Ongelmaksi muodostuukin varaosapalvelu, "Alkaa olla pikkuhiljaa poistuvaa kalustoa." kuten leikkisästi myyjät vihjailevat (haha

Mm.uusi syyläri 450e vai miten se oli...
Loppuun asti kai se on ajettava, vaan miten tekniikka. Liekö kellään hajuakaan, löytyykö uudempaa (esim.85-95) tekniikkaa jota kohtuullisen helposti voisi kuvitella laittavan entisen tilalle, siinä kun on ne tukitangot konehuoneen puolella vähäsen riesana, eikä tilaakaan niinkuin 123:ssa? Se cdi taitaa olla vaikea? ja perähän oli muistaakseni pikkisen yli 4:n välitys, että jos harvempaa...
Tällä hetkellä runko ja alusta tikissään, vaan mitenkä sitten jatkossa puslia, tukivarsia, luita ja muita? Sopuhintaan?

Ja vaikkei nyt ajelekkaan muuten kuin silloin tällöin kauppaan ja joskus työmaille niin tahtoo semmonen 20tkm vuodessa kertyä tähänkin ihan huomaamatta, joten uudempi tekniikka mielellään yhtä vähäruokaista oli nyt sitten pensaa tahi löpöä (nyt keskim.plussakelissä 6.5l/100, ajotyylihän on kirkkokyytiä)
Tai sitten se on kait rammari viriteltävä ja niitä supparloita ja mitä vielä nuppiin niitä kaakkoja ja mentävä niin pitkälle kunnes jompikumpi herkiää toimimasta (kuski tai kone)

Emäntä kyllä jo vihjaili, että kyllä nyt tänä keväänä jo sen hävität, vaan ei tässä nyt oikein, kun ei taho keritä...