Eihän tuo mitenkään harvinaista ole
Monessakin on tuota samaa vikaa, suunnittelijat ei ole arvanneet mitä kaikkea ne hullut suomalaiset pellin alle kotöstävät. Ei sille oikein ole mitä tehdä, roikka irti joku puoli tuntia ennen starttia varmaankin auttaa.
Helppo vikahan tuo valmistajalle olisi korjata, kun moott. softa ottaisi enemmän huomioon imulämpöanturia ko. tilanteessa.
Toisaalta nykyiset päästörajat taas kieltää ns. "riittävän" rikkaan seoksen, kaikkein ympäristöystävällisintähän on jos auto ei lähde ollenkaan käyntiin.
Yleensä kyllä pitäisi lähteä tulille pienen sahauksen jälkeen.
Olikohan joku chrysler(vai jeep) jossa virrat kytkettäsessä moott. ohjainlaite tarkistaa lämpöanturit kun moottori on seissyt yli 8 tuntia, eli ulkolämpö, imulämpö ja vedenlämpö pitää olla ~samat ja vikakoodia pukkaa jos joku heittää muista. Sitten täällä kun ruuvataan jos mitä letkulämmitintä pellin alle, auto seisoo yön yli roikassa ja kappas kun vikavalo palaa
