Jos purat alhaalta , kun ei ylhäältä helpottanut
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Periks ei anneta
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
mitä jos ajelis venttiilin varsista palanmatkaa pois siihen tarkotetulla konneella, taikka vaihtas uuvet istukat ja eihän noita istukoita siinä etes montaa ole vaikka vaihtas kaikkiMika.T kirjoitti:No oisko nuo venttiilit painuneet sen verta kanteen ettei nostajissa enää säätövarat riitä...tapio89 kirjoitti:Mutta mikä sitä venttiiliä ois nyt muka lyhentäny vai mitä haet?
Mutta eikö se venttiili ois sillon käytännössä auki jossei säätövara riitä ja naputusta ei tulisi? Eikö se naputus tule sillon kun on olemassa välys ja hydr. nostaja ei riitä sitä kuromaan?Mika.T kirjoitti:No oisko nuo venttiilit painuneet sen verta kanteen ettei nostajissa enää säätövarat riitä...tapio89 kirjoitti:Mutta mikä sitä venttiiliä ois nyt muka lyhentäny vai mitä haet?
Oisko tuo sitten mahdollisesti männätappi? Kun kerran öljynpaineet kuullostaa noin hyville. Kyllä jo tuommoisen äänen saattelemana luulisi öljynpaineista huomaavan jos se olisi kk-laakeri..Mika.T kirjoitti:Öljynpaineet on oikein hyvät. Kylmänä pysyy sinne ~60c saakka tapissa ja kuumana tyhjäkäynnillä reipas 2kiloa.
Öljypohja ei todellakaan lähde helposti irti. Eka auto ilmaan ja sitten kone irti ja nostaa niin ylös kuin nousee ja sitten etu apurunko tiputtaa alas.
Sitten jäähytin ja ilmastoinninkenno+puhaltimet keulasta pois.
Sitten vaan toivoa että öljypohja mahtuu jostain pois.
Mutta sieltä sitä vikaa on lähdettävä hakemaan.
Mika.T kirjoitti: alkaa nimittäin hieman tuntua siltä että hydr,nostajissa on säätövarat tapissa. Kylmänä ei naputusta saa kuulumaan mutta kun kone hieman lämpenee niin naputus alkaa ja sen sa myös lämpimänä kuuluviin tuolla suuttimen johdon irrotuksella...
Ja mistäs löytys "endoskooppi" jolla pääsis kurkkiin tulpanrei'istä sylintereihin...
Nää ei nyt vaan mielestäni käy yksiin. Jossei nosturi sääjä välystä, niin mitä sen on tekoa männännaulan kanssa? Mistä aatellen meinaat että ois varat loppu? Toissaalta jossei venttiili oo kierossa, niin ei sen mitta millään opin lyhenekään jotta sinnepäin loppus varat ja alakas naulaamaan. Välys olis imuventtiilin painuessa kanteen taas "miinusmerkkistä".Mika.T kirjoitti:No männäntappia tässä nyt on useampi veikannut.
Ei taija olla, kannet on käytännössä samanlaiset ku M104:ssä.piippu kirjoitti:Vastaan nyt hätäpäissäni aluksi, kun en ole vielä koko juttua lukenut, että eikös noissa M120 koneissa ollut samaa vikaa kuin M119:ssä....eli ne muoviset öljyputket kannessa alkaa falskata vanhuuttaan ja oire kuuluu nostajien naputuksenaVai pettikö muistini taas?