Poistin tästä paskaa,,
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
No siellä alipainelinjassahan on yleensä takaisku jotta esim täyskaasulla ei alipaineet pääse "vuotamaan" takaisin imusarjaan.eero1989 kirjoitti:
Sitten aiheeseen jota olen nyt hieman mietiskellyt, eli ei liity mitenkään tuohon mun SL:llään , mutta mitenkä jos ja kun esimerkiksi "Juh^nit" (nimi keksitty tosielämästä) ahdistaa Bensakasimersuaan, niin miten käy alipaineella toimiville "lisälaitteille" esim jarrutehostin kun alipaine linjassa onkin yhtäkkiä esim 1bar painetta? eli miten on tarvitaanko siihen kylkeen sitten joku alipaineen kehitin vai häh
Mulqvist kirjoitti:Onkos tuossa alkuperäsen pellin jo jotain 50% luokkaa? Ei vaan, paree tehä kaikki kerralla niin ei tartte ottaa joka toinen vuos työnalle.
Kalja olis ollu parempi....eero1989 kirjoitti:tietty voin tehdä kaikkien autoihin tuon saman,, =10000€+värkit,lämmin talli,kunnon koneet/laitteet,vapaa teko/valmistumis aika ja sitten kun auto on valmis niin voin käyttää autoa vapaasti kun omaani ja jaajattelin tälläistä järjetelyä kun sitä kaljaakaan en juo
Ei etene ei, tai no pikkuhiljaa,, viime kuvien jälkeen en olekkaan saanut juuri mitään aikaiseksi,, 7.5 oli synttärit sen jälkeen on ollut kauhee "ikäkriisi" ja ei ole pystynyt juuri muuta kun jaarittelemaan joutavan päiväsyyksiä, tai no yhtä pikku paikkaa hioin tuossa joskus mutta siinä se..Jsus4 kirjoitti:Miten tämä projekti etenee? Tänään pitäis hakea oma R107 talvisäilytyksestä ja aloittaa "pieni" projekti.... Ensimmäisenä olis itselläkin pohjan paikkaus. Hommasitko valmiit pohjapellit jostain, vai pistitkö "metritavara"peltiä...
Ok, tämä on hyvä tietää...eero1989 kirjoitti:Ei etene ei, tai no pikkuhiljaa,, viime kuvien jälkeen en olekkaan saanut juuri mitään aikaiseksi,, 7.5 oli synttärit sen jälkeen on ollut kauhee "ikäkriisi" ja ei ole pystynyt juuri muuta kun jaarittelemaan joutavan päiväsyyksiä, tai no yhtä pikku paikkaa hioin tuossa joskus mutta siinä se..Jsus4 kirjoitti:Miten tämä projekti etenee? Tänään pitäis hakea oma R107 talvisäilytyksestä ja aloittaa "pieni" projekti.... Ensimmäisenä olis itselläkin pohjan paikkaus. Hommasitko valmiit pohjapellit jostain, vai pistitkö "metritavara"peltiä...
voin kyllä sen verran neuvoa että jos paikkoja on enempi kun kaks niin kannattaa melkeis vaihtaa ne pellit kokonaan,, niitä saa sellaisia että koko vasen ja koko oikea puoli pohjaa on sillai yhtenä eli kaksi palaa,, tupsulaikalla massa pois(reuloilta ja keskeltä pisteitten kohdilta) ja poralla pisteet veks,, uudet paikalleeen ja "hell yeah!" eikäko "on the road again"... itsehän tosiaan tein niinkin typerästi ja säästin 305€(mitä ne kaksi peltiä nyt muistaakseni maksaa) ja tappelin koko viime kesän sen pohjan kanssa![]()
tietty sen kauppakassikolon pohjan nyt tarvii itse tehdä puusta(taka-aksila kannattaa irrottaa kun niitä tekee) mutta se nyt on sellainen hienompi paikka tehdä..
kannattaa melkeis vielä katsoa että josko sillä pohjalla vielä tämän kesän ajelis..
pumppu pitää ääntä(vaikkakin pientä sellaista) sillon kun se toimii.. suodattimesta en tiedä mutta kannattanee sekin vaihtaa vaikka ihan harrastuksen nimissä..Jsus4 kirjoitti:Eipä muuten haettu kotiin, ei lähtenyt käyntiin.Ei saa bensaa, varmaan pumppu sanonut sopimuksen irti tai suodatin tukossa... On nämä mersut vähän tämmösiä....