Hirveästi kaikki varoittelee että sähköruiskulla varustetusta autosta ei saisi antaa apuvirtaa.


No kuka sen tietää? Dealer? Lucky Dog? Ville S.?
Tällä ohjeella itsekin otin tammikuun pakkasilla apuvirtaa yhdeltä Audilta webaston tyhjentämään akkuun. Vielä käskin ottamaan apuvirtakaapelit Audista irti ennen mersun starttausta. En viitsinyt riskeerata A4:n sähköjä. Riitti muuten parin minuutin lataus käynnistämään mersun, kun webasto oli kuitenkin ehtinyt lämmittää moottorin jo hyvin..pekkis kirjoitti:Olen antanut ymmärtää että sähköä voi antaa esim niin että ensiksi avustava auto on käynnissä ja käytetään jonkin aikaa että tyhjä akku varautuu, mutta missään nimessä avustettavaa autoa ei startata.
Sitten kun se avustettavan auton startti alkaa olla ajankohtainen, niin kuulemma kannattaa sammuttaa se avustava (uusi) auto, jolloin rikkoutumisvaaraa ei ole.
Ainakaan yhtään autoa näillä ohjeilla ei ole saatu rikkoutumaan.
jotkut päälliset on vaan heikommin tikattu siitä kohtaa....lujaahan se sieltä tulee että kankaasta läpi jo ei muuta...suunta vaan voi muuttua siinä tapaukses..Mariini kirjoitti:Tuossa väyryssähän on ovissa bagit, ei istuimessa, eikö? Kummassakin ovoverhoilussa muovilätkä jossa SRS. Eli saa laittaa istuinsuojat miettimättä, jos on penkissä tyynyt niin oikeat istuinsuojat joissa reikä tyynyn kohdalla...