Kuvia automaatti laatikon sisältä turbin lukon solenidi ym
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kuvia automaatti laatikon sisältä turbin lukon solenidi ym
ventiili koneisto solenoit johdinlevy
E:laatikon sisus
E2: 5V
E:laatikon sisus
E2: 5V
Viimeksi muokannut CDI203, 01.10.2013 12:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kuin myös onkelmat204 kirjoitti:Pääotsikkoon voisi lisätä ,automaatti.
Niin useampi löytäisi aiheen.
Juuri näitä kuvia moni kaipaa.
Laatikko on aikalailla sama kuin kaikissa näissä sähköohjatuissa,
nyky mersuissa.
Tuo lävivienti ja kyp venttiili on kysyttyjä kuvia.
(sopii myös muutamiin muihin kulkimiimin)
Mitä vikaa mahtaa olla omassa laatikossa kun kylmänään D:tä tarjotessa tykkää aina sammua , tai jossei sammu niin kierrokset noikkaa aika alas, voisko olla vikaa tossa turbiinilukon solenoidissa?
Kun jotenkin tuntuu että laatikolla olis kauheesti meno päällä koko ajan...
Onkos miten paha homma vaihtaa toi kyb?
Kun jotenkin tuntuu että laatikolla olis kauheesti meno päällä koko ajan...
Onkos miten paha homma vaihtaa toi kyb?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mitäs *:ri näytää siinä kohtaa?jolle kirjoitti:Mitä vikaa mahtaa olla omassa laatikossa kun kylmänään D:tä tarjotessa tykkää aina sammua , tai jossei sammu niin kierrokset noikkaa aika alas, voisko olla vikaa tossa turbiinilukon solenoidissa?
Kun jotenkin tuntuu että laatikolla olis kauheesti meno päällä koko ajan...
Onkos miten paha homma vaihtaa toi kyb?
Turbin lukon pwm soleniodi on helppo vaihtaa(oikeestan sama homma kuin johdin levyn vaihto)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?CDI203 kirjoitti:
Jep myös se ja tepselin läpivienti
Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.
Rekisterikilvellä pärjää aika pitkälle.klunssila kirjoitti:Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?CDI203 kirjoitti:
Jep myös se ja tepselin läpivienti
Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.
esim,
KL-Varaosista
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos on 5v laatiko niin nämä osat on nissä samoja,klunssila kirjoitti:Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?CDI203 kirjoitti:
Jep myös se ja tepselin läpivienti
Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.
laatikon öljypohjan tiiviste ja öljyn suodatin menee samalla vaihtoon
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kiitos herroille vinkeistä! Vielä saisiko tuolle "tepselille" jotakin virallisempaa nimeä tai räjäytyskuvasta, että mikä osa on kyseessä. Minä en ole ihan kartalla tämän osan kanssaCDI203 kirjoitti:Jos on 5v laatiko niin nämä osat on nissä samoja,klunssila kirjoitti:Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?CDI203 kirjoitti:
Jep myös se ja tepselin läpivienti
Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.
laatikon öljypohjan tiiviste ja öljyn suodatin menee samalla vaihtoon
klunssila kirjoitti:Kiitos herroille vinkeistä! Vielä saisiko tuolle "tepselille" jotakin virallisempaa nimeä tai räjäytyskuvasta, että mikä osa on kyseessä. Minä en ole ihan kartalla tämän osan kanssaCDI203 kirjoitti:Jos on 5v laatiko niin nämä osat on nissä samoja,klunssila kirjoitti: Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?
Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.
laatikon öljypohjan tiiviste ja öljyn suodatin menee samalla vaihtoon
Cdi203 sattui luultavasti typo ja hän tarkoittaa sillä töpseliä, pistoketta jolla auton johdot tulevat laatikkoon kiinni. Ja se minkä takia se kannattaa, on se että alkaa vuotamaan ja sitä öljyä löytyy jopa laatikon ohjauspoksista kun öljy kulkee johdon kuorta pitkin kapilaari-ilmiön johdosta.
Tähdellisen parantola
Juu,7 euroa maksoi kl-osissa.Kesällä vaihdoin omaan kun alkoi öljyt nousta laatikon ohjausboksiin.
Huonompi juttu oli kun tämä sattui just laatikon öljynvaihdon jälkeen.
Pari litraa laskin varovasti propusta ölppää pois ja sitten sai tuon vaihettua.
Kannattaa vielä hetki vaihon jälkeen tsekata että boksi on kuiva,sitä öljyä kun saattaa olla vielä johdoissa matkalla.
Huonompi juttu oli kun tämä sattui just laatikon öljynvaihdon jälkeen.
Pari litraa laskin varovasti propusta ölppää pois ja sitten sai tuon vaihettua.
Kannattaa vielä hetki vaihon jälkeen tsekata että boksi on kuiva,sitä öljyä kun saattaa olla vielä johdoissa matkalla.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----