Kuinkas kävikään? Lähtikö kaappi nöyrästi käyntiin ollen selvästi pahoillaan aiemmista temppuilusta vai pitikö työmaalle mennä vaihtoehtoisilla kulkineilla?jovihava kirjoitti:Saas nähä kuis äijän käy
Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tänks Sampo
Alotetaan viijestäkympistä Siihenhän voisi pakata siitä varaosakaapista samalla mittariston, polttoainetankin, ja lämmönsäätövipuston, miksipä ei paria penkkiäkin Tai josko sitten joskus kesemmällädealer kirjoitti:Älästäs mittää, mulla ois kattoteline ja poksi muttei oo 200Deetä
Ostakko, mallikohtaset vähäkäytetyt Thulet ja valakonen pitkä ja kapeahko poksi ? Mitätarjotaan ?
Hyvä varasuunnitelma jos tuo meijän virma päättää irtisanoa loputkin suomalaisetLucky-Dog kirjoitti:Kandeis ehtoohommina ruveta tekeen jotai raktorin korjaus keikkaa
Ne ku hajoo aina johku ei niin lähelle lämmintä tilaa
Ainiinjuu, lähtihän se iloseen tulille, ja tyhjäkäyntiongelmat sekä vedon hyytyileminen olivat tiessäänMultiviri kirjoitti:Kuinkas kävikään? Lähtikö kaappi nöyrästi käyntiin ollen selvästi pahoillaan aiemmista temppuilusta vai pitikö työmaalle mennä vaihtoehtoisilla kulkineilla?jovihava kirjoitti:Saas nähä kuis äijän käy
Retrohippiys on kyllä muotia, mutta rajansa sentään kaikellaJuhanit kirjoitti:Onkos Toveri Jovihava maalannut kaapin kylkeen suuria puna-viher-keltaisia kukkasia vai oliko se joku muu joka tuli kaapillaan vastaan tänään Pohjantiellä?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kiitosta tarjouksesta, emmää tohi tuolla kuitenkaan luvataAlotetaan viijestäkympistä
Löytyy eikä mainitut osat oo pahan kalliita, penkeistä enoo varma millasia ois jälellä...mittariston, polttoainetankin, ja lämmönsäätövipuston, miksipä ei paria penkkiäkin
Monenkohan henkilöauton tankista on loroteltu läpitte toistasataatuhatta litraa tiiseliä, häh ?
Mullon ollu kakski semmosta pirssiä.
Tuonne ne on tankkausrahat menneet:dealer kirjoitti: Monenkohan henkilöauton tankista on loroteltu läpitte toistasataatuhatta litraa tiiseliä, häh ?
Mullon ollu kakski semmosta pirssiä.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Nyt alakaa olla MTBF Kaapissa vähän matalilla lukemilla, vaikka vikkaa lienee toki eniten pitäjässä
Oikeastaan eilettäin kun tekkiin täyskaasukiihytystä (niinkuin aina tuolla vehkeellä) ja vaihdoin kolomoselta neloselle niin olin tuntevinani ylimääräisen resonanssin, semmoisen hienoisen värähtelyn. Nyt kyllä puhutaan laitteesta joka tuottaa tyhjäkäynnilläkin pari Richteriä maaperään, joten vähän jäi epäilyttämään omien havaintojen tarkkuus Yhden kerran tuo on ravistellut kardaanin etulaipan pultit löysälle, joten lisäsin henkiselle tsekkilistalle sen seuraavaksi huollon tarkastuskohteeksi
Tänään sitten taas kiihdytyksessä sama juttu, selvä jyryytys, tärinä. Ja vieläpä toistettavissa, joten pakkohan se oli asiaan alkaa perehtymään pikimmiten vaikka pakkasta ei ollut edes kymmentä astetta
Joku mulle joskus väitti että sana pimu tulee ruotsin kielestä ja tarkoittaa allamakaajaa Joten siis aloin pimuilemaan lumihangessa, kaivauduin kahtelemaan jortaania. Etulaipan pultit tarkistukseen, eipä mittään vikkaa, hyvin ovat kireällä Myös etunmainen ristitappi vaikuttaa visulta. Keskimmäinen ristitappikaan ei tunnu oireilevan. Mutta takimmainen Yksi sakara liikkuu lipo sentin poterossaan, ja ruosteen punaväriä on ympäriinsä, eli taas yksi ristitappi joka on tukehtunut liikaan rasvaan, eikös?
Eikus puhelin essiin ja soitto numeroon 0800-T-I-I-L-E-R-I Sillä kun oli kaapin kartaani joskus jouten. Lupasi kahtoa, joten nyt jännittää, huomenna seleviää vieläkö löytyy. Puhetta tuli myös mahtavista revontulista jotka halkoivat taivasta En ollut itse huomannutkaan, tuli katseltua enemmän tuonne alaviistoon
Oikeastaan eilettäin kun tekkiin täyskaasukiihytystä (niinkuin aina tuolla vehkeellä) ja vaihdoin kolomoselta neloselle niin olin tuntevinani ylimääräisen resonanssin, semmoisen hienoisen värähtelyn. Nyt kyllä puhutaan laitteesta joka tuottaa tyhjäkäynnilläkin pari Richteriä maaperään, joten vähän jäi epäilyttämään omien havaintojen tarkkuus Yhden kerran tuo on ravistellut kardaanin etulaipan pultit löysälle, joten lisäsin henkiselle tsekkilistalle sen seuraavaksi huollon tarkastuskohteeksi
Tänään sitten taas kiihdytyksessä sama juttu, selvä jyryytys, tärinä. Ja vieläpä toistettavissa, joten pakkohan se oli asiaan alkaa perehtymään pikimmiten vaikka pakkasta ei ollut edes kymmentä astetta
Joku mulle joskus väitti että sana pimu tulee ruotsin kielestä ja tarkoittaa allamakaajaa Joten siis aloin pimuilemaan lumihangessa, kaivauduin kahtelemaan jortaania. Etulaipan pultit tarkistukseen, eipä mittään vikkaa, hyvin ovat kireällä Myös etunmainen ristitappi vaikuttaa visulta. Keskimmäinen ristitappikaan ei tunnu oireilevan. Mutta takimmainen Yksi sakara liikkuu lipo sentin poterossaan, ja ruosteen punaväriä on ympäriinsä, eli taas yksi ristitappi joka on tukehtunut liikaan rasvaan, eikös?
Eikus puhelin essiin ja soitto numeroon 0800-T-I-I-L-E-R-I Sillä kun oli kaapin kartaani joskus jouten. Lupasi kahtoa, joten nyt jännittää, huomenna seleviää vieläkö löytyy. Puhetta tuli myös mahtavista revontulista jotka halkoivat taivasta En ollut itse huomannutkaan, tuli katseltua enemmän tuonne alaviistoon
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Minäki sain vähä aikaa sitte viestiä h-veden suunnalta komioista repoketun jälistä (en liideri diileriltä tosin) ja kirmasin oikee ulos kahtoo va sielä mitää näkyny.jovihava kirjoitti: Puhetta tuli myös mahtavista revontulista jotka halkoivat taivasta
Taitaa olla sielä paikallisessa veessä jotai joka saa näkemää värivaloja
Joskus on näköjään nuukapihin tingittävä myös periaatteistaan.jovihava kirjoitti:Tein sitten häviäjän päätöksen ja päätin oman vaivan sijasta sijoittaa älyttömän läjän rahhaa kunnostushommaan, kun ei mistään pelikelpoista kardaania löytynyt
Kaappi on sitten Raskoneella kardaanin kunnostuksessa, saa nähhä seleviääkö etes viijelläsattaa
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Mitäpä sitä ei mies tekisi kardaaninsa eteen. Jos rahalla selviää, niin se on vielä halpaaEldorado kirjoitti:Joskus on näköjään nuukapihin tingittävä myös periaatteistaan.jovihava kirjoitti:Tein sitten häviäjän päätöksen ja päätin oman vaivan sijasta sijoittaa älyttömän läjän rahhaa kunnostushommaan, kun ei mistään pelikelpoista kardaania löytynyt
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Sitä se ulukomaan päivärahojen kanssa pelaaminen teettääjovihava kirjoitti:Joskus Miustahan on tullut näköjään ällöttävä rahan kanssa rappaaja, ei ole miehestä ennää mihinkään jos ei yksiä ristitappia saa vaihettua
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Ruoja kirjoitti:Rahalla saa ja Kaapilla pääsee
Ilipo toisaalla kirjoitti:Jovihava ponkattu kävelemässä työmaata kohti eilen aamulla...
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Vieläkös se jovin kaappi käy yhtä tasaisesti kuin 400kg:n lätkä . Oon muuten nauranu tuolle kommentille ihan sillaa reippaasti ja nyt on tullu mieleen että oisko jotain intressiä koittaa tehä tuolle jotain kun ei om617 koneen kumminkaan mitään maan järistystä pitäis aiheuttaa vaikka aivan järisyttävän hyvä motti muuten onkaan . Käynnin pitäisi olla tällaista kun kaikki on kunnossa: http://video.google.com/videoplay?docid ... 6919837858#
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Kyä se vaan tasaseen käy, minittäin Jarin moddi
Ihan vain ja ainoastaan tuon epätasaisen käynnin korjaamiseksi tuli viime kesänä laitatettua suuttimiin uudet bosiot, tosin se(kin) osa stooria meni pittiviemäriin mesen Big Bängissä
Suutinrempan vaikutus käynnin epätasaisuuden poistamisessa oli ihan merkittävä, suurin osa lätkäefektistä korjaantui sillä
Pääsin sitten kuitenkin tekemään vertailua Tiilerin 300D 123:n kanssa, ja se on selvää että jostain syystä tuossa kuitenkin vielä tyhjäkäynti ei ole niin tasainen kuin voisi olla, en tiedä sitten mikä siihen vielä vaikuttaisi, ehkä pumppu Olenhan minä nähnyt märkiä päiväunia ppd:stä Siis että jos tuon pumpun laitattaisi sillä, ja jopa haaveksinut että millainenhan tuo vapari olisi isompielementtisellä pumpullakin, joka tosin ei varmaankaan parantaisi käynnin tasaisuutta yhtään, mutta ihiminen on ristiriitainen elukka, eikös se Freudikin jo asiasta aikanaan purppassut
Mutta tuo nykyinen epätasaisuus ilmenee oikeastaan lähes vaan joutokäynnillä, ja ei siten enää ole niin häiritsevää että viihtisin välttämättä alkaa sille mitään sinällään
Ihan vain ja ainoastaan tuon epätasaisen käynnin korjaamiseksi tuli viime kesänä laitatettua suuttimiin uudet bosiot, tosin se(kin) osa stooria meni pittiviemäriin mesen Big Bängissä
Suutinrempan vaikutus käynnin epätasaisuuden poistamisessa oli ihan merkittävä, suurin osa lätkäefektistä korjaantui sillä
Pääsin sitten kuitenkin tekemään vertailua Tiilerin 300D 123:n kanssa, ja se on selvää että jostain syystä tuossa kuitenkin vielä tyhjäkäynti ei ole niin tasainen kuin voisi olla, en tiedä sitten mikä siihen vielä vaikuttaisi, ehkä pumppu Olenhan minä nähnyt märkiä päiväunia ppd:stä Siis että jos tuon pumpun laitattaisi sillä, ja jopa haaveksinut että millainenhan tuo vapari olisi isompielementtisellä pumpullakin, joka tosin ei varmaankaan parantaisi käynnin tasaisuutta yhtään, mutta ihiminen on ristiriitainen elukka, eikös se Freudikin jo asiasta aikanaan purppassut
Mutta tuo nykyinen epätasaisuus ilmenee oikeastaan lähes vaan joutokäynnillä, ja ei siten enää ole niin häiritsevää että viihtisin välttämättä alkaa sille mitään sinällään
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Menee OT:ksi, mutta kuvasta voidaan päätellä, että ainoastaan Mersun ilmastointi toimii niin hyvin, että tuollakin voidaan ajaa tummalla autolla.Ruoja kirjoitti:Tuonne ne on tankkausrahat menneet:dealer kirjoitti: Monenkohan henkilöauton tankista on loroteltu läpitte toistasataatuhatta litraa tiiseliä, häh ?
Mullon ollu kakski semmosta pirssiä.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Aika hyvä!Väsynyt Mies kirjoitti: Menee OT:ksi, mutta kuvasta voidaan päätellä, että ainoastaan Mersun ilmastointi toimii niin hyvin, että tuollakin voidaan ajaa tummalla autolla.
Pitää mennä huomenna vissii pistää passi ja viisumihakemukset menee...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Rolls Crazyssa on vissiin Lucaksen kylmäkoneet, net samat jotka ovat syynä siihen että brittiläiset juo lämmintä kaliaa
Eylettäin tein Kaappiin perusteellisen kevätsiivouksen, nakkelin kaiken iliman työkaluja irtoavan hytästä kartanolle ja kävin koko auton lävitse paineilman kanssa
Samalla innostuin asentelemaan takaosan sivuikkunoihin rullaverhot mallia motonet, asettu ihan hyvin vaikka ihteäni kehunkin
Eylettäin tein Kaappiin perusteellisen kevätsiivouksen, nakkelin kaiken iliman työkaluja irtoavan hytästä kartanolle ja kävin koko auton lävitse paineilman kanssa
Samalla innostuin asentelemaan takaosan sivuikkunoihin rullaverhot mallia motonet, asettu ihan hyvin vaikka ihteäni kehunkin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje