Mulle saa sitte tarjoilla ne farkut mitkä oisitte E200D:lle tarjonnut..E200D kirjoitti:Ai nii! Ja jos viellä ihan sedanin löytäis nii ois täyellistä, kyllähän farmarikii menee, mut sedani mielellää.Jos nyt alatte aihioita tarjoilla.
C/W123:sessa on tankki takaluukussa.E200D kirjoitti:Nii olihaa W123 sedanissa myös tankki sisällä??
Jos ostajia löytyy niin taidan hävittää molemmat.dealer kirjoitti:Hävitä jettajetta tai satalankku hävittää
Saahan tuonne farkun takakonttiin millasen säiliön haluaa..E200D kirjoitti: Niin, farkkuna saattaa olla säväyttävämpi ehkä, mutta aattelen vaan tota tankin paikkaa. Meinaan että tankki ku on sisällä nii eipä oo ollu brobleemia ees venäläisellä "välimallin" löpöllä ton jäätymisen kanssa.
Mutta onko sulla tullu näppäilyvirhe? Jos toi summa on oikein, niin silloin perusvero on 0,418€ Laskutoimitus 366 x 0,148 0n nimittäin 54,168eseestie kirjoitti:Ajoneuvovero. perusveron osuus 366 päivältä 0.148€/päivä, 152.988€
Myytäväksi tulee joskus tulevaisuudessa kun saa tuon tekniikan vaihdettua, jos saa...Vanja-eno kirjoitti:Vai Järvenpäähän, ei kai vaan kyseesää oo joku myytäväksi tarkoitettukun tuosta silmänisku hymiöstä päättelin... ei sillä että mua nyt W123 300D millään kiinnostaisi
...köh köh... onhan tuo Saabi jo aikansa mulla ollu, että... no...
Mutta jos siinä on porkkanavilkut, eikä penta-vanteita, niin voishan sitä vilkasta
![]()
Siis se on nyt 300D ja tekniikka menossa vaihtoon? Mikä tilalle, vaiko vain manuaalista automaatti?eseestie kirjoitti:
Myytäväksi tulee joskus tulevaisuudessa kun saa tuon tekniikan vaihdettua, jos saa...![]()
Pellin alla lymyää OM617 (vapari 300D) ja sen jatkona on 5-vaihteinen manuaali (kyllä, luitte aivan oikein, 5-vaihteinen manuaali).Siis se on nyt 300D ja tekniikka menossa vaihtoon? Mikä tilalle, vaiko vain manuaalista automaatti?