Alusta astihan se pitäisi uudelleen suunnitella, vähän kuin Kaapokin uusiksi köyriä, vaikka sitten karvalakkiin
No, onhan se uusiksi mietitty jo kolmatta kertaa, kun W221 tuli myyntiin - joten se siitä
Eipä siinä lopulta mitään aivan kamalaa ole. Säädettävä akseliväli olisi kätevä nykyisessä parkkihallissa
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
, pääsisi vähemmällä vekslaamisella.
Monitoimiviiksi voisi sojottaa vähän ylemmäs, tuppaa osumaan monesti polveen pukille könytessä.
Akun sijoitus on aika pöljä. Pissapojan säiliö pitää kiskoa sijoiltaan, että patterin saa irti.
Ilmankierto takasivulaseissa ei ole paras mahdollinen.
Ohjaus saisi olla vähän tunnokkaampi keskialueella, mutta taitavat uusimmatkin jatkaa samaa "leijuvaa" perinnettä.
Varoitusvalot voisivat hälytellä vähän myöhemmin. Tahtovat alkaa palaa heti kuin nestepinnat ovat 1/3 maksimin alapuolella - paitsi bensa.
Takakajareille saisi olla enemmän asennustilaa ilman rälläkkää.
Seisontajarru tuppaa kiukuttelemaan turhan helposti ja tiuhaan. Sinällään poljinsysteemi toimii kyllä.
Siinä vähän 126-mallia koskevaa. Moitelista luonnollisesti kasvaa sitä pidemmäksi, mitä pienemmäksi korimalli menee
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mutta niitä ei jaksa muistella tähän hätään.