126:sen takaiskarin irroitus ????
126:sen takaiskarin irroitus ????
Nyt kävin sitten hpf iskarin kimppuun kuskin puolella takana ja alapään kiinnitys on niillä kahdella pultilla mutta meneekö yläpään kiinnitys jonnekin selkänojan taakse ja miten sinne sitten päästään mukavasti käsiksi ja kun takapenkki on sähköllä liikuteltava
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
aja se takapenkin istuin ensin eteen ja sitten irrota takapenkin selekänojan olikohan niitä kolome ruuvia selekänojan alapäästä päissä yhet ja keskellä yks, sitten vaan nostat selekänojan pois mutta varo ettei istuin retkaha paskaks, sitten tulee näkyviin nojan alapäässä mustat tai valakoset muovi tulpat, ne pois ja sitten näkyykin iskarin yläpäät ja hydrauli letkut ja kiinnitykset
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... in_irrotus
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... in_irrotus
-
Aivan, tarkoitat kait sitä, kun selkänoja ei ole kiinni enää eli tukemassa istuinosaa.Hyvä vinkki kyllä, jos vaikka huomenna hieman tutkailisi sitätouhottaja kirjoitti:ota se istuin pois niin ei tule vahinkoosupersepe kirjoitti:Kiitos, mutta tuo kuullosti jopa pelottavalta, ettei retkahda paskaksi
-
sitäkin, kun raplaat sitä iskaria irti ja oot polovillas siinä irrottamassa sitä iskaria ettei se jakkara ala taipuilee ja sitten samalla se repäsee johot irti moottoreistasupersepe kirjoitti:Aivan, tarkoitat kait sitä, kun selkänoja ei ole kiinni enää eli tukemassa istuinosaa.Hyvä vinkki kyllä, jos vaikka huomenna hieman tutkailisi sitätouhottaja kirjoitti:ota se istuin pois niin ei tule vahinkoosupersepe kirjoitti:Kiitos, mutta tuo kuullosti jopa pelottavalta, ettei retkahda paskaksi
-
Katsos,katsos, minulla kävi sama mielessä, kun auton alla puuhastelin ja hain mitä ihmeellisimpiä lenkkiavaimia niihin putkiin. Voinhan yrittää jotain saada aikaiseksi kuvien kera, kunhan saan tuon minun kuvavastaavan (esikoiseni) aina auttamaan minua siinä hommassa. Iskari on muute pois sieltä kolostaan ja kiitos tosiaan siitä vinkistä, että mistä sen selkänojan saisi pois. Yksi outo juttu homman aikana tuli eli kun tuollaista hpf iskaria irroittaa, niin miten voi tulla omien lapsien synnytyssessiot mieleen , voisiko olla että ahtaasta paikasta yritetään saada ehjänä tuollainen pötkylä ulos ja sitten sellainen huokaus, että siinä se sitten on ja eikun pesuun. Ihan kuten kolme kertaa olen ollut kätilöitä neuvomassa ja sitten kylvetyksiä suorittamassa
-
mulla tullee aina ekana mieleen kun jottain reikää rassaan, niin se ennen kätilöimistä ne tekniset valamistelutsupersepe kirjoitti:Katsos,katsos, minulla kävi sama mielessä, kun auton alla puuhastelin ja hain mitä ihmeellisimpiä lenkkiavaimia niihin putkiin. Voinhan yrittää jotain saada aikaiseksi kuvien kera, kunhan saan tuon minun kuvavastaavan (esikoiseni) aina auttamaan minua siinä hommassa. Iskari on muute pois sieltä kolostaan ja kiitos tosiaan siitä vinkistä, että mistä sen selkänojan saisi pois. Yksi outo juttu homman aikana tuli eli kun tuollaista hpf iskaria irroittaa, niin miten voi tulla omien lapsien synnytyssessiot mieleen , voisiko olla että ahtaasta paikasta yritetään saada ehjänä tuollainen pötkylä ulos ja sitten sellainen huokaus, että siinä se sitten on ja eikun pesuun. Ihan kuten kolme kertaa olen ollut kätilöitä neuvomassa ja sitten kylvetyksiä suorittamassa
Näin tämä elämä meitä vietouhottaja kirjoitti:mulla tullee aina ekana mieleen kun jottain reikää rassaan, niin se ennen kätilöimistä ne tekniset valamistelutsupersepe kirjoitti:Katsos,katsos, minulla kävi sama mielessä, kun auton alla puuhastelin ja hain mitä ihmeellisimpiä lenkkiavaimia niihin putkiin. Voinhan yrittää jotain saada aikaiseksi kuvien kera, kunhan saan tuon minun kuvavastaavan (esikoiseni) aina auttamaan minua siinä hommassa. Iskari on muute pois sieltä kolostaan ja kiitos tosiaan siitä vinkistä, että mistä sen selkänojan saisi pois. Yksi outo juttu homman aikana tuli eli kun tuollaista hpf iskaria irroittaa, niin miten voi tulla omien lapsien synnytyssessiot mieleen , voisiko olla että ahtaasta paikasta yritetään saada ehjänä tuollainen pötkylä ulos ja sitten sellainen huokaus, että siinä se sitten on ja eikun pesuun. Ihan kuten kolme kertaa olen ollut kätilöitä neuvomassa ja sitten kylvetyksiä suorittamassa
Kävin taas hieman katselemassa iskaria ja sain kimmokkeen purkaa se palasiksi.Yksi osa jäi vielä purkamatta ja siellä onkin sisällä jotain vakoisia muovitiivisteita.Sitten siinä vekottimessa,mikä putken sisällä liikkuu,niin sieltä löytyi "männänrengas" ja toinen vieressä hyvin ohut ja 5mm leveä ja metallia.Suojakumista löysin numerot 116 328 02 92 @ 3 ja mittoja päissä olevista aukoista halkaisija 28mm ja 59mm eli haitarikumi mutta siitä en pituutta ottanut mutta siinä 4-5 harjanteita, juu ja kuvia on otettu mutta kunhan saan apua