-00 w210:n ABS:n pumppu pyörii jatkuvasti
-00 w210:n ABS:n pumppu pyörii jatkuvasti
Mikähän mahtaa nyt riivata w210:aa, kun siinä pyörii ABS:n pumppu jatkuvasti? Ei lopu vaikka vie virta-avaimen pianon päälle ylioppilashatun viereen ensihätään on pistoke irrotettu ABS-pumpusta..
Näyttöön tulee ABS/ESP tai jotain teksti..
Näyttöön tulee ABS/ESP tai jotain teksti..
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
..
Jaa, siellä onkin vielä releitä ABS-pömpelissä, täytyypä tutkia hieman tarkemmin kuin kävellä auton ohi 10 metrin päästä
Kiitos neuvoista
Kiitos neuvoista
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
..
Voishan ABS-releen tutkia, jos ensin löytäisi sen Onko se tosiaan ABS-pumpussa, siinä päädyssä olevan muovikuoren alla?
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Emmää oo uskaltanu, enkä ehtiny katsoa sinne. Mutta ihan eri näköinen on tuo pumppu kuin 124:ssä. Täytyy samalla tutkia kun vaihtaa uudet iskarit ja tutkii mistä kuuluu suhina konehuoneessa Varmaan pääsee imusarjan vaihtoon...dealer kirjoitti:Muovikuoren allako ei ollut relettä ?
Pahus kun ei muista, niin harvoin vikaa niissä.
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
..
Löysin jotain releitä konehuoneesta, sulakerasiasta. Koputtelin niitä meisselin (ihan vaan ruuvimeisselin) päällä ja kokeilin tarjota ABS-pumpun johtoa paikoilleen ei pyörinyt enää joutavia. Yhdessä releessä luki muuten made in portugal, ihmekään että jumittelevat
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
..
Taas tuli sama vika, että ABS:n pumppu pyörii kokoajan. Vika on jossain niistä releistä, mitkä ovat jarrutehostimen viereisessä rasiassa. Siis siinä kohtaa missä oikeissa Mersuissa on kaikki sulakkeet
Kokeilin tuossa johtoa paikalleen takaisin ABS:n pumppuun, eihän se enää pyöri omia aikojaan taas ei pysty selvittämään mikä rele se niistä on, joka vaikuttaa tuohon. Tietäisikö kukaan mikä se niistä on?
Kokeilin tuossa johtoa paikalleen takaisin ABS:n pumppuun, eihän se enää pyöri omia aikojaan taas ei pysty selvittämään mikä rele se niistä on, joka vaikuttaa tuohon. Tietäisikö kukaan mikä se niistä on?
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Taannoin autohuollossa käydessäni kertoi työnjohtaja, että uudemmissa versioissa ohjainyksikkö käyttää pumppua suoraan. Pumppu kun alkaa viemään virtaa, niin se polttaa tuon ohjausyksikön. Sitten ihmiset on nuukia ja haluavat vain sen uuden ohjaimen. Sitten se pumppu taas polttaa sen. Koko pumppu+ohjain -paketilla hintaa vain 100e enemmän kuin pelkällä ohjaimella
Vanhemmassa systeemissä onkin 2 relettä hydrauliyksikön päällä. Toinen antaa virtaa pumpulle ja toinen solenoideille.
Vanhemmassa systeemissä onkin 2 relettä hydrauliyksikön päällä. Toinen antaa virtaa pumpulle ja toinen solenoideille.
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
ABS pumppu pyörii jatkuvasti myös
terve
tosiaan jäi ABSpumppu tai jokin päälle vaikka virrat oli pois ja avain kädessä
kaapeli irti niin sitten toppas
onko abs hydraulipumppu abs hydraulikoneiston osa (eli siinä samassa möykyssä)?
ja jos ei
niin sijaitseeko moottori jossa on hiilet jommassa kummassa?
entä releet missä ne on jos niitä on?
peli on MB E 1996 Elecance
"möykyn" päällä on numero 0265217007 ja 0024319712 U ja teksti bosch
13.2.2011
oli muutaman päivän lohkosta kaapeli irtu eli ilman ABSja ajelin ja sitten purin konehuoneessa olevan sulakerasian kun etsin releitä,
mutta eipä löytyny
tosin naputtelin sieltä sun täältä niitä liitoksia ja ja ja
kun kasasin takas ja tökkäsin abs lohkon kylessä olevan kaapelin kiinni niiiiin on TOIMINU 1 kuukauden moitteettomasti kaikki
PS semmonenkin vika hävinny kun
tosiaan jäi ABSpumppu tai jokin päälle vaikka virrat oli pois ja avain kädessä
kaapeli irti niin sitten toppas
onko abs hydraulipumppu abs hydraulikoneiston osa (eli siinä samassa möykyssä)?
ja jos ei
niin sijaitseeko moottori jossa on hiilet jommassa kummassa?
entä releet missä ne on jos niitä on?
peli on MB E 1996 Elecance
"möykyn" päällä on numero 0265217007 ja 0024319712 U ja teksti bosch
13.2.2011
oli muutaman päivän lohkosta kaapeli irtu eli ilman ABSja ajelin ja sitten purin konehuoneessa olevan sulakerasian kun etsin releitä,
mutta eipä löytyny
tosin naputtelin sieltä sun täältä niitä liitoksia ja ja ja
kun kasasin takas ja tökkäsin abs lohkon kylessä olevan kaapelin kiinni niiiiin on TOIMINU 1 kuukauden moitteettomasti kaikki
PS semmonenkin vika hävinny kun
Viimeksi muokannut MBhannuMB, 13.2.2011 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämmöistä tapahtuu meilläkin toisinaan, kohteena -99 Paavo.
Auto sammuksiin, niin ABS-pumppu jää pörisemään. Pikkuhiljaa sitten niinkuin veto loppuu, muutamassa minuutissa on jo hiljentynyt.
Saakos tuosta jotain irti testereillä? Ruvetaanko repimään perslihoja jo valmiiksi, eli uutta pumppua ohjauksineen? Arviosta koputellaan releitä? Vai?kö?
Kertookos se tokarev eli star jotain?
CDI203 halloo!!??!
Auto sammuksiin, niin ABS-pumppu jää pörisemään. Pikkuhiljaa sitten niinkuin veto loppuu, muutamassa minuutissa on jo hiljentynyt.
Saakos tuosta jotain irti testereillä? Ruvetaanko repimään perslihoja jo valmiiksi, eli uutta pumppua ohjauksineen? Arviosta koputellaan releitä? Vai?kö?
Kertookos se tokarev eli star jotain?
CDI203 halloo!!??!
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kyllä jos abs systeemissä on/ollut joku vika niin siitä tallentuu tietoa mikä näkyy *:rilaFenton kirjoitti:Tämmöistä tapahtuu meilläkin toisinaan, kohteena -99 Paavo.
Auto sammuksiin, niin ABS-pumppu jää pörisemään. Pikkuhiljaa sitten niinkuin veto loppuu, muutamassa minuutissa on jo hiljentynyt.
Saakos tuosta jotain irti testereillä? Ruvetaanko repimään perslihoja jo valmiiksi, eli uutta pumppua ohjauksineen? Arviosta koputellaan releitä? Vai?kö?
Kertookos se tokarev eli star jotain?
CDI203 halloo!!??!
releen etsimiseen hyvä konsti on silloin kun vika on päällä koitta mikä niistä on lämmin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä