olla tekohampaat; ne kun lohkeaa, niin tuli laitettua pikkuisen liian kireälle.XUX63 kirjoitti:Momenttiavain nuin pienille momenteille ja kalvain puuttuu taatusti monesta tallista.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Matka-ajoo suurin osa. Eestakas Hkissä kruisailua parisataa kilsaa. 6,29 talvirenkailla ja kesärajoituksilla. Keskinopeus 93kmh.
Pidän kohtuullisena.
Railisäädin menee varmaan vaihtoon jossain vaiheessa mutta uus on peräkontissa oottamassa.
Huolettomia kilometrejä CDi:llä takana reilut 6000km kun auto ollut 40 pvää
Pidän kohtuullisena.
Railisäädin menee varmaan vaihtoon jossain vaiheessa mutta uus on peräkontissa oottamassa.
Huolettomia kilometrejä CDi:llä takana reilut 6000km kun auto ollut 40 pvää
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vähällä se menee tuo väykynkolossikin. Eikö tuo ole jo suorastaan ilmaista ajoa kun vertaa räpättiin?XUX63 kirjoitti:Matka-ajoo suurin osa. Eestakas Hkissä kruisailua parisataa kilsaa. 6,29 talvirenkailla ja kesärajoituksilla. Keskinopeus 93kmh.
Pidän kohtuullisena.
Railisäädin menee varmaan vaihtoon jossain vaiheessa mutta uus on peräkontissa oottamassa.
Huolettomia kilometrejä CDi:llä takana reilut 6000km kun auto ollut 40 pvää
Tuolla ajat 8e / 100km ja räpätillä varmaan meni se 20e / 100km rikki
Kiva miettiä suoraan euroina kilometrit, kävinpä äsken heittää kylillä lenkkiä vitosella. Ihanan kallista.
Tähdellisen parantola
Taannoin omistin sen s70:sen. kakspuolikas pensa. ei sillä kestäny p*rse ajaa... 15e per päivä polttoainekulut kun töissä kävi. kiertoon....tapio89 kirjoitti:Vähällä se menee tuo väykynkolossikin. Eikö tuo ole jo suorastaan ilmaista ajoa kun vertaa räpättiin?
Tuolla ajat 8e / 100km ja räpätillä varmaan meni se 20e / 100km rikki
Kiva miettiä suoraan euroina kilometrit, kävinpä äsken heittää kylillä lenkkiä vitosella. Ihanan kallista.
Annappa mulle se sun CDi niin katotaanVesqju kirjoitti:Kah, sehän syö yhtä paljon ku tuo meitin CDIXUX63 kirjoitti: 6,29 talvirenkailla ja kesärajoituksilla. Keskinopeus 93kmh.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Nopeutu hiukkasen tuo vaihtaminen kun meni 25€/100km rikki pakkasilla - nyt mennään alle kympintapio89 kirjoitti:[....räpätillä varmaan meni se 20e / 100km rikki
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ja Volvomaiset ajo-ominaisuudet joihin ehti jo 200- ja 700-sarjalaisten aikaan tottuasonikki kirjoitti:Tollanen V40 volvo on kyllä myös katevä laitos millä on nyt tullu talviajot ajeltua. Siinä ku yhdistyy kätevästi japsiauton alustan säälittävät ajo-ominaisuudet ja volvon koneen törkeä kulutus
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27