Öljynpaineanturi
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: 24.10.2007 18:33
- Paikkakunta: Porvoo
Öljynpaineanturi
Missäköhän mahtaa sijaita öljynpaineanturi, mittari ei toimi ja ajattelin tsekata josko piuhat on kiinni. Kone on OM602
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Kahessa 200D:ssä sama vika. Virran saatuaan hyppää heti 3 kiloon.
Paljonko maksaa uusi kello ?
Miten on kiinni: pulteilla vaiko pyörittelemällä.
Mahoton testata tyyliin pistoke irti anturista, koska molemmissa tapauksissa viisari heti tapissa.
Paljonko maksaa uusi kello ?
Miten on kiinni: pulteilla vaiko pyörittelemällä.
Mahoton testata tyyliin pistoke irti anturista, koska molemmissa tapauksissa viisari heti tapissa.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Moro,
Viiden kympin kieppeillä taitaa pyöriä. Kalliimpiakin löytyy.
Anturissa on omat kierteet. Tiivistys alumiini- / kupariprikalla.
Saako tuossa liittimen irti purkamatta koko autoa? Mitä tapahtuu mittarille, jos piuhan nappaa irti ja työntää maihin? Tippuuko nollaan? Jos ei, niin johto on jostain poikki.
Anturin testiarvot:
0 bar = 10 Ohm
1 bar = 69 Ohm
2 bar = 129 Ohm
3 bar = 184 Ohm
t.
Risto
Viiden kympin kieppeillä taitaa pyöriä. Kalliimpiakin löytyy.
Anturissa on omat kierteet. Tiivistys alumiini- / kupariprikalla.
Saako tuossa liittimen irti purkamatta koko autoa? Mitä tapahtuu mittarille, jos piuhan nappaa irti ja työntää maihin? Tippuuko nollaan? Jos ei, niin johto on jostain poikki.
Anturin testiarvot:
0 bar = 10 Ohm
1 bar = 69 Ohm
2 bar = 129 Ohm
3 bar = 184 Ohm
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Yes !Roisto kirjoitti:Moro,
Viiden kympin kieppeillä taitaa pyöriä. Kalliimpiakin löytyy.
Anturissa on omat kierteet. Tiivistys alumiini- / kupariprikalla.
Saako tuossa liittimen irti purkamatta koko autoa? Mitä tapahtuu mittarille, jos piuhan nappaa irti ja työntää maihin? Tippuuko nollaan? Jos ei, niin johto on jostain poikki.
Anturin testiarvot:
0 bar = 10 Ohm
1 bar = 69 Ohm
2 bar = 129 Ohm
3 bar = 184 Ohm
t.
Risto
Kiitosta kovasti !
Noinhan se pitikin tietysti testata.
Kävin heti kokeilemassa.
Maissa putosi neula alas ja irti ollessa kolmoseen, kuten myös paikoillaan ollessa.
Siis anturi rikki, eiks niin
Jos jollakin ehjä, halpa, niin tänne vaan.
Pitää vielä testata 124:nkin, kunhan käy pihassa. Siinä kyllä tekee ihmeräpätystä. Neula hyppii yla- ja ala-asennon väliä erittäin nopeasti.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05