sammui ajossa eikä enää käyntiin
sammui ajossa eikä enää käyntiin
hyvää päivää.. vaikka tässä ei mitään hyvää olekkaan..
tosiaan olin kylmäasemalla istuin tyhjäkäynnillä ja auto sammu ku seinään autohan siis on 2.0 -90 bensa mallia. kaikkea on koitettu ja mitää vaikutusta ei ole.. starttaa kyllä aivan niin kuin ennenkin mutta ei lähde käyntiin ja ruisku kyllä pumppaa joka kerta ku avaimesta kääntää.. minkälainen sammutus mekanismi tuossa on? vaihdoin eilen virtalukon patruunan ja toinen klipsi hävisi johonkin mutta sen jälkeen lähti todella monta kertaa käyntiin eikä ollu mitää ongelmia.. sillon ku laitoin käyntiin viimesen kerran ennenku sammu niin piti startata yllättävän kauan ja tuntu niinku se ei olisi jaksanu käydä? kertokaa nyt viisaammaat mikä siinä on vikana...
tosiaan olin kylmäasemalla istuin tyhjäkäynnillä ja auto sammu ku seinään autohan siis on 2.0 -90 bensa mallia. kaikkea on koitettu ja mitää vaikutusta ei ole.. starttaa kyllä aivan niin kuin ennenkin mutta ei lähde käyntiin ja ruisku kyllä pumppaa joka kerta ku avaimesta kääntää.. minkälainen sammutus mekanismi tuossa on? vaihdoin eilen virtalukon patruunan ja toinen klipsi hävisi johonkin mutta sen jälkeen lähti todella monta kertaa käyntiin eikä ollu mitää ongelmia.. sillon ku laitoin käyntiin viimesen kerran ennenku sammu niin piti startata yllättävän kauan ja tuntu niinku se ei olisi jaksanu käydä? kertokaa nyt viisaammaat mikä siinä on vikana...
Toimiiko bensapumppu?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
jos ne eiliset korjailut eivät eivät vikaa ole aiheuttaneet, niin sitten tarvitsee tarkastaa, että kipinä löytyy. Jos kipinää ei tule tulpille, eikä sen jälkeen edes puolalta, niin sytytysyksikkö on mahdollinen vikakohde-ei ole arvokas osa, jos syy sinne kääntyy. Mutta ekaksi pitää tarkastaa eiliset korjailut.
-
- Viestit: 97
- Liittynyt: 05.11.2007 13:07
sammui ajossa eikä enää...
Katsopa, tai pitäisi kai sanoa kopeloi imusarjan alta olisiko tyhjäkäyntisäätimen ja määränjakaja-kaasuläppäkoteloyhdistelmän välinen rööri irronnut jommastakummasta päästä. Aiheuttaa totaalisen käymättömyyden. Kun vika on löytynyt olisi kiva jos keroisit siitä meille kaikille vastaisuuden varalta.
mulla kuoli 1989 w201 2.0 ruisku kans kesken ajon eikä millä ilveellä käyntiin. Seiso muutaman viikon eikä mikää auttanu. virranjakajaki tarkistettiin ja se oli alle vuoden vanha ja pyörijä oli kunnossa... silmämääräisesti.luigiiii kirjoitti:virranjakaja avattiin ja kateltiin ja todettiin että ei pitäisi johtua siitä mutta pitää katsoa vielä.. missä siellä esikatit on?
sit vaihoin piruuttani toisen jakajan kannen ja pyörijän ja hep auto kävi ku mitää ei olis ikinä tapahtunukkaa.
ja näin mulle on jo kyny kolmen w201 kanssa ja yhden w124.... Eli se ei sano yhtää mitää vaikka jakajan kansi ja pyrijä näyttää uudelta tai on uusia. silti ne hajoaa, ja monesti niin ettei näe mitää vikaa. TOisaalta s itten on niitä joissa ei ole mitää jälel... Mulla o aina ollu kuin uusia ku lakannu toimimasta.
Vaihda ne uusiin ihan vain varalta.
se nimittin tuolleen hajoessa mittarilla mitatessa näyttää lukemia ja kipinääkin antaa, mutta kipinä on huono eikä starttaa konetta.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
tutkailtuani asiaa tarkemmin kaikki letkut niin poispäin näytti ehjiltä ja olevan kiinni.. kokeilin sitten kipinää, jota ei tullut tulpille ollenkaan.. virranjakajasta tulee kipinä jostain kyljestä jota varmaankaa pitäisi tulla? ainakin jos vielä järjissäni olen yhtään... uusi kansa ja kokeilla uudestaan
Tenavan jakajan kopat monesti happanee sisältä päin silloin kipinöi jakajaan suoraan
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
meilpäi noita kansia ja pyörijöitä on hyllyssä aina kaupassa. sen verra niitä kuluu. ja aina ku ostaa bensamersun. heti ENSIMÄINEN mitä pitää tehdä, on ostaa uus kansi ja pyörijä. se on niin yleinen oire
tosiaan, ohi se kipinöi sillo ku jompikumpi on rikki. Sanoit tuol aikasemmin että ei ollu vikaa mutta nyt sanot että oli hapettumia... eli sehän on viallinen
ps. autossa ei ole "sammutinta" vaan sieltä lyyää vaa virrat poikki ni loppuu säkenöinti ja pensan tulo.
tosiaan, ohi se kipinöi sillo ku jompikumpi on rikki. Sanoit tuol aikasemmin että ei ollu vikaa mutta nyt sanot että oli hapettumia... eli sehän on viallinen
ps. autossa ei ole "sammutinta" vaan sieltä lyyää vaa virrat poikki ni loppuu säkenöinti ja pensan tulo.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: 25.10.2010 13:50
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: 25.10.2010 13:50