![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja mulla oli tiisseli sevy van kakskymppisenä. Mäki toivuin siitä hullun autokuumehoureesta. Starcraft, 2+5 paljo plyyssiä ja tulipalovaara sähköosastolla. Ei IKINÄ uudelleen tollasta... pas... kur... upeaa vania.namnam kirjoitti:Voi parkaa, mulla oli kolomekymppisenä Jeeppi.
Toivuin siitä.
ei se ole noloa tai huijaamista, vaan ota se siltä kantilta että jos se on tarpeeks hyvä ni ostat senJovi kirjoitti:Siinä on vaan semmoinen ongelma että minua jotenkin nolottaa hirveästi mennä vaan koeajamaan myynnissä olevaa autoa ihan koeajon vuoksi jos en ole vakavissa ostoaikeissa, tuntuu vähän huijaamiselta. Olipa sitten kyseessä autoliike tai yksityine
OM601 on kuten 124 200D mutta tilavuus 230. Ei sähköjä, korkeintaan ajonesto.Onkos noissa rinttereisen OM 601-602 kannan koneissa sähkö jotenkin mukana polttoaineen annostelussa?
HeheeSergey kirjoitti:Ja mulla oli tiisseli sevy van kakskymppisenä. Mäki toivuin siitä hullun autokuumehoureesta. Starcraft, 2+5 paljo plyyssiä ja tulipalovaara sähköosastolla. Ei IKINÄ uudelleen tollasta... pas... kur... upeaa vania.
Tässä vaan on semmoinen ongelma että minilla autokuume sotkee normaalin ajatuksenjuoksun, ja kaikki viat vaikuttavat pikkuvioilta eikä huomio kiinnity kuin hyviin puoliinSergey kirjoitti:ei se ole noloa tai huijaamista, vaan ota se siltä kantilta että jos se on tarpeeks hyvä ni ostat sentosimielellä. ne kun ei yleensä ole NIIIIN hyviä, ni olet oikeutettu jättää auto kauppaan ja uutta kiikariin. ERtenkin jos se on kaupassa.
Kaks kärpästä yhel iskulla, saat koeajaa tuollaisen auton ja jää romu ostamatta!
dealer kirjoitti:OM601 on kuten 124 200D mutta tilavuus 230. Ei sähköjä, korkeintaan ajonesto.
Nojuu, tai vielä isompidealer kirjoitti:jenkkikuumeesta päätellen semmonen OIKEIN mahottomasti kuluttava iso mylly ois mieluisin ?
Kuorkkiinkin toki kortti piisaisi, ja miksei suuruudenhulluuskinVensku_ kirjoitti:Mutta mitens on, kuorma-autot?
Autossa on leimaa vielä tämän vuoden loppuun, eli sitä ennen pitäisi katsastaa. Leimalle laittoa olisi tuulilasin vaihto ja vähän hitsaushommaa, muuta suurempaa laittoa ei ole tiedossa.jovihava kirjoitti:Tuossa olisi semmoinen potentiaalinen Vani, jos olisi vähän aikaa investoida viksailuun:
No eipä ole eroja uudella ja vanhalla paskalla (mul oli kaks uutta tuolloin aikanaan, oma ja firman). Taannoin kävin verestämässä muistikuvia kaverin autolla jolla ajettu vajaa 70tkm ja viimistä kyseessäolevaa korimalliltaan tyylikästä mallia, ni eipä ole häävi! Uskomattomin asia on siinä että ajettavuus ei ole muuttunut käytännössä ollenkaan viimeisen 40v aikana. Mut se onki amerikan tyyli, miksi muuttaa toimivaa ratkaisua.Lerssinen kirjoitti:Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Yleensä vaneja haukutaan sen perusteella kun on kokeiltu jotain mattamustaa miljoona ajettua lauluvania
Näin taitaa olla. Kaveril on 76 vuotinen G30, kyseli vähä rakenteluista yms, niin esim konetehon tulee vaan olla riittävä kuorma-autoissa...Sergey kirjoitti:noita hummereita yms on remmiahdettu 500kW tasolle just sen takia ku ne o kuorma-autoja ja ei vissii säädökset päde nii kovasti ku henkilöautoihin?
Joskus aikoinaan laittelin webaston erääseen muutama sata kilometriä ajettuun jenkkivaniin, jos oikein muistan niin kone oli 6,5 turbodiesel.Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
OT, mut ihan samanlaista toimintaa aiheuttaa toi töissä ajaminen Rellun premium... Tasamaalle jää tolkuttoman helposti kiinni, ei voi ymmärtää miten se on mahdollista...dealer kirjoitti:Webaston asennus muuten alkoi siitä että yrittäessäni ajaa kyseistä laivaa sisälle se jäi maaliskuiseen korjaamon pihaan tasamaalle kiinni, kai siinä joku pikku kuoppa oli jäätikössä
Easy Rider kirjoitti:Tämmönen nelikkovoortti on aika jylyhän näkönen livenä, yks pörrää Espoossa. Ei vaan taija paljoo nuita suomesta löytyä, jos moista ostattelis.
dealer kirjoitti:Joskus aikoinaan laittelin webaston erääseen muutama sata kilometriä ajettuun jenkkivaniin, jos oikein muistan niin kone oli 6,5 turbodiesel.Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Suurin odotuksin sitten koeajolle, kerrankin uudella jenkillä ... no justiin samanlainen keinulauta oli kuin vanhatkin, merisairautta aiheuttava kyyti ja yleinen tunnottomuus olivatkin ominaisuuksia eikä iän mukanaan tuomia vaivoja![]()
Tiedän kyllä että niistä voi pitää enkä sitä moiti.
Webaston asennus muuten alkoi siitä että yrittäessäni ajaa kyseistä laivaa sisälle se jäi maaliskuiseen korjaamon pihaan tasamaalle kiinni, kai siinä joku pikku kuoppa oli jäätikössä
Kun tien päälle lähetään niin Sprinter on sentään auto eikä hyytelökasa
Kummanko eduksiLerssinen kirjoitti:Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Tai letukan kasitiisselin rintteriinSergey kirjoitti:Olispa aika kurkoa jos laittais uuden mersun n 3-4l dieselkoneen tuollaiseen 1992 koriseen 20 vaniin.
Mutta jos sillä saisi katu-uskottavuuttadealer kirjoitti:No nyt se selevis miksei miellyttäny, kiitokset cdi:lle valistuksesta
Ei se oo sitte Jovihavankaa auto tuommonen jenkki, on se niin kiltti mies.
Minä pidän juuri siitä vetelästä pehmeydestä. Normaalinopeuksilla edes kohtuukuntoisilla teillä kyyti on mukavaa.dealer kirjoitti:Tiedän kyllä että niistä voi pitää enkä sitä moiti...
..Kun tien päälle lähetään niin Sprinter on sentään auto eikä hyytelökasa