Epävakaa ajaa
Epävakaa ajaa
Elikkäs autona on C 250TD farkku malli. Takapää tuntuu epävakaalta kuivalla asvaltilla ajaessa. Katastusmies sano edelliselle omistajalle että taakse kannattais vaihtaa "se ja se" myyjän omin sanoin Vikaa ei tosiaan huomannu sillon ku tiet oli jäässä mutta kun sulaa alko olemaan niin sitten tuntu aika hirveälle ajaa. Olis mukava tietää vähän etukäteen mitä alkaa tekemään ja kuinka kova homma se olis
moro!siellä takana on ainoastaan yhdet tangot mistä voi säätää aurauskulmat,ei muuta kun ostat ne uudet ja sen jälkeen 4pyöräsuuntaukseen niin uskon että kulku muutuu,ainakin oma väkky muuttu todella paljon eli tämä osa!
http://www.merteil.fi/kuva-data/3747.jpg
http://www.merteil.fi/kuva-data/3747.jpg
W202 250d kullan ajokki
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
Tuonne vaan mukaan niin tutkitaan alusta. viewtopic.php?t=23883&highlight=
P.S narinaheloja on hyllyssä
P.S narinaheloja on hyllyssä
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
HÖ, ite ajoin viallisilla narinoila ja viallisella säätötangolla täältä Vaasasta järvenpäähän, max nopeus oli mennessä 90km/h ja tullessa huomattavasti enempi eli sen minkä tiellä anto rajoitus myöden ja keli.Requiem kirjoitti:On tuo järvenpää vähän tuskallisen pitkän matkan päässä tuossa kunnossa ajella
Jos se sullaki tuntuu jotta suoralla tiellä "hakee" ja tuntuu siltä että vatkaa auton peräpää, ihan niinko ois nousemassa urista ylös mutta ei tiiä mitenkä ja mille puolen ni katoppa ne tangot ekaks, ite löysin sen väljän sillä että oli takamus ylhäällä ja nappasin tangosta reippaasti kiinni ja vatkasin ni huomasin, onneks oli hotarilla hyllyssä yks ehjä ni sai heti tilalle uudemman.
Mulla matkaa tulee yhteen suntaan sellanen 400km ja vielä kannattaa ajella eestaas jo pelkästään sen hotarin talleilla olevan ilmapiirin takia, ja näkeehän siinä muitakin meseläisiä, ja sehän on se tärkein juttu sen korjaamisen ohella.
Kiitos muuten iisille niitte tankojen kanssa puuhailemisesta, kost....korvaan sen vielä jonaki päivänä tai iltana, ja arille kiitos tallin lattianlainasta sekä osien hankinnasta, halvemmaks tulee mulle ajella järvenpäähän ja tehä rempotit kunnon vehkeillä ja avun kanssa ku alkaa niitä tällä teettämään tai ite ulkona huonoilla työkaluilla tekemään.
Joten matkaan rohkeasti vaan, narinoitten vaihtoon meni sellanen vartti.......sen jälkeen ku hotari näytti enste mallia
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Vika on just tuon tapanen että ei oikein tiiä mihin se auto on menossa kerranki tuo sen teki että mutkassa painoin 80-90 vauhissa vähän kaasua niin pomppas väärälle kaistalle tuli kiire korjata.. mutta tuota pitää huomenna ajella nosturille ja tutkia nuo tangot ja harkita jopa lähtöä jpäähän mikäli budjetti vielä antaa myöten ainahan tuo on mukava oppia uutta Eikä muuten ole vissiin ikinä vaihettu taakse mitään alustan osia (ainakaan huoltokirjan mukaan) ja nyt on rullattu vähän päälle 410 000
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jos kaasu/moottorijarru vaihtelussa per*e vaihtaa kaistaa, niin auraustangoille ääni. Niin se oli ilmeisesti Pupetinkin autossa lopen suurin syypää, vaikka lähtötilanteessa oli tukivarsiakin asenneltu väärinpäin.
Oli muuten mielenkiintonen ajjaa Tiilerikoppasta Suikkelia jossa takana toisen puolen U-pultit poikki, samoten ku latipakan keskinaula. Kehätiellä pari turhaa kaistanvaihtoa...
Nosta puoli kerrallaan tukivarren alta peppu ilimaan ja puistele pyörää vaakasuunnassa. Jos lotkasee, niin aurausluut vaihoille.
Oli muuten mielenkiintonen ajjaa Tiilerikoppasta Suikkelia jossa takana toisen puolen U-pultit poikki, samoten ku latipakan keskinaula. Kehätiellä pari turhaa kaistanvaihtoa...
Nosta puoli kerrallaan tukivarren alta peppu ilimaan ja puistele pyörää vaakasuunnassa. Jos lotkasee, niin aurausluut vaihoille.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kokemuksesta voin sanoa että on aika vänkä ja välillä vähän pelottavakin ajettava sellanen auto, oli merkki mikä hyvänsä, jossa on "kuningas"tappi poikki ja jousi toisesta päästä irti.
Yhen pakumersun treelta ajoin hangon kautta vantaalle ja kovasti ihmettelin kui se menee ku kulkukoira välillä, enste oikia kylki eellä ja pienestäki vimpautuksesta mentiinki vasen kylki eellä, vaan ei siinä ehtiny sitä tutkailemaan ennenko oli tallilla, missä yllätys oli aika iso koska olin käyny edellispäivänä sen katsastamassa, arvakkaa meninkö sinne asemalle pikkisen antamaan palautetta, kyseessä ku ammatti vehje.
Mutta tosiaan ne auraus tankojen välykset huomaa ku nostaa autoa sen verran ylös että rengas pyörii, jos sitte kolajaa tai liikkuu eestaas ni tangot vaihtoon, mullaki pitäis vielä se toinen vaihtaa, mutta eiköhän se kestä siihe asti kunnes tulee lämpimämpää ulkona tehä.
Samaa teki mullaki mersu, mutta ku sen oppi ni mitään hätää ollu ajaessa, tosin ei kyllä yli 90:ppiä uskaltanu ajella ku sen jälkeisissä vauhdeissa se alko kunnolla vatkaamaan ja tiellä pysyminen talvikelillä oli aika arvoitusta.
Yhen pakumersun treelta ajoin hangon kautta vantaalle ja kovasti ihmettelin kui se menee ku kulkukoira välillä, enste oikia kylki eellä ja pienestäki vimpautuksesta mentiinki vasen kylki eellä, vaan ei siinä ehtiny sitä tutkailemaan ennenko oli tallilla, missä yllätys oli aika iso koska olin käyny edellispäivänä sen katsastamassa, arvakkaa meninkö sinne asemalle pikkisen antamaan palautetta, kyseessä ku ammatti vehje.
Mutta tosiaan ne auraus tankojen välykset huomaa ku nostaa autoa sen verran ylös että rengas pyörii, jos sitte kolajaa tai liikkuu eestaas ni tangot vaihtoon, mullaki pitäis vielä se toinen vaihtaa, mutta eiköhän se kestä siihe asti kunnes tulee lämpimämpää ulkona tehä.
Samaa teki mullaki mersu, mutta ku sen oppi ni mitään hätää ollu ajaessa, tosin ei kyllä yli 90:ppiä uskaltanu ajella ku sen jälkeisissä vauhdeissa se alko kunnolla vatkaamaan ja tiellä pysyminen talvikelillä oli aika arvoitusta.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Vika ilmenee just parhaiten moottorijarrutuksessa. Tänään ajelin yhen auton perässä semmosta 90 vauhtia niin kun kaasun nosti niin alko perä vatkata kaistan laidasta laitaan. käytin auton aiemmin ilmassa ja keventimellä nostin alatukivarsista niin kyllä tuo rengasta heiluttamalla aika nätisti klonksuu kerkesin jo uuet tangot ostella mutta ei suuntaamaan päässy nii jätän homman suosiolla huomiseen. samalla voi helatkin kokkeilla.. jos ei nuilla vielä vika lähe niin sitten sitä pitää ehtiä muualta
Tänään kävi auto ilmassa tangot tosiaan oli väljät ja heti kunnolla. siinä samalla kattelin helat ja ne oli vielä pahemmin väljät.
Helan sisä tappi pääs kääntymään sormilla kääntäen niin paljon että se otti kiinni sinne rautaan minkä sisällä hela on no, siinä vaihtelin tangot ja mietin että sama kai se on ne helatkin vaihtaa samalla. ensimmäisen onnistuin heti hajottamaan väärällä kiinnitystaktiikalla no otin sen sitten pois ja laitoin ehjän tilalle. nyt on sitten vasen puoli vanhalla helalla ei saa kaikkea irti ajo ominaisuuksista ku toiselle puolelle vielä keikkuu
Helan sisä tappi pääs kääntymään sormilla kääntäen niin paljon että se otti kiinni sinne rautaan minkä sisällä hela on no, siinä vaihtelin tangot ja mietin että sama kai se on ne helatkin vaihtaa samalla. ensimmäisen onnistuin heti hajottamaan väärällä kiinnitystaktiikalla no otin sen sitten pois ja laitoin ehjän tilalle. nyt on sitten vasen puoli vanhalla helalla ei saa kaikkea irti ajo ominaisuuksista ku toiselle puolelle vielä keikkuu