öljynpaineanturan tarkastaminen
öljynpaineanturan tarkastaminen
Tervehdys.
Öljynpaineantura pitäis tarkastaa öljypaine varoitusmerkkivalon oikuttelun vuoksi. Eli sen pitäisi ilmeisesti olla täysin johtavassa tilassa auton ollessa sammuksissa ja näin merkkivalon palaa(virta päällä) ja moottorin käydessä anturin johtavuus pitäisi katketa? Yleismittarin summerilla sen voi luotettavasti todeta?? Onko näin??
Öljynpaineantura pitäis tarkastaa öljypaine varoitusmerkkivalon oikuttelun vuoksi. Eli sen pitäisi ilmeisesti olla täysin johtavassa tilassa auton ollessa sammuksissa ja näin merkkivalon palaa(virta päällä) ja moottorin käydessä anturin johtavuus pitäisi katketa? Yleismittarin summerilla sen voi luotettavasti todeta?? Onko näin??
Anturi on joskus voitu käyttää irti ja asennettu väärinpäin silloin pinnan pitää olla tosi korkeella et ei valo palas
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Taitaa tuossa tapauksessa ilmoittaa ylitäytöstä. Jos se on siellä alasylöisin, niin silloin painovoima todennäköisesti vetää sen kohon alas (yläasentoon), eikä valo pala koskaan (jos anturi muuten kunnossa).piku kirjoitti:Anturi on joskus voitu käyttää irti ja asennettu väärinpäin silloin pinnan pitää olla tosi korkeella et ei valo palas
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)