MB 560 vakionopeuden säädin
MB 560 vakionopeuden säädin
No en ole autolla edes päässyt ajamaan vielä silleen mutta kuulemma vakionopeussäädin ei pelitä ja minulla ei ole muuta tietoa ko vehkeestä kuin se viiksi mistä säädetään nopeutta.Mikäs osa sitten näistä alkaa tökkimään ja mistä osat löytyy jne, niin voisi silleeen pikku hiljaa siihenkin juttuun henkisesti valmistua
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kuullu ku puhhuuvat että kuivettusi elektrolyyttikondensaattorit nuista rasioista ja sillä heittäät pellaamasta. Uuvet lienee sulakkeijen kansa samassa hintaryhymässä. Katot arvot ja ostat uuvet, tinnaat kiini oikeinpäin. Toki jos se on ihan tuppisuu koko vehes, niin vika voi olla missä lie.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Lainataas topikkia, samassa aiheessa ollaan
Oli mykkänä vakkari tossa ässässä, purkuautosta lainattu toista, jolla rupesi toimiin.
Kuvat osasta, joka ei toimi..mikä/mitkä kikkareet tuolta pitäisi vaihtaa, kun nuo isot pojjaat puhuu jostain konkista
Hiukan erillainen näytti olevan 420 laatikko, tuo siis 300-87 laatikko.
Pelastettavissa?
Oli mykkänä vakkari tossa ässässä, purkuautosta lainattu toista, jolla rupesi toimiin.
Kuvat osasta, joka ei toimi..mikä/mitkä kikkareet tuolta pitäisi vaihtaa, kun nuo isot pojjaat puhuu jostain konkista
Hiukan erillainen näytti olevan 420 laatikko, tuo siis 300-87 laatikko.
Pelastettavissa?
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
mun mielestä pitäs olla etes samoilta vuosilta ja suunnilleen samat numerot rasiassa, että vois etes kokkeilla, onhan mullakin -83 vuuen ässästä kakskin vakkarin poksia mutten arvaa etes ittelle koittaa niitä, ettei sauhu nouse mistään väärästä paikkaasupersepe kirjoitti:Onko noissa sitten eroja, että mikä sopii mihinkin 126:seen ,kun minulla on tuo 560 SEL ja siinä ei kuuleman mukaan toimi vakionopeussäädin eli sopisiko tuo minulle jos ei olisi jo menossa touhottajalle
Ourrait, voisinpa käydä kysäseen.Sergey kirjoitti:tv korjaaja varmaa fiksais sen halaval vaik et tiiäkkää mikä o rikki.
Tuo 420 -87 poksin nrot:
003 545 07 32
412 205/7/4
Passas hyvin tohon 300, jossa pienen kyläraitin lenkin jälkeen todettu systeemi toimivaksi
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
Suosittelen lämpimästi TV-korjaajaa. Pitäisi olla hiukan kokemusta ja
hyvät välineet, jotta saisi aikaan hyvän lopputuloksen eikä vahinkoa.
Pitäisi olla kunnollinen termostaattijuotin oikeanlaisella kärjellä,
oikeanlainen tina, tinaimuri, kapeakärkiset pihdit ja suojalakkaa.
Vaikka konkat eivät maksa kuin muutaman euron, muut tarvikkeet
maksavat luultavasti enemmän kuin puolen tunnin veloitus TV-pajalla.
Ne konkat pitäisi saada mahtumaan vanhoihin reikiin oikein päin ja
mieluusti kuumaliimata ne kiinni levyyn. Konkkien vaihdon lisäksi voisi olla
hyvä lämmitellä kylmät juotokset. Ammattimies erottaa ne silmällä,
harrastelija lämmittää kaikki juotokset ja niitä on paljon.
Uploaded with ImageShack.us
hyvät välineet, jotta saisi aikaan hyvän lopputuloksen eikä vahinkoa.
Pitäisi olla kunnollinen termostaattijuotin oikeanlaisella kärjellä,
oikeanlainen tina, tinaimuri, kapeakärkiset pihdit ja suojalakkaa.
Vaikka konkat eivät maksa kuin muutaman euron, muut tarvikkeet
maksavat luultavasti enemmän kuin puolen tunnin veloitus TV-pajalla.
Ne konkat pitäisi saada mahtumaan vanhoihin reikiin oikein päin ja
mieluusti kuumaliimata ne kiinni levyyn. Konkkien vaihdon lisäksi voisi olla
hyvä lämmitellä kylmät juotokset. Ammattimies erottaa ne silmällä,
harrastelija lämmittää kaikki juotokset ja niitä on paljon.
Uploaded with ImageShack.us
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Kyllä mie olen noita vaihellu elektroniikka-asentajan papereilla ihan tavallisella 30w kolvilla.Jarkko N kirjoitti:
Pitäisi olla kunnollinen termostaattijuotin oikeanlaisella kärjellä,
oikeanlainen tina, tinaimuri, kapeakärkiset pihdit ja suojalakkaa.
Vaikka konkat eivät maksa kuin muutaman euron, muut tarvikkeet
maksavat luultavasti enemmän kuin puolen tunnin veloitus TV-pajalla.
Aika hankalasti ne jotku noita tuntuu tekevän.
Jos sen korjauksen ei tarvitse olla alkuperäislaatua niin kyllä ne konkat
vaihtuvat huonoillakin välineillä ja taidoilla. Vaan ihan kaikkien tekemänä
lopputulos ei aina sitten 100% onnistu tai ei aina kestä kovin kauan.
Itse kun teen jotain, niin teen kunnolla. Muuten menee hukkaan aineet ja aika.
Usein se ammattimies on hintansa arvoinen, varsinkin jos vaihtoehtona
on ekaa kertaa itse tekeminen, vaikka ei yhtään tiedä koko asiasta.
Kaikki on helppoa kun osaa.
Elektroniikka-asentajana varmaankin käytit termostaatilla varustettua
"tavallista" 30W juotinta (Weller), sopivasti seostettua elektroniikkatinaa,
jossa on juotospastat mukana, osasit poistaa vanhat tinat, osasit ostaa
konkat, joissa ei ole liian paksut johtimet, osasit asentaa ne oikein päin,
ja osasit tehdä sopivan lämpimän juotoksen.
Lakkaa et ehkä käyttänyt, kun hyvässä tinassa on jonkin verran
suojaa. Et hajottanut mitään staattisella sähköllä (tässä purkissa ei ole
juuri sitä pelkoa) tai lämmöllä tai mekaanisesti, esim. folio ei irronnut
piirilevystä vanhan konkan mukana.
vaihtuvat huonoillakin välineillä ja taidoilla. Vaan ihan kaikkien tekemänä
lopputulos ei aina sitten 100% onnistu tai ei aina kestä kovin kauan.
Itse kun teen jotain, niin teen kunnolla. Muuten menee hukkaan aineet ja aika.
Usein se ammattimies on hintansa arvoinen, varsinkin jos vaihtoehtona
on ekaa kertaa itse tekeminen, vaikka ei yhtään tiedä koko asiasta.
Kaikki on helppoa kun osaa.
Elektroniikka-asentajana varmaankin käytit termostaatilla varustettua
"tavallista" 30W juotinta (Weller), sopivasti seostettua elektroniikkatinaa,
jossa on juotospastat mukana, osasit poistaa vanhat tinat, osasit ostaa
konkat, joissa ei ole liian paksut johtimet, osasit asentaa ne oikein päin,
ja osasit tehdä sopivan lämpimän juotoksen.
Lakkaa et ehkä käyttänyt, kun hyvässä tinassa on jonkin verran
suojaa. Et hajottanut mitään staattisella sähköllä (tässä purkissa ei ole
juuri sitä pelkoa) tai lämmöllä tai mekaanisesti, esim. folio ei irronnut
piirilevystä vanhan konkan mukana.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.