Auttaako öljyjen ja suotimen vaihto vai pitäisikö painetta lisäillä? Laatikon sisuksien esiinkaivaminen ei juurikaan nyt houkuttele

Tais tulla bingo! Oireilee juurikin osakuormituksessa. Ja öljyt kanssa vaihtoon samalla!Easy Rider kirjoitti:Paineakun jousisarja 126 270 44 77 maksaa alle 10 eur ja on asennettu öljynvaihdossa ennen ku kerkiää kissiä sanua. Pitäs auttaa.
Tuossa kivat kuvat: http://www.benzworld.org/forums/w201-19 ... 2-4-a.html
Niin, turbiinia ja taitaapa olla öljynjäähdytinkin syylärissä kiinni....Sampo N. kirjoitti:Tarkoitat varmaan turbiinin tyhennystä? Siellä on tosiaan muistaakseni tyhjennysproppu erikseen.
Pitäisi taas itelläkin kohta alkaa litkuja vaihtamaan tuonne.
Talttapään tulee olla juuri sopiva ja pikkuisen iskua niin auttaa kummasti... Meisseleillä on eroaou812 kirjoitti:Piti ihtekkin vaihtaa tuo korjaussarja kun lorotin taannoin uudet ölpät lootaan.
Ei luista 2-3 vaihdossa mutta empii.
Siinä on pienehköt talttapääruuvit pitämässä luukkua jonka takana jousihärveli on, olivat niin jämähtäneet että meisseli kyllä vääntyi mut eipä auenneetVaraudu siis siihen että ovat kireessä.
Korjaussarja taisi kustantaa 8.80 veholla, tilaustavaraa mutta tulee päivässä.
En nyt muista mitä väänsin tuolla pikkuisella räikällä mutta kovaa väänsin ja kesti se.touhottaja kirjoitti:tälläsellä lähtee irti eikä ruuvin kannat muljaannu![]()
sarjassa räikkä väännin
on todella hyvä ja käytännöllinen sarja
Niin paljon, että ei luista. Omaan ex-124:een kierrettiin muistaakseni 6 kierrostaamgtoys kirjoitti:Ei taho ennää laatikko pitää ku tuli 7mm tapit pumppuun, nii kui palijo arvaa painetta nostaa laatikosta? Vai oisko muita hyviä ideoita saaja pitämään tuo?
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
ite laittoin tappiin asti ja ei se kestäny kakkonen siltikäänamgtoys kirjoitti:Ei taho ennää laatikko pitää ku tuli 7mm tapit pumppuun, nii kui palijo arvaa painetta nostaa laatikosta? Vai oisko muita hyviä ideoita saaja pitämään tuo?