uuskoppane rintteri vikalistaa...
uuskoppane rintteri vikalistaa...
ajattelin tänne sitten pistää hieman juttua kun ei ole näkynyt kenenkään aloittaneen tällasta topikkia vai johtuuko ettei kenelläkään oo ollu vikaa?
Eli siskon pitkästä ja korkeasta 318sta meni sitten ahtopaineensäädin ja joutuivat vaihtamaan koko turbon, no onneksi kuitenkin uus auto niin ei oo ongelmaa kuka maksaa ja oli saanut sijaisauton...ja löytyi uus turbo hyllystä ku eilen oli siskonmies huomannut öljyläikän auton alla ja vienyt tutkittavaksi kun tänään mennään tuonne jyväskylään messuille myymään. Täytyy pistää lisää listaa kunhan pääsee koneelle niin voi jotakin pidempääkin kirjoittaa ku kännykällä kirjoittaminen on melkoista tuskaa
T.sankari
Eli siskon pitkästä ja korkeasta 318sta meni sitten ahtopaineensäädin ja joutuivat vaihtamaan koko turbon, no onneksi kuitenkin uus auto niin ei oo ongelmaa kuka maksaa ja oli saanut sijaisauton...ja löytyi uus turbo hyllystä ku eilen oli siskonmies huomannut öljyläikän auton alla ja vienyt tutkittavaksi kun tänään mennään tuonne jyväskylään messuille myymään. Täytyy pistää lisää listaa kunhan pääsee koneelle niin voi jotakin pidempääkin kirjoittaa ku kännykällä kirjoittaminen on melkoista tuskaa
T.sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Muuten ei oo ollu kyllä suuria vikoja mitä nyt radio men rikki ku siinä tuli joku väylävika ja sit monitoimiratista o menny varmaan kaikki vaihtoo ne näppäimet. Taisivat ne vaihtaa myös jotaki letkunlämmittimestäki ku se vuoti jonnin verran, enemmän on vaan moitittavaa ollu tuossa oulun vehon raskaanpuolen palvelussa....
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Kuulin tänään, että olis ollut muutamissa uuskoppa rinttereissä automaatti vaihteisissa, sellasta vikaa, että heittää 4 ---> 1 välillä. Oli kuski kuulema tarvinnut turvavöitä ettei ulos lähe. Veholla oli kai selvitellyt että vika olis virtalukko, avain, ajonesto kulmilla. (juttu kuultu aavistuksen essonpaari kulmilla)
Rattiin on vaihettu kaks kertaa ne volume- napit ja ajotietokoneen napit ja taas ovat rikki mukava ku painat volumea pienemmälle tai laitat auton käyntiin niin volumet mennee kaakkoon et silleen tällä kertaa... en tiedä sitten et onko niissä katkasijoissa edelleen vika vai onko ratiossa . No ens viikolla taitaapi selvitä missä vika vai onko missään ei sitä tiiä
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
työ autosta kans vaihdettu:
-joku pakoputkiston säädin
-ratti
-puskuri(omaa noloutta)
-sähkölasien kytkin
ja auto on 218 automaatti
onkos muilla sitä vikaa että taka oven lukot/kahvat jäätyy kiinni,vaikka laitettu kaikkiin liikkuviin osiin lukko&ase öljyä niin ei vaikutusta. vituttaa vaan mennä töihin ja huomata työmaalla että enpäs tee mitään ku työkalut on ovien takana
-joku pakoputkiston säädin
-ratti
-puskuri(omaa noloutta)
-sähkölasien kytkin
ja auto on 218 automaatti
onkos muilla sitä vikaa että taka oven lukot/kahvat jäätyy kiinni,vaikka laitettu kaikkiin liikkuviin osiin lukko&ase öljyä niin ei vaikutusta. vituttaa vaan mennä töihin ja huomata työmaalla että enpäs tee mitään ku työkalut on ovien takana
Oho, onpa lapsentautia rintterissä. Onneksi uuvessa vitossa oo ollut meillä mitään.
Täytyy yhtyä tuohon vehon hyötyajoneuvojen huoltoon, tädin miehellä uus vito ampulanssina ja vanhempi rintteri.
Rintteri kävi tomaatin öljyn+suodattimen vaihdossa, sen jälkeen rupesi vuotamaan öljyä tomaatti. Eimuutako huoltoo, nyt selvis että vääntynyt ölpohja vitulleen ja tilasivat valmiiksi jo uuen. Kysyttiin että miten vitussa se siellä pohjapanssarin suojassa vääntyilee mihinkään, ja alkoi vuotamaan suodattimen vaihdon jälkeen, notta joku mekaanikko mokannut? Vastaus oli että se on ehdottomasti poissuljettu vaihtoehto että mekaanikon vika. Ja lasku tuli perässä. Ja sen jälkeen oli vito huollossa ja selvisi että on kuulemma vaikia homma vaihtaa suodatin rintteriin, mutta ei tiiä miten.
Viton kanssa taas oli että kapiini ei lämpiä, närhenmunissa vika.
Huoltaja touhus aikansa ja tuumas että minen täältä mitään mankkuja löydä, ja mutisi vaan että en osaa puuttua näihin koripajan muutoksiin.
Jouduttiin tilaamaan ite närhenmunat sinne ja vaihtamaan ite, siellä ne oli kiertovesipumpun vieressä.
Vaikuttavaa toimintaa Kokkolan Wetterillä. Että mukava ampulanssia siellä huollatella.
-Tapsa
Täytyy yhtyä tuohon vehon hyötyajoneuvojen huoltoon, tädin miehellä uus vito ampulanssina ja vanhempi rintteri.
Rintteri kävi tomaatin öljyn+suodattimen vaihdossa, sen jälkeen rupesi vuotamaan öljyä tomaatti. Eimuutako huoltoo, nyt selvis että vääntynyt ölpohja vitulleen ja tilasivat valmiiksi jo uuen. Kysyttiin että miten vitussa se siellä pohjapanssarin suojassa vääntyilee mihinkään, ja alkoi vuotamaan suodattimen vaihdon jälkeen, notta joku mekaanikko mokannut? Vastaus oli että se on ehdottomasti poissuljettu vaihtoehto että mekaanikon vika. Ja lasku tuli perässä. Ja sen jälkeen oli vito huollossa ja selvisi että on kuulemma vaikia homma vaihtaa suodatin rintteriin, mutta ei tiiä miten.
Viton kanssa taas oli että kapiini ei lämpiä, närhenmunissa vika.
Huoltaja touhus aikansa ja tuumas että minen täältä mitään mankkuja löydä, ja mutisi vaan että en osaa puuttua näihin koripajan muutoksiin.
Jouduttiin tilaamaan ite närhenmunat sinne ja vaihtamaan ite, siellä ne oli kiertovesipumpun vieressä.
Vaikuttavaa toimintaa Kokkolan Wetterillä. Että mukava ampulanssia siellä huollatella.
-Tapsa
Tähdellisen parantola
Niin no en nyt tiiä ku on kokonaa uutta mallistoa ja tuo tekniikkaki on uutta niin kyllä niissä joskus on pieniä lastentauteja mut ei melestäni mitään mahdotonta. Mallilltaanhan tuo on aivan eri maailmasta kuin tuo vanha tässä uudessa on ajateltukin nuita kuljetushommia, lokeroita löytyy joka välistä ja tila on käytetty hyväksi. Pienen esittelyn ajattelin tehdä kunhan kouluhommilta kerkeää tästä uudesta mallista mikä meiltä löytyy eli psin ja korkea. Tiloissa on esimerkiksi todella suuri ero kun tuolla meidän kuormalla mikä vanhassa oli täytettiin suoraan tuo uusi nii 2,5 metriä jäi turhaa tilaa perään Tämähän ei tarkoita että tuo uusi pitkä olisi sen 2,5metriä pitempi vaan siihen saadaan paremmin tavaraa ja eritoten tarkemmin lastattua ylösasti aukeavan oven johdosta jne. mut näistä seikoista kerron myöhemmin lissäätapio89 kirjoitti:Oho, onpa lapsentautia rintterissä. Onneksi uuvessa vitossa oo ollut meillä mitään.
-Tapsa
rintteristä kuvia
Eli tuolta löytyy nyt joitain kuvia ja kaks viteopätkää ku vähän annoin tekohengitystä rintterille ja toisessa itänaapurin ihiminen ajelee varmaan päissään tms.
T.Sankari
Ps. oulussa on yksi taksi jolla on ajettu nyt 140 vai 160 tkm ja vaihdettu takuuseen vian takia ainoastaan etujarrupalat jotka rupiaa helisemmään esim mukulakivillä. Myös meidän omasta on ne vaihdettu
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tuo om642 on uus tekniikka ja siinähän niitä on ollut vähän lastentauteja ja suunnittelun kukkasia esimerkiksi meiltä vaihdettiin tuo turbo kun siinä on integroitu ahtopaineensäädin ja oli rikki. Mut on kyllä aivan loistava kone käytökseltään tuo uusi 3litrainen vee6 ei tunnu tuo kuorma miltään ja kokemuksia kuitenkin on jo kolmesta vanhemmasta rintteristä. En tietenkään mollaa tuota vanhaakaan mallia mutta hieman nuille meidän kuormille talvella vähän pienitehoisia nuo 313 set. Ei aikonut enää laittaa alle 150hv rintteriä ja merkkiähän ei vaihdeta ku muut on ihan p*skoja. No ei vaiteskaan mut kyllä se on kun hyvän on löytänyt ja koittelee esim crafteria niin ei se mielestäni niin hyvä ollut puhumattakaan lt:stä
t.sankari
t.sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
No myöhän kuskaillaan kinttaita sun muuta romua eli nuita toreja ja markkinoita kierrellään ympäri pohjois-Suomea sekä pohjois-Ruottia eli kaikki mahdollinen hyötytila on käytössä ja siitä tuon parhaiten huomaakin tuon tilan "paremmuuden" tuossa uudessa mallissa. Kuormaahan sinne tullee kun on tuo omatekele välipohja ja sen alla on 40 cm korkuinen pino 150x 300 pino vesivaneria, sekä 20m x 4m teltan rauat. Kärryä ei olla paljoa vejetty mutta jonkin verran on sitä kuitenkin harrastettu. persiissä on ollu semmonen yks akselinen jarrullinen kärry, johon mennee kyllä jonninmoinen kuormakin kyytiin en oo kuitenkaan koettanu paljonko se painaa mut painaapa jotakin.JALLERI kirjoitti:mitä työ sankari tarkalleen kuskaatte ja vedätte
ps ootko mitään sukua niille joilla oli hevosia siinä johon tulleepi pauhaus??
Siinähän me isän kanssa kahestaan asuttiin mutta prkl rupesivat tuota pauhaussia rakentelleen niin purkivat sen talon poies....
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
joo em mää aio ryöstää teitä vaan ihan siksi kyselen kun haluu tietää mitä konkreettista eroa tolla on välikoppaan... mää kävin joskus vuonna 97-98 vaihtaan siinä teillä johonkin laureliin tai cedrickiin etu iskarit kun teijän ukko makso enemmin mulle kun teboilin kassaan kaverina remontissä oli poni ja reilusti alle mopo ikänen nuori mies liekkö sinä...
iff juu need speed buy borzoi.. faster dog can bee
JALLERI kirjoitti:joo em mää aio ryöstää teitä vaan ihan siksi kyselen kun haluu tietää mitä konkreettista eroa tolla on välikoppaan... mää kävin joskus vuonna 97-98 vaihtaan siinä teillä johonkin laureliin tai cedrickiin etu iskarit kun teijän ukko makso enemmin mulle kun teboilin kassaan kaverina remontissä oli poni ja reilusti alle mopo ikänen nuori mies liekkö sinä...
Ettei vaan olis ollu semmoinen punainen 220 datsun jos en väärin muista ku tuohon aikaan ei tainnu vielä cedricciä olla meillä tai saatto ollakki mut oli semmoinen hieman keulasta mätä jos väärin muistan. Itse en kyllä muista mutta todennäköisesti minä se oon pällistelly ku ollu about semmosen 10-11 v eli -86 eli mnä se varmaan oon ollu . Noo kyllä siinä suuri ero on vaikkei se ihan heti siltä tunnukkaan ku se on mielestäni pystympiseinäinen kuin tuo "välikoppa" niin meillä ainakin on suurempi hyötykuorma päällä. Miitissä en hoksannut käyttää ovia auki nyt kun se oli niin ei voi eldoradoltakaan kysyä et olikos se täynnä oikeasti vai ei mutta tuolla minun kokemuksella on suuri ero. Paripyörillä ei otettu vaikka painon puolesta tarvittaisiinkin kun meinaapi olla semmoinen 4-500 kg ylipainoa mutta ei mahtuisi lemmat ja pitkät raudat enää kyytiin ku paripyörien kotelot tulis sisempään tuolla tavaratilassa.
Painoluokkahan tuossa isoimmassa on kasvanut eli se on nyt reilusti yli sen 3500 kg eli se on 3880 kg .
Vakaammalta tuo tuntuupi ja eldoradokin taisi sanoa et tämähän on niinkuin henkilöauto sisältä, sellainenhan se on ajoasentoa myöten. Siinä on tullut suuri parannus juuri tuossa ajoasennossa, tehonlisäyksen ohella, kun ei tarvitse enää nojata siihen rattiin. Itsellä ainakin tuo kankku meni turraksi nuissa vanhoissa ja tuossa isän nykyisessä kun pitkää matkaa ajoi esim. Oulusta ylitorniolle tai eteläruotsiin. Meillä on myös tuo ilmajousitettu penkki ja se on myös aivan erinomainen kun siinä on tuo oikean käden kyynärnoja.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
...ja jos JALLERI haluaa tässä huomenissa tai lauantaina käyä tsiikailemassa lähempääkin jos jouvat niin onnistuuhan sekin, sunnuntaina tullee tuo siskonmies perheineen thaimasta niin se lähteepi reissuun sitten. Eihän tuo välimatka oo mikkään mahdoton niin vois johonkin ouluntulliin tm. mini-miitin pistää pystyyn jos mielenkiintoa ja aikaa löytyy
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
-07 319:ssä vikana ollut aj.105000th pakkasilla yli 10c katin paine ero anturin jäätyminen,mittaa katin molemminpuolin pane eroa ja saa mittaus putkistoonsa ja anturiin kosteutta joka siis jäätyy ja pudotta turbon pois käytöstä eikä ota kuin 3000 kierrosta vika ei ole pysyvä vaan ilmenee vain pakkasilla,sivuovi jäätyy pakkasilla ilmeisesti lukolle menevä vaijeri jämähtää ,oven kun saa auki niin ei saa uudelleen lukkoon muutakuin jollain kuorma hihna virityksellä,kerran mennyt äly avain hammaslääkärin röntgen kuvauksen jälkeen pimeäksi, jonka seurauksena vara avain toimi ja tampereen vehoon tilaamaan uutta, siellä ei pystytty lukemaan mikä kys.pimeä avain oli jotenka vara-avaimesta sai tietää toimivan avaimen sarjan eli 2/1 toimi jotenka pimeänä oli siis avain 1/1 ja tilaukseen avain sarjasta 1/2 avain.Kuiteskin avainta autoon koodattaessa uusi avain alkoi hienosti pelaamaa ,mutta toimiva avain 2/1 ei toiminut enään ja taas uusi avain tilaukseen.josta veloittivat jälleen täyden hinnan,mielestäni veho tampere teki jonkin asian väärin ja tästä syystä asiakkaana en voi suositella heitä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Onneksi sen voi poistaa sieltä niin saa ajaa pakkasellakin rauhassa,advance kirjoitti:-07 319:ssä vikana ollut aj.105000th pakkasilla yli 10c katin paine ero anturin jäätyminen,mittaa katin molemminpuolin pane eroa ja saa mittaus putkistoonsa ja anturiin kosteutta joka siis jäätyy ja pudotta turbon pois käytöstä eikä ota kuin 3000 kierrosta vika ei ole pysyvä vaan ilmenee vain pakkasilla,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Tohtiiko pyytää, että tekstiin jokunen piste ja iso kirjain johonkin väliin. Helpottaa lukemista aivan ihmeesti, kun noinkin pitkässä jutussa on erillisiä virkkeitä eikä kaikki ole yhtä pötköä.advance kirjoitti:-07 319:ssä vikana ollut aj.105000th pakkasilla yli 10c katin paine ero anturin jäätyminen,mittaa katin molemminpuolin
Asiaa kun kuitenkin tuntuisi olevan
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
tarkennetaas vähäsen että onkos se nyt hiukkassuodatin vai normi katti ku ite ainaki muistelen että se on hiukkassuodatin ja tuossa uudemmassa eli 319sessa ei sen kanssa oo onkelmaa vielä ollutkaan, mutta ton ensimmäisen 318sen kanssa oli.
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 16.7.2007 22:51
- Paikkakunta: Kouvola
Mulla on 315 -06 ja ajettuna 285 tkm, joista itse n. 20 tkm. Eipä tässä vielä isompia;
-eberi meni vikatilaan pakkasaamuna, luuli kolarin tapahtuneen
-takajousi meni poikki, auto oli parkissa. Hitaasti mutta varmasti toinen kylki lähestyi maata. Päivän edetessä tilanne alkoi tasoittumaan, eli se toinenki oli katkeamassa.
-taakse uudet levyt ja palat. Hölmönä en kysyny hintaa, vaan teetin raskoneella jonkun takaisinkutsukampanjan yhteydessä.
-lämppärin puhallin.
Autolla on ajettu ns. pitkää linjaa ja yksi ja sama kaveri on ajanut lähes kaikki autossa ostohetkellä olleet kilometrit.
Monitoimirattia ei ole, puoliautomaattinen ilmastointi ja ilmeisesti halvin originaali cd-soitin.
Suurin miinus tulee kuskin penkistä, joko penkki on liian takana ja kädet väsyy kaupunkiajossa ja kytkinjalka kipeytyy tai sitte penkki on liian edessä ja reidet väsyy.
Kuskinjakkarakin lienee hinnat alkaen-malli. Jenkkivanin kapteeninpenkkiä olen harkinnut ihan vakavissani.
Muuten mielestäni jopa yllättävän hyvä ajaa. Suurin ongelma ahtaissa paikoissa on pituus, joka taas oli valintaperuste, se toiseksi pisin ja korkea. Toinen ongelma tulee ilmi, kun nopeusmittarin neula ohittaa maagisen lukeman 90 km/h. Tämä onkin sitten jo verotekninen ongelma.
Maalipinta on ihan hyvä, hopeinen.
-eberi meni vikatilaan pakkasaamuna, luuli kolarin tapahtuneen
-takajousi meni poikki, auto oli parkissa. Hitaasti mutta varmasti toinen kylki lähestyi maata. Päivän edetessä tilanne alkoi tasoittumaan, eli se toinenki oli katkeamassa.
-taakse uudet levyt ja palat. Hölmönä en kysyny hintaa, vaan teetin raskoneella jonkun takaisinkutsukampanjan yhteydessä.
-lämppärin puhallin.
Autolla on ajettu ns. pitkää linjaa ja yksi ja sama kaveri on ajanut lähes kaikki autossa ostohetkellä olleet kilometrit.
Monitoimirattia ei ole, puoliautomaattinen ilmastointi ja ilmeisesti halvin originaali cd-soitin.
Suurin miinus tulee kuskin penkistä, joko penkki on liian takana ja kädet väsyy kaupunkiajossa ja kytkinjalka kipeytyy tai sitte penkki on liian edessä ja reidet väsyy.
Kuskinjakkarakin lienee hinnat alkaen-malli. Jenkkivanin kapteeninpenkkiä olen harkinnut ihan vakavissani.
Muuten mielestäni jopa yllättävän hyvä ajaa. Suurin ongelma ahtaissa paikoissa on pituus, joka taas oli valintaperuste, se toiseksi pisin ja korkea. Toinen ongelma tulee ilmi, kun nopeusmittarin neula ohittaa maagisen lukeman 90 km/h. Tämä onkin sitten jo verotekninen ongelma.
Maalipinta on ihan hyvä, hopeinen.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ja se on rikki sillen että vauhti toppa siihen ~90kmh paikkeilleribaabbariba kirjoitti: Toinen ongelma tulee ilmi, kun nopeusmittarin neula ohittaa maagisen lukeman 90 km/h. Tämä onkin sitten jo verotekninen ongelma.
sen korjaaminen ei ole mikään onkelma, pikussen näpytelyä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 16.7.2007 22:51
- Paikkakunta: Kouvola
Niinhän mä oon vähä kuullu, mutta mutta... Maksaa vähä liikaa jos siitä jää kiinni.CDI203 kirjoitti:ja se on rikki sillen että vauhti toppa siihen ~90kmh paikkeilleribaabbariba kirjoitti: Toinen ongelma tulee ilmi, kun nopeusmittarin neula ohittaa maagisen lukeman 90 km/h. Tämä onkin sitten jo verotekninen ongelma.
sen korjaaminen ei ole mikään onkelma, pikussen näpytelyä
Meillä on firmassa kolme noita uudempia rinttereitä. Mulla on ajossa sellanen 315 CDI -06 120tkm ajettu, ite päästetty n. 70tkm. Puolipitkä ja korkea Onhan noita vikoja ollut, tosiaan noi monitoiratin nappulat on uusittu kerran, joku sähkölasien ohjausboksi oli rikki ja nyt viimesimpänä hajos tuo eberi. Raskoneella kertoivatten että tuo ohjainkortti on rikki ja uus maksaa 800e. Onko näin? Kuulemma tavan eberin ohjainkortti ei tuohon käy vaan pitää olla joku erikoismalli kun on eberi tuon ajotietokoneen tai vastaavan kautta ohjattu. Muuten kyllä pirun hyvä auto ajaa ja löytyy comand navit yms herkut. No ilmastointia ei ole eikä penkinlämmitintä, muuten kyllä on kaikenlaista. Lisäpitkiä mä tohon oon haaveillu laittavani.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 16.7.2007 22:51
- Paikkakunta: Kouvola
Niinhän ne väittää, ettei alkuperästä muuten saa kuntoon. Mulle ehotti tarvikemallia, 1200 asennettuna. Mulle sano että vika on joko palopuhaltimessa tms tai ohjainkortissa. Kuitenkin vaan putsattiin laite, sen jälkeen toiminu ainakin toistaiseksi tämän talven.Scroll kirjoitti:Meillä on firmassa kolme noita uudempia rinttereitä. Mulla on ajossa sellanen 315 CDI -06 120tkm ajettu, ite päästetty n. 70tkm. Puolipitkä ja korkea Onhan noita vikoja ollut, tosiaan noi monitoiratin nappulat on uusittu kerran, joku sähkölasien ohjausboksi oli rikki ja nyt viimesimpänä hajos tuo eberi. Raskoneella kertoivatten että tuo ohjainkortti on rikki ja uus maksaa 800e. Onko näin? Kuulemma tavan eberin ohjainkortti ei tuohon käy vaan pitää olla joku erikoismalli kun on eberi tuon ajotietokoneen tai vastaavan kautta ohjattu. Muuten kyllä pirun hyvä auto ajaa ja löytyy comand navit yms herkut. No ilmastointia ei ole eikä penkinlämmitintä, muuten kyllä on kaikenlaista. Lisäpitkiä mä tohon oon haaveillu laittavani.