Salainen haave, amerikanetumoottoriportteri, mmm...
dealer ehti ensin eli samoilla linjoilla mennään etä sprinter on kunnossaan ollessaaan pirun hyvä ajaa mutta tuolla 2.3dieselillä en enää ite sellaista ostaisi viime keväänä kun tuolla mun silloisella reilut 700tkm ajetulla 208D sprinterillä käytiin viron puolella hakemassa serkulle traktorin renkaita ja muuta oheis romua niin mennessä vauhdin pystyi pitämään 100km/h mutta takas tullessa max.vauhti oli 80km/h kaasupohjassa tosin oli siellä silloin sitä rojuakin kyydissä varmaan enemmän kuin kyseisen auton kantavuus oli,takakaaret oli ihan renkaissa asti kiinni
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
-97 Chrysler
Jos jovi eksyy kaakonkulmalle niin käydää koeajaas toi meidän mopotin, on sillä jo sata ja yks tuhatta dalmatiankilometriä.
Hyvältähän tämä vielä vaikuttaa, että himot on päällä.
Mut joville ei kyl välttämättä passaa ku 208D, vaneissa ja isommissa on liikaa sähkövimputtimia ja vikakohteita...
Hyvältähän tämä vielä vaikuttaa, että himot on päällä.
Mut joville ei kyl välttämättä passaa ku 208D, vaneissa ja isommissa on liikaa sähkövimputtimia ja vikakohteita...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Saanko vastata vanhaan? Vastaan kummiski:
Ja mulla oli tiisseli sevy van kakskymppisenä. Mäki toivuin siitä hullun autokuumehoureesta. Starcraft, 2+5 paljo plyyssiä ja tulipalovaara sähköosastolla. Ei IKINÄ uudelleen tollasta... pas... kur... upeaa vania.namnam kirjoitti:Voi parkaa, mulla oli kolomekymppisenä Jeeppi.
Toivuin siitä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Kaappi ei kallistele
Ihan kovin raketti se ei tuo OM617:kään ole, vai mitä mese300
Minulla tuskin harvoin on enemmälti lastia kyydissä, joten Vensku on aivan oikeilla jäljillä että perusaskeettinen ja tehoton versio passaa oikein hyvin
Onkos noissa rinttereisen OM 601-602 kannan koneissa sähkö jotenkin mukana polttoaineen annostelussa?
Ihan kovin raketti se ei tuo OM617:kään ole, vai mitä mese300
Minulla tuskin harvoin on enemmälti lastia kyydissä, joten Vensku on aivan oikeilla jäljillä että perusaskeettinen ja tehoton versio passaa oikein hyvin
Onkos noissa rinttereisen OM 601-602 kannan koneissa sähkö jotenkin mukana polttoaineen annostelussa?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Ehitki jo väliin rupatella ni paan lisää lainausta:
Kaks kärpästä yhel iskulla, saat koeajaa tuollaisen auton ja jää romu ostamatta!
ei se ole noloa tai huijaamista, vaan ota se siltä kantilta että jos se on tarpeeks hyvä ni ostat sen tosimielellä. ne kun ei yleensä ole NIIIIN hyviä, ni olet oikeutettu jättää auto kauppaan ja uutta kiikariin. ERtenkin jos se on kaupassa.Jovi kirjoitti:Siinä on vaan semmoinen ongelma että minua jotenkin nolottaa hirveästi mennä vaan koeajamaan myynnissä olevaa autoa ihan koeajon vuoksi jos en ole vakavissa ostoaikeissa, tuntuu vähän huijaamiselta. Olipa sitten kyseessä autoliike tai yksityine
Kaks kärpästä yhel iskulla, saat koeajaa tuollaisen auton ja jää romu ostamatta!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
no eipä todellakaan ole mikään raketti tuo mun kosla josta voimme myös kiittää tuon auton korkeutta yhdistettynä painoon ja 88heppaa tuottavaan moottoriin kera automaattiaskin mutta kyllä sillä liikenteen mukana kerkeää täysin kunhan sen saa ensin vauhtiin ja toivoo ettei ylämäkeen tarvitse lähteä kiihdyttämään mutta kuitenkin munkin kieroutunut mieli halajaa vielä jenkki koslaa,vaihtoehtoja niissä ei ole montaa,chevy vani mieluummin 6.2riisselillä,dodge ram 5.9cumminsin koneella tai sitten ford joko 6.9 tai 7.3dieselillä(tommosta fjordia mulla ei vieläkään ole ollut)
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
-97 Chrysler
OM601 on kuten 124 200D mutta tilavuus 230. Ei sähköjä, korkeintaan ajonesto.Onkos noissa rinttereisen OM 601-602 kannan koneissa sähkö jotenkin mukana polttoaineen annostelussa?
OM602 on ihan eri juttu eli turbollinen suoraruuta sähköineen.
Kasikoneella näitä ei valitettavasti saa, jenkkikuumeesta päätellen semmonen OIKEIN mahottomasti kuluttava iso mylly ois mieluisin ?
Mutta mitens on, kuorma-autot? Niitten "rakentelua" kun ei ole rajattu, konetehon tulee vain olla "riittävä"?
Tästä mietinkin, että ostais jonkun kuorma-auto rintterin ja kenkälusikalla upottais sinne V8:n...
Bensana tietysti, ei tarvis maksaa minkää valtakunnan veroja.
Ja ois vähä sitä räyhähenkeä, vois joku vähä kattoo ku sprintteri poistuis paikalta V8 bensan säestämänä...
Ja jovi, x08D eli OM601:n on tosiaan rivipumpullinen tautisen varma laite.
sitte noi x10 ja x12D:t on jotain jakajasähköpumppuhirviöitä
Mutta onhan noissa rintterin 601:ssä se juttu, että kun on porattu kone isommaksi kuutioiden toivossa, niin kannentiiviste hajoaa jossain välissä? olikos se 180-300tkm välissä suurinpiirtein? HÄ!? Pitää sitäennen vaihtaa oma pois, johkuu uuteen sähköhirviöön... jos vaikka 319cdi.
Tästä mietinkin, että ostais jonkun kuorma-auto rintterin ja kenkälusikalla upottais sinne V8:n...
Bensana tietysti, ei tarvis maksaa minkää valtakunnan veroja.
Ja ois vähä sitä räyhähenkeä, vois joku vähä kattoo ku sprintteri poistuis paikalta V8 bensan säestämänä...
Ja jovi, x08D eli OM601:n on tosiaan rivipumpullinen tautisen varma laite.
sitte noi x10 ja x12D:t on jotain jakajasähköpumppuhirviöitä
Mutta onhan noissa rintterin 601:ssä se juttu, että kun on porattu kone isommaksi kuutioiden toivossa, niin kannentiiviste hajoaa jossain välissä? olikos se 180-300tkm välissä suurinpiirtein? HÄ!? Pitää sitäennen vaihtaa oma pois, johkuu uuteen sähköhirviöön... jos vaikka 319cdi.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
HeheeSergey kirjoitti:Ja mulla oli tiisseli sevy van kakskymppisenä. Mäki toivuin siitä hullun autokuumehoureesta. Starcraft, 2+5 paljo plyyssiä ja tulipalovaara sähköosastolla. Ei IKINÄ uudelleen tollasta... pas... kur... upeaa vania.
Kyllähän tämä on vanha aivovamma joka aina välillä ahdistelee, tulihan noita jenkkejä harrasteltua joskus vajaa parikymmentä vuotta sitten ja kasitiisseleiden kanssa tuli pelauduttua aivan riesoiksi asti
Tässä vaan on semmoinen ongelma että minilla autokuume sotkee normaalin ajatuksenjuoksun, ja kaikki viat vaikuttavat pikkuvioilta eikä huomio kiinnity kuin hyviin puoliin Ja autokuume syttyy pienimmästäkin ärsykkeestä, esimerkiksi vaikka siitä että menee katsomaan autoa joka olisi ehkä myynnissä ja menisi vaikka kuin löyhästi siihen määritelmään mitä on hakemassaSergey kirjoitti:ei se ole noloa tai huijaamista, vaan ota se siltä kantilta että jos se on tarpeeks hyvä ni ostat sen tosimielellä. ne kun ei yleensä ole NIIIIN hyviä, ni olet oikeutettu jättää auto kauppaan ja uutta kiikariin. ERtenkin jos se on kaupassa.
Kaks kärpästä yhel iskulla, saat koeajaa tuollaisen auton ja jää romu ostamatta!
Minun valintanidealer kirjoitti:OM601 on kuten 124 200D mutta tilavuus 230. Ei sähköjä, korkeintaan ajonesto.
Nojuu, tai vielä isompidealer kirjoitti:jenkkikuumeesta päätellen semmonen OIKEIN mahottomasti kuluttava iso mylly ois mieluisin ?
Kuorkkiinkin toki kortti piisaisi, ja miksei suuruudenhulluuskin Ja kun näyttäisi olevan niin että rouva ei kuitenkaan suostu ajamaan muulla kuin perheen ykkösautolla niin senkin osalta olisi ihan samaVensku_ kirjoitti:Mutta mitens on, kuorma-autot?
Joku tuommoinen:
http://www.nettikone.com/renault/jn-95/891212
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Yleensä vaneja haukutaan sen perusteella kun on kokeiltu jotain mattamustaa miljoona ajettua lauluvania
Yleensä vaneja haukutaan sen perusteella kun on kokeiltu jotain mattamustaa miljoona ajettua lauluvania
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Autossa on leimaa vielä tämän vuoden loppuun, eli sitä ennen pitäisi katsastaa. Leimalle laittoa olisi tuulilasin vaihto ja vähän hitsaushommaa, muuta suurempaa laittoa ei ole tiedossa.jovihava kirjoitti:Tuossa olisi semmoinen potentiaalinen Vani, jos olisi vähän aikaa investoida viksailuun:
Onhan tässä vielä monta yötä tätä vuotta
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
No eipä ole eroja uudella ja vanhalla paskalla (mul oli kaks uutta tuolloin aikanaan, oma ja firman). Taannoin kävin verestämässä muistikuvia kaverin autolla jolla ajettu vajaa 70tkm ja viimistä kyseessäolevaa korimalliltaan tyylikästä mallia, ni eipä ole häävi! Uskomattomin asia on siinä että ajettavuus ei ole muuttunut käytännössä ollenkaan viimeisen 40v aikana. Mut se onki amerikan tyyli, miksi muuttaa toimivaa ratkaisua.Lerssinen kirjoitti:Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Yleensä vaneja haukutaan sen perusteella kun on kokeiltu jotain mattamustaa miljoona ajettua lauluvania
Olispa aika kurkoa jos laittais uuden mersun n 3-4l dieselkoneen tuollaiseen 1992 koriseen 20 vaniin.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Näin taitaa olla. Kaveril on 76 vuotinen G30, kyseli vähä rakenteluista yms, niin esim konetehon tulee vaan olla riittävä kuorma-autoissa...Sergey kirjoitti:noita hummereita yms on remmiahdettu 500kW tasolle just sen takia ku ne o kuorma-autoja ja ei vissii säädökset päde nii kovasti ku henkilöautoihin?
Eikä taida pahemmin olla päästörajojakaan, paitsi mitä nykyaikasis vehkeis.
Mut joku 90 luvun rintteri kuorkkina, sinne vaan jotain isolohko chevyy konepellin alle...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
ELÄ tuota RELLUA itelles laita
Elä ikinä, saat semmosesta rupia persuksiis..ja entistä tyhjemmän (tyhmemmän) lompakon, hermos ei kestä ja saatat joutua suljetulle osastolle ku rupiat yölläki hokemaan: ...keleen rötjäke....mene sinäki sinne kolosees...aukene, sano särki v*****le.....voooi hyvät hyssykät sentäs, tartu irki miun sievistä sormista...jne jne.
Jotta jos mielenrauha...ja kotona vallitsevan autuuden haluat säästää ni paremminki tällasen:
http://www.nettikone.com/scania/112/841087
Tai http://www.nettikone.com/scania/van-hool/831991
Tai
http://www.nettikaravaani.com/muu-merkk ... en/1301203
Mutta jos niitä pelkkiä kuljetus kulkineita meinaa ettiä ni niissä saako olla tarkkana sen rungon ja alustan kanssa, mitä ite oon niitä välillä katellu, ja niissäkään ne kilometrit mittarissa ei sinänsä mitäöän merkihe, ku niitä on poistettu kuitenki muutama, vaan jos löytyy yhtäkkiä joku "helmi" ni se on eriasia.
http://www.nettiauto.com/ford/econoline/3268654
Tuo ny mikään "helmiorvokki" ole muta jenkkipä hyvinki
Tässäki vanha koulutaksi, saattaapi ollakki oikiat lukemat mittarissa, yhellä tutulla ollu hetken aikaa taksissa:
http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/3594957
ja nuita tuollasia tulee aina välillä, ens vuoden puolella tulee täälläpäin myyntiin parikin, joilla ei oo ees puoltamiljuunaa ajettu, wolkkareita kumpiki, mersut meneeki sitte muualle jo ennen vaihtoa, mihinkä menevät ni sitä en tiiä.
Sprintterit on yleensä melkolailla menny jo ennenko tulee myyntiin, mutta vitoja saattaa päätyä jopa myyntiinki, tiiä sitte meneekö ne sinne bolivian suuntaa...tai mehikoon, ainaki raskaankaluston puolella vähän ajetut ja suht hyvässä kunnossa olevat kulkineet viedään käsistä sinne bolivian viitakkoon...ja mehikon aavikolle...tai...johonki.
ja ne baroncruiserit ja vastaavat ni ne vanhemmat kyllä jättäsin omaan arvoonsa....ne vanhimmat on kauheita "pommeja" nykyisin, mutta ne uudemmat....no niillä on tietty hintaaki, ni ainaki itellä jää vaan haave asteelle...niinko nuo bussitki, vaan kyllä sitä taas ...joskus ajellaan sellasella johonka mahtuu minä ja muut sekä varakalsaritki ja pyyhkeet...ruuasta puhumattakaan.
En onnistunu kuvien kanssa...ni jätin pelekät linkit.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Joskus aikoinaan laittelin webaston erääseen muutama sata kilometriä ajettuun jenkkivaniin, jos oikein muistan niin kone oli 6,5 turbodiesel.Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Suurin odotuksin sitten koeajolle, kerrankin uudella jenkillä ... no justiin samanlainen keinulauta oli kuin vanhatkin, merisairautta aiheuttava kyyti ja yleinen tunnottomuus olivatkin ominaisuuksia eikä iän mukanaan tuomia vaivoja
Tiedän kyllä että niistä voi pitää enkä sitä moiti.
Webaston asennus muuten alkoi siitä että yrittäessäni ajaa kyseistä laivaa sisälle se jäi maaliskuiseen korjaamon pihaan tasamaalle kiinni, kai siinä joku pikku kuoppa oli jäätikössä
Kun tien päälle lähetään niin Sprinter on sentään auto eikä hyytelökasa
OT, mut ihan samanlaista toimintaa aiheuttaa toi töissä ajaminen Rellun premium... Tasamaalle jää tolkuttoman helposti kiinni, ei voi ymmärtää miten se on mahdollista...dealer kirjoitti:Webaston asennus muuten alkoi siitä että yrittäessäni ajaa kyseistä laivaa sisälle se jäi maaliskuiseen korjaamon pihaan tasamaalle kiinni, kai siinä joku pikku kuoppa oli jäätikössä
Actros taas ei pelkää mitään, se menee eikä meinaa.
Mut mistä tällänen ero johtuu, ei ymmärrä...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Easy Rider kirjoitti:Tämmönen nelikkovoortti on aika jylyhän näkönen livenä, yks pörrää Espoossa. Ei vaan taija paljoo nuita suomesta löytyä, jos moista ostattelis.
Niin tollanen econoline 7,3 tiiseli ampulanssi moottorilla
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
dealer kirjoitti:Joskus aikoinaan laittelin webaston erääseen muutama sata kilometriä ajettuun jenkkivaniin, jos oikein muistan niin kone oli 6,5 turbodiesel.Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Suurin odotuksin sitten koeajolle, kerrankin uudella jenkillä ... no justiin samanlainen keinulauta oli kuin vanhatkin, merisairautta aiheuttava kyyti ja yleinen tunnottomuus olivatkin ominaisuuksia eikä iän mukanaan tuomia vaivoja
Tiedän kyllä että niistä voi pitää enkä sitä moiti.
Webaston asennus muuten alkoi siitä että yrittäessäni ajaa kyseistä laivaa sisälle se jäi maaliskuiseen korjaamon pihaan tasamaalle kiinni, kai siinä joku pikku kuoppa oli jäätikössä
Kun tien päälle lähetään niin Sprinter on sentään auto eikä hyytelökasa
Eihän se auto sovi jos ei kuulu ryhmään millekkä se on tehty.
Jos oot katttonu amerikasta tv/filmejä aina on ratissa jonkin sortin kriminaali/ja tai neekeri.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Tarkemmin kun ajattelee, niin kyllä ne vani-kuskit jonkin sortin riminaaleja tai muuten vaan tuiman näköisiä useimmiten on
Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta
Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
erinomaisiahan ne on harrastaa! ei nääs tule ikinä tekemisen puute!
Milloha joku hankkis sprintteriin ne Freightlinerin kromimaskit jne? olis komee Siin olis tuninkipuljulle bisneksen paikka ku sais rintteriinki "avari" maskia
Milloha joku hankkis sprintteriin ne Freightlinerin kromimaskit jne? olis komee Siin olis tuninkipuljulle bisneksen paikka ku sais rintteriinki "avari" maskia
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
hyi kauhee (näyttää ihan sille venäjän kopio-rintterille...)
Dodgena oli ainakin se vanha rintteri ihan hieno...
hmm...
Dodgena oli ainakin se vanha rintteri ihan hieno...
hmm...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Kummanko eduksiLerssinen kirjoitti:Kyllähän vanin ja jonku sprintterin välillä on ajomukavuus jotain valovuoden luokkaa.
Tai letukan kasitiisselin rintteriinSergey kirjoitti:Olispa aika kurkoa jos laittais uuden mersun n 3-4l dieselkoneen tuollaiseen 1992 koriseen 20 vaniin.
Mutta jos sillä saisi katu-uskottavuutta Tai vaihtoehtoisesti täytyisi alkaa ajaa mustat sukkahousut päässädealer kirjoitti:No nyt se selevis miksei miellyttäny, kiitokset cdi:lle valistuksesta
Ei se oo sitte Jovihavankaa auto tuommonen jenkki, on se niin kiltti mies.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Minä pidän juuri siitä vetelästä pehmeydestä. Normaalinopeuksilla edes kohtuukuntoisilla teillä kyyti on mukavaa.dealer kirjoitti:Tiedän kyllä että niistä voi pitää enkä sitä moiti...
..Kun tien päälle lähetään niin Sprinter on sentään auto eikä hyytelökasa
Ei tarkkaa, eikä jämäkkää ajettavuutta, muttei tyhjälläkään autolla pompottavan kovaa jousitusta, jossa kaikki tärinät tapetaan vasta kuljettajan välilevyillä.
Sprinteriä en ole ajanut, joten ei osaa vertailla.
Mutta jos pakettiautoissa suhde on sama kuin vaikkapa W124 vs. saman ikäluokan Caprice, niin mukavuusmittapuulla valinta kääntyy Amerikkaan.
Valitettavasti köyhä ajaa liikaa, että tuollainen valinta olisi tällä hetkellä mahdollinen.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 16.7.2007 22:51
- Paikkakunta: Kouvola
Tommosella vanilla saapuu perille rentoutuneempana ku sprintterillä. Osittain se johtuu siitä, ettei ohi niin vaan lähetäkkään, mutta on siinä sitä fiilistä.
Vanin 6.2d:n 130 heppaa ei pärjää lähellekään sprintterin 120 hepoa vastaan. Osansa tekee tietty automaatti/kova laatikko, mutta on siinä muutakin.
Jos joka aamu pitää lähteä, niin silloin kallistuu vaakakuppi aika vahvasti mersun puolelle. Mutta jos sitä vaan huristellaan, ni silloin vani.
Olis muuten mersu myynnissä mulla.[nettiauto]3258212[/nettiauto]
Hinnasta sen verran, että ens viikolla voi olla halvempi, näitä yritysjuttuja...
On ylimääräsenä, taas seiso n. kuukauden, kaapelilla lisävirtaa ja näytti avainta, lähti ku palmun alta.
Vanin 6.2d:n 130 heppaa ei pärjää lähellekään sprintterin 120 hepoa vastaan. Osansa tekee tietty automaatti/kova laatikko, mutta on siinä muutakin.
Jos joka aamu pitää lähteä, niin silloin kallistuu vaakakuppi aika vahvasti mersun puolelle. Mutta jos sitä vaan huristellaan, ni silloin vani.
Olis muuten mersu myynnissä mulla.[nettiauto]3258212[/nettiauto]
Hinnasta sen verran, että ens viikolla voi olla halvempi, näitä yritysjuttuja...
On ylimääräsenä, taas seiso n. kuukauden, kaapelilla lisävirtaa ja näytti avainta, lähti ku palmun alta.
kannattaa käydä koe-ajamassa kaikennäköistä peliä ennen kun ostaa jonkun ja ajaa silti kaapilla koska siinä toimii kaikki niin luonnikkaasti,,
hieman taas alkaa harmittaa kaapin puolesta joten omat kokemukset,,
rintteriä ei kannata ostaa jos ei ole ensin varma että sopiiko vanhasta kaapista hallintalaitteet siihen,sitten ohjaus tarvii muuttaa hammastangosta simpukkaan(tehostamaton mielellään, kiitos!) sitten ovenkahvat tarvii vaihtaa ihmiseläimelle sopiviksi.. etuakselisto täytyy vaihtaa vanhasta kaapista,ihan sen rakenteen takia.. rintterissä oli muitakin huonoja kohtia vs kaappi,eli ei kannata vaihtaa.
jenkkilän vehkeistä kannattaa valita sellainen jossa on erillinen runko niin voi nostaa kopan sitten kesäksi kuivumaan,,
mielestäni jos hiljaisuutta kaipaa niin eikö potkukelkka olisi hyvä,,
tämä ihan sen takia että yksi kpl ESLA koko 4 kelkkoja olis täysin ylimääräisenä,eli myynnissä
juu ajatus hieman karkas kun tajusin että taas meinasi mennä kovan onnen kundi ohi
hieman taas alkaa harmittaa kaapin puolesta joten omat kokemukset,,
rintteriä ei kannata ostaa jos ei ole ensin varma että sopiiko vanhasta kaapista hallintalaitteet siihen,sitten ohjaus tarvii muuttaa hammastangosta simpukkaan(tehostamaton mielellään, kiitos!) sitten ovenkahvat tarvii vaihtaa ihmiseläimelle sopiviksi.. etuakselisto täytyy vaihtaa vanhasta kaapista,ihan sen rakenteen takia.. rintterissä oli muitakin huonoja kohtia vs kaappi,eli ei kannata vaihtaa.
jenkkilän vehkeistä kannattaa valita sellainen jossa on erillinen runko niin voi nostaa kopan sitten kesäksi kuivumaan,,
mielestäni jos hiljaisuutta kaipaa niin eikö potkukelkka olisi hyvä,,
tämä ihan sen takia että yksi kpl ESLA koko 4 kelkkoja olis täysin ylimääräisenä,eli myynnissä
juu ajatus hieman karkas kun tajusin että taas meinasi mennä kovan onnen kundi ohi
Sanommuuta, ite oon katellu Totsi Ramia, sitä avolavaa, viisysin cumminsilla...
Yks aika sopivan hintanen oliskin, tosin pelkkä takatuuppari, ja laatikkovikanen.
Hitto ku sais jostain sopivasti ehjän 5.9:n, laittais tohon rintteriin...
Yks aika sopivan hintanen oliskin, tosin pelkkä takatuuppari, ja laatikkovikanen.
Hitto ku sais jostain sopivasti ehjän 5.9:n, laittais tohon rintteriin...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91