
290td vs 300td
290td vs 300td
kumpi parempi, kestävyydeltään ja muutenkin, kokemusta itellä ei kummastakaan. on vain j´haaveissa hommata varkkuväykky jommalla kummalla moottorilla 

eipä taida olla vanhan kunnon 300td:n voittanutta...
290td:hän on sama ku X10D ja X12D sprinttereissä, eli "hyötyajoneuvomoottori"
(no eiks ne dieselit nyt yleensäki?

Mut mä oon ainakin siinä käsitykses, että 300td on parempi, mut isoruokasempi.
Nuukille, jotka ei halua kaikkia rahojaan käyttää polttoaineeseen, ostaa 290TD:n ja käyttää polttoaineesta jääneet rahat remontteihin?
Vaikka onhan noi kummatkin hirmuisia kilometrinielijöitä.
kokemustahan ei mullakaan ole, käsitys vaan.

290td:hän on sama ku X10D ja X12D sprinttereissä, eli "hyötyajoneuvomoottori"



Mut mä oon ainakin siinä käsitykses, että 300td on parempi, mut isoruokasempi.
Nuukille, jotka ei halua kaikkia rahojaan käyttää polttoaineeseen, ostaa 290TD:n ja käyttää polttoaineesta jääneet rahat remontteihin?

Vaikka onhan noi kummatkin hirmuisia kilometrinielijöitä.

kokemustahan ei mullakaan ole, käsitys vaan.

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
mitenkä nii kylmädealer kirjoitti:Nuo on kaikki jo niin vanhoja että kannattaa ennemminkin keskittyä auton kuntoon yksilönä.
Tietysti muistaen edellä mainittu parin litran kulutusero, ja 290 webaston on syytä toimia ettei tule kylmä kabiinissa.

meinaatko ettei lämpene, mut eihän tuo 290 oo mikää cdi....
onko kokemusta
Jos pari litraa otetaan "hukkalämmöstä" pois, niin se on jo hiivatin paljon... Sitä se hyvä hyötysuhde tekee, kylmää.aadolf kirjoitti: mitenkä nii kylmä![]()
meinaatko ettei lämpene, mut eihän tuo 290 oo mikää cdi....
onko kokemusta

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
pitäskö olla muka kaikissa alunperin?? tuossa oon kattellu yhtä netissä myynnissä missä ei muka ole lisälämppäriäMikko K kirjoitti:290:llä ei tarkene ilman Webastoa![]()
Sen takia se kaikissa on jo tehtaalta lähtiessä![]()
300:lla tarkenee ja lämpöä riittää vaikka myydä nyky autoilioille

Tulee mieleen tilanne, että ois weba/eberi sökähtäny, ja myyty autosta sitte risana se eteenpäin?aadolf kirjoitti:
pitäskö olla muka kaikissa alunperin?? tuossa oon kattellu yhtä netissä myynnissä missä ei muka ole lisälämppäriäarvelluttaa se lämpöhomma muuten ois mieluinen......
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91