

Mitkä paikat kannattaa tutkia erityisesti.

Ne on SÄHKÖ hydrauliset jarru, ja palat periaattees pitää vaihtaa sillen, et auto on piuhanpäässä.Vesqju kirjoitti:Ja taas, miksi..isk kirjoitti:2003-vuotisesta kannattaa valita sellainen, jossa ei ole SBC-jarrut.
kyselyikä..![]()
no hommaa pian se piuha..hotari kirjoitti:Ne on SÄHKÖ hydrauliset jarru, ja palat periaattees pitää vaihtaa sillen, et auto on piuhanpäässä.Vesqju kirjoitti:Ja taas, miksi..isk kirjoitti:2003-vuotisesta kannattaa valita sellainen, jossa ei ole SBC-jarrut.
kyselyikä..![]()
Joo,juurikin tuohon glukooli ongelmaan.Oliko se niin,että Valeo merkkisillä jäähdyttimillä varustetuissa tuota ollut.Behreissä ei.Eldorado kirjoitti:Eikös kaikissa pre-facelift 211:sissä ole SBC-jarrut. Nehän poistui vasta siis kakkossarjan mallissa (loppuvuodesta 2006 ->).
Viittaakohan Kilander tuossa alkupään 270 ja 320 cdi:ssä olevaan mahdollisuuteen että syylärin glykoolit sekoittuvat automaattivaihteiston öljyihin.
Juurikin noin. Ongelma kylläkin pitäisi olla hoidettu pois jo 2004 mallisissa, tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa. 2003 (ja ehkä myös 2004) mallin ostajan kannattanee teetättää glykolitesti kaiken varalta. Jos siis on Valeon syyläri.kilander kirjoitti:Oliko se niin,että Valeo merkkisillä jäähdyttimillä varustetuissa tuota ollut.Behreissä ei.
Niitä Valeon syyläreitä on viis- ja kuuspyttysissä. Nelkuissa tietääkseni ei.kilander kirjoitti:Joo,juurikin tuohon glukooli ongelmaan.Oliko se niin,että Valeo merkkisillä jäähdyttimillä varustetuissa tuota ollut.Behreissä ei.Eldorado kirjoitti:Eikös kaikissa pre-facelift 211:sissä ole SBC-jarrut. Nehän poistui vasta siis kakkossarjan mallissa (loppuvuodesta 2006 ->).
Viittaakohan Kilander tuossa alkupään 270 ja 320 cdi:ssä olevaan mahdollisuuteen että syylärin glykoolit sekoittuvat automaattivaihteiston öljyihin.
noo, varat huomioon ottaen, kostoksi 270 CDI, mää tykkään vitosen saundista..Eldorado kirjoitti:Tottakai, jos on mahdollisuus. 211 on hieno auto. Katselee vaan hyvän yksilön. Millä koneella olet meinannut hankkia?Vesqju kirjoitti:mites, kannattaako hankkia..?
Juurinäin.. Takas oikiaan kuljettavaan moottorivaihtoehtoon..isk kirjoitti:Vesqju kirjoitti:noo, kostoksi 270 CDIEldorado kirjoitti:Tottakai, jos on mahdollisuus. 211 on hieno auto. Katselee vaan hyvän yksilön. Millä koneella olet meinannut hankkia?Routa porsaan kotiin ajaa.E 320 T A V6 -00
Kaverilla on tuommonen s211 320cdi ja väittäsin ett tosi hieno pirssi se vaan on, toki siinäkin jotain pikku vikoja on kuten takapää laskehtii ales pakkasilla ja ksenonipolttimoita jostain syystä mennyt enemmänkin sekä etu jousia pätkinyt poikkeuksellisen paljon 3v aikana, liekkö syynä ett kaverilla on kotoo lähettäessä aina se 15km sorateitä ajettavanaVesqju kirjoitti:Mut saattaahan se 320 CDI myös olla seuraava kulkine..L-D laittanee sopivan softan..
juu, ei oo tuo ongelma.. eli siis ominaisuusPega kirjoitti:Kaverilla on tuommonen s211 320cdi ja väittäsin ett tosi hieno pirssi se vaan on, toki siinäkin jotain pikku vikoja on kuten takapää laskehtii ales pakkasilla ja ksenonipolttimoita jostain syystä mennyt enemmänkin sekä etu jousia pätkinyt poikkeuksellisen paljon 3v aikana, liekkö syynä ett kaverilla on kotoo lähettäessä aina se 15km sorateitä ajettavanaVesqju kirjoitti:Mut saattaahan se 320 CDI myös olla seuraava kulkine..L-D laittanee sopivan softan..
ei tarvihotari kirjoitti:ja palat periaattees pitää vaihtaa sillen, et auto on piuhanpäässä.
Juu ei haittaa, ja itse en tee mitään, korjaamot on sitä varten..mesenisti kirjoitti:Mielestäni on turhaa paniikin lietsontaa nää SBC ynnä muut pelottelut. jarrupalatkin voi ihan kotikonstein vaihtaa ei siihen Starii tarvita. Mielestäni tuo 270 cdi on loistava, no ei ole kokemusta 320 joten en osaa sanoo siit, mut riittää takuu varmasti. Kyllä tuon auton kans pärjää jos vähänkin itse uskaltaa vain ryhtyy toimeen, meinaan noita pallonivelii, iskareita, jousia ynm.