Sattuipa tapaus että oli aikoinaan särkynyt alipainepumppu ja osa kuulista jäänyt öljypohjaan. Kuulat meni 5-vuoden päästä sihdistä läpi, pumppu jumiin, pumpun rattaan pultti poikki, voitelu loppu ja alakerta niin jumiin ettei pyöriny edes pitkällä varrella.
Vaurioina vain laakerit, kampiakseli ja yhdessä kiertokangessa mun makuun liikaa värieroa ettei uskaltanu jättää muuten ehjää kankea kiinni.
Kangen sai vaihdettua alakautta

. Lohkossa on just sen verran tilaa että sokka pois ja tappi mahtuu sivuun. Sokan laitto on aika ikävä homma mutta välttyi kannen avaamiselta ym yht +1000€ kustannuksilta koska kone muuten täysin priima ja jopa vähän ajettu. Ja taas mennään mutkasta tietä näkymättömiin uskollisella sotaratsulla.
Kaikki konstit pitää ottaa käyttöön koska kaluston hinta alkaa useimmiten olla alle remontin hinnan
