LiQQe kirjoitti:Eldorado kirjoitti:Sami R kirjoitti:...Nykyisin yhdistyy voima ja pieni kulutus jo ihan nelipyttysissäkin malleissa.

Niinpä, ja nelipyttyinen diesel on jo kelpuutettu ässämersunkin voimanlähteeksi.
No eipä sitä kelpuutettu ole. Se vaan väkisin sinne laitettiin. Kiitos EU:N sun muiden rikollisjärjestöjen.

Minä se en vaan jaksa ymmärtää miksi kaikki näyttävät morkkaavan tätä OM651 250cdi moottoria. Kelpo kone, pieniruokainen mutta kuitenkin varsin tehokas, ja liikuttaa jopa ässäkoriakin samaan malliin kuin bensakuutonen. Ilmeisesti meseläiset arvostaa vain isoja ja juoppoja koneita, niin, V12 se varmaan on ainoa oikea mylly ässäkoriin.

Hauskaahan se on ajella kun on 300-400 hv koko ajan "reservissä" joita ei tarvitse oikeastaan koskaan käyttää. No, bensanmyyjät on tyytyväisiä.
Tulevaisuus on pienten ja taloudellisten moottorien, mutta silti tehokkaiden, ei se sitä estä. Siihen pitää nyt vaan isolohkojen rakastajienkin tottua. Maailma muuttuu.