Defa-hälyttimen/ajoneston poisto

Vastaa Viestiin
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

Defa-hälyttimen/ajoneston poisto

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

-89 mesen defa-ajonesto/hälytin(sama pa*ko?) temppuilee ja en saa pirssiä starttattua vaikka moneen kertaan ajoneston pois kytken päältä. Joskus sitten saattaa onnistua. Paristo on uusi avaimenperässä. Onko tuon koko roskan poiskytkeminen vaikee homma?? Vai onko korjaamon homma?
iso-Timppa
Viestit: 29
Liittynyt: 21.10.2010 9:46
Paikkakunta: Turkhauta

Viesti Kirjoittaja iso-Timppa »

Ei ohikytkeminen ole vaikeaa.
Mutta... voi olla, että se keskusyksikkö on tiensä päässä?
Kannattaa avata se kuskin puoleinen jalkatilan-suojalevy, siitä ratin alta auki ja katsoa mikä on defan tyyppi. (harmaa laatikko).
Ja kysellä foorumilta, jos jollain sattuisi olemaan joutilasta keskus-yksikköä..
Kysele mielellään kauko-ohjaimen kanssa, jolloin säästyy ohjaimen opastus toisen keskusyksikön kanssa.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tai nappaa defasta virran ja apuvirran pois. ehjä peli pitäs antaa auton toimia kun ei oo sähköt ko. purkissa kiinni.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

okei

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

Pitääpä alkaa irroittamaan jalkatilan suojalevy. Minäpä raportoin tässä miten homma etenee. Kiitos nyt ensalkuun.
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

..jatko

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

Eli olen nyt aukaissut jalkatilan suojalevyn mutta hälytintä en sieltä löydä. Onkohan mitään muita paikkoja josta ohjauyksikön voisi löytää??
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

takapenkin alta. mun autossa yksikkö oli oikean takaistuimen alla toppausten sisässä ja sen vara-akku vasemmalla samas paikas.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

okei..

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

Nyt löyty..vänkärin ja kuskin jalkotilan välistä. Vielä kun sais sen kaivettua kunnolla esille. nostan kyllä hattua autoihmisille, mulla ei taho riittää hermo millään noiden ahtaiden paikkojen kanssa :))
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

heh joo. mun farkussa oli kans siinä tosi "tilavassa" kolossa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

jatkoa...

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

821X oli tuo minun defan malli.
Ja tuolta löytynee siihen asennusohjeet ->

http://www.defa.com/doc/InstallationMan ... series.PDF

Eli onnistuuko tuon käynnistyksen eston ohittaminen jalkojen 3.2 ja 3.4 yhdistämisellä. Ymmärsin muista kirjoituksista että siinä olisi kuvasta poiketen käytetty relettä startin ohjaamiseen mutta onko joku syy ettei sitä relettä voisi suoraan ohjata noiden kahden jalan yhdistämisellä??
iso-Timppa
Viestit: 29
Liittynyt: 21.10.2010 9:46
Paikkakunta: Turkhauta

Viesti Kirjoittaja iso-Timppa »

Liität vain sen piuhan takaisin yhteen, mikä as. ohjeessa katkaistaan. (kuva 3, saksien kuva).
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

jatkoa...

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

KIITOS kaveriiit! Yhdistin aikaisemmin mainitut johtoparit ja auto käy ja kukkuu taas. Eli loppujen lopuksi erittäin helppo homma. Se on tämä epävarmuus vain kun kiusaa niin pitää varmistaa ettei möhli.

:roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”