-71 ollut tuollaisena vuodesta 1999, kun tuli tähän väliin ok ja verstas rakennus projekti. Siitä on hiekkapuhallettu ja hitsattu kaikki tarvittava.
-90 on 260 alkuperäinen ja -71 on 230 tosin nyt kone on 250 vm -80.


Komeita autoja on kuvissa.jerrij kirjoitti:Hienoja noi langit i like
juhanille kalja maistunu
Sähkölasin moottorin toimivuus on helposti todettu irroittamalla ovipahvin ja antamalla suoraan 12 volttia moottorin päähän. (johdot ovat ainakin norm. sedanissa näkösällä)Pasi Pelkonen kirjoitti:Nyt yritän metsästää sähkölasien kaaviota. Boksia ei läydy takapenkin alta, niinkuin norm sedaneista. Keskimmäisten ovien lasit ei toimi..
Mulla oli sama idea, mutta uusien moottoreiden hinnat on aika suolaisia, olivatkohan jotain 130-150e/kpl. Toimivia käytettyjä löytynee kohtuu hintaan, itsekin sellaisen hommasin.Pasi Pelkonen kirjoitti:Sain Veholta s lasien kytkentäkaavion. Se ei kyl tässä vaiheessa sano mitään.
Kokeilin virtaa suoraan akusta ja 2 moottoria on pimeenä. Nyt pitäis saada jostain moottoreita. En vielä ole kerinnyt selvittämään mitä uudet maksaa. Käytetyt taitaa olla epävarmoja. KL-varaosan listoissa ei ollut ollenkaan s lasien moottoria.