kojelaudan alapaneelin irroitus??

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

kojelaudan alapaneelin irroitus??

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

Eli pitäisi vaihtaa -89 300 tiisseliin valokatkaisija mutta en pääse siihen käsiksi koska en osaa irroittaa ratin alla olevaa harmaata koristepaneelia. Sen kun saisi pois niin ei olisi enää pitkästi valokatkaisijaan. Sen verta tarkennan vielä että saumahan menee juuri virta-avaimen alta ja mukaan lähtisi myös konepellin aukaisu vipu. Jos joku osais neuvoa mistä tämä paneeli on kiinnitetty niin olisi hieno homma!!!
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

muovien alta paljastuu ruuveja useampi kappale. Mutta eikös valokatkasijan saa ulos vedettyy ihan tuosta sen korkeussäädön reijästä?

käsitäkseni konepellin aukaisuvivun ruuvi on tarkoituksella pitkä, ettei sitä tarvitse kokonaan irroittaa, muistaakseni siin oli hahlokin niin että ruuvin kannan saa muljautettua yli. Mutta muistini on hatara

Kuva
Kuva
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Virta-avaimen ympäriltä suojalista pois, sen alta löytyy ruuvi tai pari.
Valokatkasijan nuppi lähtee vetämällä irti, sen alta löytyy iso mutteri.
Konepellin avaaja on ruuvilla kiinni, ei tarvii muistaakseni kuin löysätä
Kuvasinpa joutessani ohjeenki:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bIKkQlk2QcE[/youtube]

En viittiny katkoa peitelistojen kynsiä pakkasessa, mutta eiköhän tuosta selviä :)
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Prkl Sergey oli nopeempi, mutta sillä tais olla kuvat jo koneella :D
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

oli jopa valmiina netis! 8) täää o jo täydellien melekee ku viteoo ja kaikkee ;)
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Piti testata uutta hilavitkutinta :oops:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

löysin viel yhen viitekuvan, tässä on konepellinavausvivun ruuvi kyllä poistettu kokonaan mutta paikka näkyy.

Kuva
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Vakkarin poksiko tuo on? Mulla se on hieman eritavalla kiinni... nykyisessä oli nippusiteellä ja edellisessä oli pannalla. :lol:
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

sehä se, orginelli telineessään.

mullahan ei vakkari oo tuossa, kun mun autossa on ASR, ja tuon vakkarin tilalla tällänen boksi:

Kuva
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

WAU

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

Kerrassaan asiallista toimintaa!! Ohjeet on esimerkillisen loistavat. Huomenna täytynee alkaa kokeileen uudelleen, tänään jo jäädytin sormeni penkoessa joten tämän illan vielä sulattelen niitä. Kiitos vielä vastauksesta!! :D
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Kannat ovat muistaakseni 10-millisiä.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

samaa väitän minäkin.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
h.hartikainen
Viestit: 120
Liittynyt: 21.6.2008 21:08

Viesti Kirjoittaja h.hartikainen »

8mm... :contract: :naama:
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

8mm nuo on juu, keskikonsolin puoleisessa alakulmassa taitaa olla myös yksi skruuvi :roll:
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
j_jakke
Viestit: 13
Liittynyt: 30.11.2010 14:24

Dodi

Viesti Kirjoittaja j_jakke »

Homma hoidettu näppärästi kun oli hyvät ohjeet. Thanks vielä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”