Nettiohjeiden mukaisesti n. 2,5 kierrosta syöttöä ja tyhjäkäyntiä.
Maximi kierroksia vajaa kolme. Eikä kuulemma ollu lukitusmutterissa varaa enämpää.
Kyllä se vaan tuntui vaikuttavan kulkuun jonkunverran. Jopa tummaa savuakin tuli hiukan, mutta maltillisesti.
Saa nähdä mitä tapahtui kulutukselle. Jos kävi pahasti, niin sitten pitää varmaan mennä äidin rahapussin kautta Ylivieskaan pumppupajalle.
Jännä tuossa koeajovaiheessa, kun tuli annettua vähän enemmän tassua, niin sitten kaasun löysäysvaiheessa alkoi työntämään pakoputkesta melko reippaasti kipunoita. Yksittäisiä sätkähteli tulla vielä tyhjäkäynnillä pyörittäessäkin. Ajeltiin sitten vielä ihan tarkoituksella lisää niitä pahoja pois.
Paloikohan siellä karstat vai mitä

Alla käydessä jäi ihmetyttämään, että voiko -89:ssä olla muka katalysaattori, vai mikä on sellainen höpinäpönttöjä pienempi lekkeri ensimmäisenä pakotorvessa.
