W123 240D -83 kierrokset hirttää!?!
W123 240D -83 kierrokset hirttää!?!
Mikäs ois vikana kun motti jättää kierrokset huutamaan. Kylmänä toimii oikein,kun lämpiää vähän niin alkaa takkuaan ja sitten ku tarpeeksi lämpimäksi ajelee niin toimii ku kello... Vivustoa oon vähän putsaillut,mutta ei ole tepsinyt. Kone alkaa myös itse ottamaan kierroksia kun vähän tönäisee kaasuvipua.
W123 240D -83
W126 280SE -85
w123 230te - 85
w123 300"TDT" -85
W126 280SE -85
w123 230te - 85
w123 300"TDT" -85
Nupista säädettävä tyhjäkäyntihän tässä vielä. Palautusjousen olin vaihtanut, kylläkin käytetyn,varaosamesestä ja nyt kun hain uuden niin alko pelittää Vaimennin on kyllä,mutta heivasin sen pois kun ei ollu enää siinä kunnossa että ois mitään vaimentanut. Ja uus maksaa sen verran että tällä hetkellä vielä pärjäillään näin opiskelijana ilman sitä.
Toivottavasti ei enää ala hirttämään. Oli melko elämys kun tuleva vaemo ajeli pihaan ja mese huusi 4000r/min. Ei ollu korkokenkillä saanut nostettua poljinta ylös.
Mutta vähän ihmetyttää se että sekä lämmittyään ja kylmänä toimi myös vanhalla jousella. Lämpenikö jousi samalla niin paljo että menetti kimmoisuutensa ja kun "tottui" lämpöön niin alkoi taas toimia.
Toivottavasti ei enää ala hirttämään. Oli melko elämys kun tuleva vaemo ajeli pihaan ja mese huusi 4000r/min. Ei ollu korkokenkillä saanut nostettua poljinta ylös.
Mutta vähän ihmetyttää se että sekä lämmittyään ja kylmänä toimi myös vanhalla jousella. Lämpenikö jousi samalla niin paljo että menetti kimmoisuutensa ja kun "tottui" lämpöön niin alkoi taas toimia.
Meinasitko Malm että ois pumpusta joku alipainesäätö menny ku ottaa kierroksia?Onkos tämän mallisessa moottorissa vielä nupista pyöritettävä tyhjäkäynnin säätö vai sitten ihan automaagisesti säätyvä?
W123 240D -83
W126 280SE -85
w123 230te - 85
w123 300"TDT" -85
W126 280SE -85
w123 230te - 85
w123 300"TDT" -85