Huomioitavaa S 211 korisessa?
Huomioitavaa S 211 korisessa?
Nonii, kyseisen mallin omistajat ja remonttimiehet.. Mitäpä kannatta tarkastella 211 korisessa vm 2003 ku semmoisen meinataan hankkia..
Mitkä paikat kannattaa tutkia erityisesti.
Mitkä paikat kannattaa tutkia erityisesti.
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Vesqju mulla on viikonlopun jälkeen tollaseen alapallotyökalu ja etu kallistuksenvakaajan pallonivelen vaihtokalu. Niitä menee kun sieniä sanoo isot pojat
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Eikös kaikissa pre-facelift 211:sissä ole SBC-jarrut. Nehän poistui vasta siis kakkossarjan mallissa (loppuvuodesta 2006 ->).
Viittaakohan Kilander tuossa alkupään 270 ja 320 cdi:ssä olevaan mahdollisuuteen että syylärin glykoolit sekoittuvat automaattivaihteiston öljyihin.
Viittaakohan Kilander tuossa alkupään 270 ja 320 cdi:ssä olevaan mahdollisuuteen että syylärin glykoolit sekoittuvat automaattivaihteiston öljyihin.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Ne on SÄHKÖ hydrauliset jarru, ja palat periaattees pitää vaihtaa sillen, et auto on piuhanpäässä.Vesqju kirjoitti:Ja taas, miksi..isk kirjoitti:2003-vuotisesta kannattaa valita sellainen, jossa ei ole SBC-jarrut.
kyselyikä..
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
muuten, pitihän S 210 olla ihan paska, mutta hienosti on palvellut..
et, empä juurikaan pelkää nuita ominaisuuksia.. mutta että mitä pitää katella, noin niinku päällisin puolin.. tekniikastahan ei päällisin puolin mitään nää, muuta ku koeajamalla ja kuullostelemalla..
et, empä juurikaan pelkää nuita ominaisuuksia.. mutta että mitä pitää katella, noin niinku päällisin puolin.. tekniikastahan ei päällisin puolin mitään nää, muuta ku koeajamalla ja kuullostelemalla..
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
no hommaa pian se piuha..hotari kirjoitti:Ne on SÄHKÖ hydrauliset jarru, ja palat periaattees pitää vaihtaa sillen, et auto on piuhanpäässä.Vesqju kirjoitti:Ja taas, miksi..isk kirjoitti:2003-vuotisesta kannattaa valita sellainen, jossa ei ole SBC-jarrut.
kyselyikä..
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Joo,juurikin tuohon glukooli ongelmaan.Oliko se niin,että Valeo merkkisillä jäähdyttimillä varustetuissa tuota ollut.Behreissä ei.Eldorado kirjoitti:Eikös kaikissa pre-facelift 211:sissä ole SBC-jarrut. Nehän poistui vasta siis kakkossarjan mallissa (loppuvuodesta 2006 ->).
Viittaakohan Kilander tuossa alkupään 270 ja 320 cdi:ssä olevaan mahdollisuuteen että syylärin glykoolit sekoittuvat automaattivaihteiston öljyihin.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Juurikin noin. Ongelma kylläkin pitäisi olla hoidettu pois jo 2004 mallisissa, tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa. 2003 (ja ehkä myös 2004) mallin ostajan kannattanee teetättää glykolitesti kaiken varalta. Jos siis on Valeon syyläri.kilander kirjoitti:Oliko se niin,että Valeo merkkisillä jäähdyttimillä varustetuissa tuota ollut.Behreissä ei.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Niitä Valeon syyläreitä on viis- ja kuuspyttysissä. Nelkuissa tietääkseni ei.kilander kirjoitti:Joo,juurikin tuohon glukooli ongelmaan.Oliko se niin,että Valeo merkkisillä jäähdyttimillä varustetuissa tuota ollut.Behreissä ei.Eldorado kirjoitti:Eikös kaikissa pre-facelift 211:sissä ole SBC-jarrut. Nehän poistui vasta siis kakkossarjan mallissa (loppuvuodesta 2006 ->).
Viittaakohan Kilander tuossa alkupään 270 ja 320 cdi:ssä olevaan mahdollisuuteen että syylärin glykoolit sekoittuvat automaattivaihteiston öljyihin.
SBC-yksikkö menee vaihtoon tietyn jarrujen painallusmäärän jälkeen mutta sitäkin kuulemma Veholla nollaillaan eli siinä tapauksessa sen voi lie itsekin kerran tehdä ehkä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
noo, varat huomioon ottaen, kostoksi 270 CDI, mää tykkään vitosen saundista..Eldorado kirjoitti:Tottakai, jos on mahdollisuus. 211 on hieno auto. Katselee vaan hyvän yksilön. Millä koneella olet meinannut hankkia?Vesqju kirjoitti:mites, kannattaako hankkia..?
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Juurinäin.. Takas oikiaan kuljettavaan moottorivaihtoehtoon..isk kirjoitti:Vesqju kirjoitti:noo, kostoksi 270 CDIEldorado kirjoitti:Tottakai, jos on mahdollisuus. 211 on hieno auto. Katselee vaan hyvän yksilön. Millä koneella olet meinannut hankkia?Routa porsaan kotiin ajaa.E 320 T A V6 -00
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Kaverilla on tuommonen s211 320cdi ja väittäsin ett tosi hieno pirssi se vaan on, toki siinäkin jotain pikku vikoja on kuten takapää laskehtii ales pakkasilla ja ksenonipolttimoita jostain syystä mennyt enemmänkin sekä etu jousia pätkinyt poikkeuksellisen paljon 3v aikana, liekkö syynä ett kaverilla on kotoo lähettäessä aina se 15km sorateitä ajettavanaVesqju kirjoitti:Mut saattaahan se 320 CDI myös olla seuraava kulkine.. L-D laittanee sopivan softan..
juu, ei oo tuo ongelma.. eli siis ominaisuusPega kirjoitti:Kaverilla on tuommonen s211 320cdi ja väittäsin ett tosi hieno pirssi se vaan on, toki siinäkin jotain pikku vikoja on kuten takapää laskehtii ales pakkasilla ja ksenonipolttimoita jostain syystä mennyt enemmänkin sekä etu jousia pätkinyt poikkeuksellisen paljon 3v aikana, liekkö syynä ett kaverilla on kotoo lähettäessä aina se 15km sorateitä ajettavanaVesqju kirjoitti:Mut saattaahan se 320 CDI myös olla seuraava kulkine.. L-D laittanee sopivan softan..
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
ei tarvihotari kirjoitti:ja palat periaattees pitää vaihtaa sillen, et auto on piuhanpäässä.
ovet lukkoon ja palojen vaihtoon.. ovet täytyy pysyä lukossa
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Onhan ne tietenkin perinteiset.
Nafta vuodot,
Akkujen kunto ja onko tehty akkuohjaimen päivitys,
Comand APS toiminta, on "kasattu" erillisistä komponenteistä
eli AGW, NAVI, Puhelinyksikkö erillisiä. Myöhemmissä on niitä
yhdistetty samaan.
Nuo jarrut on ihan hyvät vaikka niistä aina valitetaan.
On se totta että jossain vaiheessa yksikkö sanoo ittensä irti,
mutta siinä oli jonkun tyyppinen 10v takuu.
Palojen vaihto onnistuu ilman staria ja pystyy käyttämään siihen
muitakin testereitä tai sitten ilman mitään.
Itselläkin pitäisi tarkistaa etupään alusta, alapalloja sekä muita menee.
Painavahan auto on.
Ilmajousituksessa pitäisi katsoa ettei ole vuotoja ja kompura toimii.
Tietenkin kaikki napit on hyvä käydä läpi että ne toimii.
Itsellä on nyt ollut vain 2kk 2003 vuotinen 270cdiA.
Toiminut tähän mennessä ihan OK, mutta tuossa on tuota
listaa mitä on joutunut tarkistamaan itsekin.
Alkuvuoden (01-06) 2003 pelit on kuulemma vika herkempiä.
Osia oli vaihdettu jo loppuvuoden malleihin.
Itsellä on vaihdettu takuuseen tuo Valeon jäähdytin.
Nafta vuodot,
Akkujen kunto ja onko tehty akkuohjaimen päivitys,
Comand APS toiminta, on "kasattu" erillisistä komponenteistä
eli AGW, NAVI, Puhelinyksikkö erillisiä. Myöhemmissä on niitä
yhdistetty samaan.
Nuo jarrut on ihan hyvät vaikka niistä aina valitetaan.
On se totta että jossain vaiheessa yksikkö sanoo ittensä irti,
mutta siinä oli jonkun tyyppinen 10v takuu.
Palojen vaihto onnistuu ilman staria ja pystyy käyttämään siihen
muitakin testereitä tai sitten ilman mitään.
Itselläkin pitäisi tarkistaa etupään alusta, alapalloja sekä muita menee.
Painavahan auto on.
Ilmajousituksessa pitäisi katsoa ettei ole vuotoja ja kompura toimii.
Tietenkin kaikki napit on hyvä käydä läpi että ne toimii.
Itsellä on nyt ollut vain 2kk 2003 vuotinen 270cdiA.
Toiminut tähän mennessä ihan OK, mutta tuossa on tuota
listaa mitä on joutunut tarkistamaan itsekin.
Alkuvuoden (01-06) 2003 pelit on kuulemma vika herkempiä.
Osia oli vaihdettu jo loppuvuoden malleihin.
Itsellä on vaihdettu takuuseen tuo Valeon jäähdytin.
MB ML 350 -12 (W166.024)
MB C 230 -06 (S203.252)
MB CLK 200 -98 (W208.335)
MB E 300D -80 (W123.130)
ex
MB E 220 CDI A Kombi -10, MB ML 320 A -99, MB Vaneo 1.9 A -05, MB E 270 CDI A Kombi -03,
MB 190 E 2.0 -90
MB C 230 -06 (S203.252)
MB CLK 200 -98 (W208.335)
MB E 300D -80 (W123.130)
ex
MB E 220 CDI A Kombi -10, MB ML 320 A -99, MB Vaneo 1.9 A -05, MB E 270 CDI A Kombi -03,
MB 190 E 2.0 -90
Mielestäni on turhaa paniikin lietsontaa nää SBC ynnä muut pelottelut. jarrupalatkin voi ihan kotikonstein vaihtaa ei siihen Starii tarvita. Mielestäni tuo 270 cdi on loistava, no ei ole kokemusta 320 joten en osaa sanoo siit, mut riittää takuu varmasti. Kyllä tuon auton kans pärjää jos vähänkin itse uskaltaa vain ryhtyy toimeen, meinaan noita pallonivelii, iskareita, jousia ynm.
Juu ei haittaa, ja itse en tee mitään, korjaamot on sitä varten..mesenisti kirjoitti:Mielestäni on turhaa paniikin lietsontaa nää SBC ynnä muut pelottelut. jarrupalatkin voi ihan kotikonstein vaihtaa ei siihen Starii tarvita. Mielestäni tuo 270 cdi on loistava, no ei ole kokemusta 320 joten en osaa sanoo siit, mut riittää takuu varmasti. Kyllä tuon auton kans pärjää jos vähänkin itse uskaltaa vain ryhtyy toimeen, meinaan noita pallonivelii, iskareita, jousia ynm.
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]