elikkäs pensa 2.3 farkku 124 muunnettu joskus dieseliksi. kesällä vaihdoin pumppuun o-renkaat kun se kusi ulospäin naftaa ja oli tarkka auton asennosta..vika korjaantui ja alkoi EHKÄ samassa yhteydessä käymään vajaasti
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
kuumailmapuhallinta koitettu antaa tyhejnnettyyn ilmanputsariin varuiksi että saa hehkuvian todennettua varmaksi. (ei apua)
lohkolämmitin: toimii senverran että olevana hiukan keveemmin pyörittää moottoria kun se on ollut roikassa n3-4h ei muuta vaikutusta! eli se on ehtoopuolella.
löpölämmitin: tein eilen pakkasessa ohitusleikkauksen
suutinpaluuputket:uudet neopremi tms huippuletkut,vihreet tuninkit!
täyttöletku ja paluuletku:uusittu molemmat klemmareineen.
laitoin ennen remonttia järjestelmään 2bar painetta ja mistään ei vuotanut (no naftalämmittimestä hitusen vuoti mut sekin on eliminoitu)
pensan tankinsihti: kaiseny oireilisi muulloinkin ku klo 6 aamulla kun jonnekkin olis pikkusen kiirekkin?
naftapumppu on ruuvattu tappiin ja laiskahan se vieläki on mut toiminu se ainaki tähänsaakka on
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
tankki ei kehitä alipainetta nimeksikään. eikä auta asiaa vaikka korkkia aukoisi päivin öin
syksyllä auto seisoi viikkoja ja samantein käyntiin!
oisko kellää mitää ideaa (ja nyt mielellään järkeviä!) oma talli on täynnä st-mersua ja vuokrapaja.. en oo ehtinysinne ruuvailemaan...pian ehtii!
seuraavaksi vissiin pumpun vaihto operaatio?/ajoituksen tarkistus? mut se käy niin sievästi kun sen saa käyntiin!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)